Vooropgesteld mag natuurlijk iedereen een eigen mening hierover hebben, maar ik vind het te kort door de bocht om alle personen die readings doen maar gelijk als "charlatan's" te betitelen.MissDorien schreef: Zoals iemand hier zei, als zijn/haar hond is overleden, en zij met vragen of misschien zelfs schuldgevoelens zitten. Zij consulteren dan zo'n charlatan en kunnen daar dan troost uit putten.
Zoals ik al zei, ik heb er niets mee en geloof er ook niet in.
Er zal best flink wat kaf onder het koren zitten, maar daarom zijn ze niet allemaal charlatans. Het is daarom belangrijk om zorgvuldig uit te zoeken wie wel of niet betrouwbaar is.
Ik heb veel antwoorden gekregen van mijn overleden hond en dat heeft echt niet alleen te maken met "troost putten uit"...
Er zijn vragen bevestigd, we hebben haar leven nog eens doorgenomen en we hebben zelfs nog gelachen.
Nogmaals: er komen veel dingen naar voren die nooit iemand geweten heeft. De mevrouw die de reading deed kon mij niet zien, alleen horen aan de telefoon. Dus tja..., mensenkennis is leuk, maar zij wist dingen te vertellen die ze echt niet van mij wist en ik antwoordde pas nadat zij die dingen naar voren had gebracht. En die dingen bracht ze concreet, dus niet vragen en wachtend op mijn antwoord om daarop in te spelen.
Ik vond het een prachtige ervaring die voor mij erg waardevol was