- Winter kan zich niet zo lang concentreren vind het vooral leuk om met Jos dingen te doen en ik ben wel leuk..
- Ze wil vaker zwemmen want dat vind ze ontzettend leuk
- Ze vind het leuk om er goed uit te zien en vind dat ook belangrijk. Jos en ik moeten ons netter kleden want daar stoort ze zich nogal eens aan ( :N: )
- Het eten bevalt haar prima is ze tevreden over
- ze wil vaker met Jos samen met de Jolybal spelen want dat vind ze stoer
- De verhuizing vond ze heel erg eng want ze wist niet wat er ging gebeuren toen.
- Vuurwerk vind ze gek, ze is er niet bang voor maar snapt niet goed waarvoor het nodig is
- Dat ze puppy's krijgt is helemaal goed. Maar daar had ik het al met haar over gehad zei Winter ( ik laat winter elke keer de spulletjes zien die ik koop en zeg dat het dan voor haar en haar puppen is)
- wel uitkijken dat ze niet te bazig gaat worden over de puppen
- In de auto vind ze leuk vooral haar kleedje
- Als de poort/tuindeur open gaat vind ze dat leuk/spannend want dat betekend aktie (de meeste honden laten een gang of voordeur zien)
- Ze vind het leuk om voor het raam te kijken maar wil er verder niks mee, ze hoeft er niet heen ofzo alleen het kijken vind ze leuk
- Als klein pupje heeft ze een keertje ergens vast onder gezeten en dat vond ze erg eng. Dat komt nog steeds omhoog.
- andere honden vind ze niet leuk want die irriteren haar. alleen kleine onderdanige hondjes vind ze leuk.
- Rolex is gewoon aardig ( haha)
- ze is een keertje onder narcose geweest bij de dierenarts en dat vond ze eng want ze wist niet waarvoor dat dat was ( heup en ed foto's maken)
- verder vind ze de dierenarts niet eng
- Goed luisteren vind ze erg leuk maar dan wel korte dingetjes
- Een roze gekke halsband wil ze graag hebben want ze vind het leuk als mensen om haar kunnen lachen
- het trainen vind ze erg leuk maar Jos is af en toe te streng voor haar want Winter zegt dat ze niet goed is en Jos verwacht teveel van haar. Als ze iets doet dat ze weet dat het niet mag vind ze het niet erg dat er wat van gezegd word. Maar ze doet altijd haar best
- ze laat een grote witte caravan zien dat vond ze zo leuk ze is niet binnen geweest daar maar vond het erg gezellig daar
- Jos heeft een jas met grote zakken en dat vind ze altijd spannend als hij die aan heeft want daar komen altijd spannende dingen uit (is zijn trainingsvest)
- tijdens het eten krijgt ze altijd wat van Jos en niet van mij maar dat vind ze niet erg omdat ze het al van jos krijgt
- ze wil liever niet met stokken spelen want dat vind ze niks aan
- als Jos naar haar fluit vind ze dat leuk
- verder is ze erg tevreden en heeft ze niks te klagen alleen dat we er netter uit moeten zien
-Jos is belangrijk voor haar en ik ben wel leuk..