Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Reading met Winter

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Leane

Reading met Winter

Ongelezen bericht door Leane »

Ik heb een foto van Winter na iemand gestuurd die via Telepathie met haar in gesprek is geweest. Je hoeft het niet te geloven dan hoef je ook niet verder te lezen :wink: maar voor mij was het echt bizar wat eruit kwam. Ik had een paar vraagjes gestelt bv of ze al klaar was voor de puppen. Ik zal het globaal een beetje vertellen wat eruit kwam. Ze vertelde ook dingen die ik niet gevraagd had maar die Winter gewoon vertelde

- Winter kan zich niet zo lang concentreren vind het vooral leuk om met Jos dingen te doen en ik ben wel leuk..

- Ze wil vaker zwemmen want dat vind ze ontzettend leuk

- Ze vind het leuk om er goed uit te zien en vind dat ook belangrijk. Jos en ik moeten ons netter kleden want daar stoort ze zich nogal eens aan ( :N: )

- Het eten bevalt haar prima is ze tevreden over

- ze wil vaker met Jos samen met de Jolybal spelen want dat vind ze stoer

- De verhuizing vond ze heel erg eng want ze wist niet wat er ging gebeuren toen.

- Vuurwerk vind ze gek, ze is er niet bang voor maar snapt niet goed waarvoor het nodig is

- Dat ze puppy's krijgt is helemaal goed. Maar daar had ik het al met haar over gehad zei Winter ( ik laat winter elke keer de spulletjes zien die ik koop en zeg dat het dan voor haar en haar puppen is)

- wel uitkijken dat ze niet te bazig gaat worden over de puppen

- In de auto vind ze leuk vooral haar kleedje

- Als de poort/tuindeur open gaat vind ze dat leuk/spannend want dat betekend aktie (de meeste honden laten een gang of voordeur zien)

- Ze vind het leuk om voor het raam te kijken maar wil er verder niks mee, ze hoeft er niet heen ofzo alleen het kijken vind ze leuk

- Als klein pupje heeft ze een keertje ergens vast onder gezeten en dat vond ze erg eng. Dat komt nog steeds omhoog.

- andere honden vind ze niet leuk want die irriteren haar. alleen kleine onderdanige hondjes vind ze leuk.

- Rolex is gewoon aardig ( haha)

- ze is een keertje onder narcose geweest bij de dierenarts en dat vond ze eng want ze wist niet waarvoor dat dat was ( heup en ed foto's maken)

- verder vind ze de dierenarts niet eng

- Goed luisteren vind ze erg leuk maar dan wel korte dingetjes

- Een roze gekke halsband wil ze graag hebben want ze vind het leuk als mensen om haar kunnen lachen

- het trainen vind ze erg leuk maar Jos is af en toe te streng voor haar want Winter zegt dat ze niet goed is en Jos verwacht teveel van haar. Als ze iets doet dat ze weet dat het niet mag vind ze het niet erg dat er wat van gezegd word. Maar ze doet altijd haar best

- ze laat een grote witte caravan zien dat vond ze zo leuk ze is niet binnen geweest daar maar vond het erg gezellig daar

- Jos heeft een jas met grote zakken en dat vind ze altijd spannend als hij die aan heeft want daar komen altijd spannende dingen uit (is zijn trainingsvest)

- tijdens het eten krijgt ze altijd wat van Jos en niet van mij maar dat vind ze niet erg omdat ze het al van jos krijgt

- ze wil liever niet met stokken spelen want dat vind ze niks aan

- als Jos naar haar fluit vind ze dat leuk

- verder is ze erg tevreden en heeft ze niks te klagen alleen dat we er netter uit moeten zien

-Jos is belangrijk voor haar en ik ben wel leuk..
jores
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
Aantal honden: 7
Contacteer:

Re: Reading met Winter

Ongelezen bericht door jores »

Dan weet je nu waar je staat bij Winter :mrgreen:
groetjes Annemie

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding

http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik dit soort dingen geloof, maar ik zou zo benieuwd zijn wat Nilo en Nora ons allemaal te vertellen hebben :mrgreen:
christina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door christina »

Wat kost zoiets? :lees:
Afbeelding
Leane

christina schreef:Wat kost zoiets? :lees:

Maakt dat wat uit ?
billy
Erelid
Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier

Ongelezen bericht door billy »

Ik weet nu al wat Baco gaat zeggen, dus we doen het niet. :smile:
Afbeelding
Leane

billy schreef:Ik weet nu al wat Baco gaat zeggen, dus we doen het niet. :smile:
Ik durfte het ook niet aan met Rolex haha
Lieke87
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Mechelse herder en een X Labrador.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lieke87 »

Eigenlijk ben ik daar wel nieuwsgierig naar wat zoiets kost.. Ik wil dat nog steeds een keer zelf ondervinden dan weet ik pas of ik het geloof.
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

billy schreef:Ik weet nu al wat Baco gaat zeggen, dus we doen het niet. :smile:
MItya gaat vragen wanneer Hannie nu eindelijk eens naar een nieuwe baas gaat :mrgreen:
Afbeelding
heidie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/
Contacteer:

Ongelezen bericht door heidie »

Ik zou ook wel willen weten wat het kost,
En evt met denia en marie ook laten doen. Lijkt me leuk!
Vooral als er dingen uit komen die ik niet verteld heb.
Maar voor veel geld zou ik het niet doen, daarvoor vind ik het niet belangrijk genoeg.
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

hardtstikke leuk..zal voor jou veel herkenbare punten naar voren zijn gekomen!
Ik heb een dierentolk bij Samara gehad en daar heb ik heel erg veel aangehad en nu zelfs nog wel eens!
Afbeelding
heidie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatier en kruising dalmatier
Always in my mind Beau, stacy en Breska
http://moteados.come2me.nl/
Contacteer:

Ongelezen bericht door heidie »

Kan er iemand een link geven ??? waar ik info vandaan kan halen.
Afbeelding
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Heeft Winter nog vertelt waarom ze in je schoen gepoept had? Of heb je dat maar weggelaten :mrgreen:

Ik heb een reading laten doen van Ozzy destijds, verbazend wat daar uitkwam
christina
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een asbakkie* een mix d'amour de Greece, twee katten en kippen.

Ongelezen bericht door christina »

Leane schreef:
christina schreef:Wat kost zoiets? :lees:

Maakt dat wat uit ?
Voor mij wel. Ik heb nogal een probleemhond (irt andere honden) en als zoiets wat op kan leveren wil ik afwegen of het de investering waard is.
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Ik vind dit echt super leuk! Moest om bepaalde dingen wel lachen, maar geloof wel in dit soort dingen eigenlijk.
Maar daar had ik het al met haar over gehad zei Winter
Ze vind het leuk om er goed uit te zien en vind dat ook belangrijk. Jos en ik moeten ons netter kleden want daar stoort ze zich nogal eens aan ( )
Een roze gekke halsband wil ze graag hebben want ze vind het leuk als mensen om haar kunnen lachen
ze laat een grote witte caravan zien dat vond ze zo leuk ze is niet binnen geweest daar maar vond het erg gezellig daar
Grappig die dingen zeg! :lol1: Echt meisje dus haha!

Mag ik vragen of ze dit ook met katten doet? Ben benieuwd wat onze diva zou doen. :N:
Frederiek
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising

Ongelezen bericht door Frederiek »

Dit was allemaal wel herkenbaar/waar? Ik vind dit soort dingen altijd bijzonder fascinerend. Ik geloof er zelf niet in dat dit werkelijk telepathie is, maar ben wel heel benieuwd hoe 't dan wél werkt. Ik kan me níet voorstellen dat honden besef van mode hebben bijvoorbeeld, echt niet. En al helemaal niet wat 'net' of gepast is of niet. Daar hebben miljoenen mensen al geen besef van, maar een hond wel?

Dat iemand weet dat een hond een specifiek soort lievelingsspeeltje heeft, dat dan niet de voor de hand liggende bal of stok is, dat snap ik niet. Of is dat dan toch stiekem ergens in een gesprek naar voren gekomen/omschreven en opgepikt door de reader? Dat denk ik namelijk. En dat maakt voor 't resultaat niet uit natuurlijk, als je er wat aan hebt dan heb je er wat aan :19: .

Voor een stukje/uurtje psychologie zou ik trouwens zelf niet bijvoorbeeld 100 euro neerleggen. Als anderen dat wel willen doen ze natuurlijk gewoon lekker hun eigen ding, maar ik vind dat echt belachelijk veel geld voor het herinterpreteren van iemands eigen woorden.
Ik ga er wel vanuit dat dat het is, en niet 'echte' telepathie die wellicht ontzettend uitputtend is en waarvan je er maar een paar per dag kan doen, stel dat het toch bestaat?

Lastige materie. Ik vind het wel leuk voor je dat er voor jou dingen blijkbaar helderder zijn geworden, want nogmaals, als het werkt dan werkt het, hoe het ook genoemd wordt :ok: .
Ik zou wel argwaan krijgen als er werkelijk niets herkenbaars uit zo'n reading komt, maar ik neem aan dat iedereen dat zou hebben.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

Op het peiforum was ook eens iemand die lezingen deed. Er werden b.v. vragen gesteld als:"onze honden gaan altijd mee naar centerparcs, vinden ze dat echt leuk" of: eet hij liever brokjes met kip of met lam. Daar werd ook serieus op geantwoord en ik geloofde daar geen ruk van (nou ben ik al niet bepaald spiritueel trouwens)

Toen mijn eigen hond overleed heb ik desondanks wel een reading overwogen. Omdat ik met veel vragen zat. Had willen weten hoe hij zijn leven bij ons had ervaren, maar vooral over hoe ik de dingen had aangepakt met zijn ziekte, behandeling enz. En of het moment dat ik hem had laten gaan het juiste was (of te vroeg, of te laat) Omdat ik nogal een ongelovige thomas ben, wilde ikzo min mogelijk info geven en heb contact gezocht met de meest bekende op dit gebied, Cecilia vd Drift, die ook boeken over dit onderwerp heeft geschreven en cursussen geeft. Verder dan mailcontact is het (nog) niet gekomen.
Deels omdat ik blijf twijfelen, deels omdat ik me afvraag of ik er wat aan heb en deels omdat het niet heel goedkoop was......... :denken:
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Nanna schreef:
Leane schreef: Ze vind het leuk om er goed uit te zien en vind dat ook belangrijk. Jos en ik moeten ons netter kleden want daar stoort ze zich nogal eens aan
:smile: :smile: :smile:
Na zo'n zin neem ik niets van het hele verhaal nog serieus ;-)
Sorry.
Hier idem dito. Ik wil best open staan voor van alles, maar dit is zo hilarisch dat het bijna pijnlijk is. Als je werkelijk denkt dat een hond dit soort gedachten kan hebben, ben je in mijn ogen zelf toe aan een goeie therapeut.

Een hond heeft geen fashion sense. Echt niet.

edit: ik zou haar trouwens niet laten dekken. Als andere honden haar irriteren worden de pups wellicht ook niet bijster sociaal.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
tervueren milo
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 newfoundlander en 1 tervuerense herder

Ongelezen bericht door tervueren milo »

http://www.telepathietussenmensendier.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier kost een telepatisch consult 45,00
Casper 29-05-2002 - † 09-03-2012
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Wat een onzin zeg.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

Heel eerlijk, ik vind het een giller, geweldig, Jos is belangrijk en jij bent wel aardig :mann:
fijne meid is het :ok: :engel:
chant
Zeer actief

Ongelezen bericht door chant »

Wat leuk dat je dat het laten doen en dat jullie er wat aan hebben. Ik weet niet zo goed of ik er in geloof. Dat winter het belangrijk vind hoe jullie er zien roept bij mij wel wat vraagtekens op.
Ik vind het allemaal reuze interessant. Heb het zelf ook overwogen met Dex mbt zijn soms agressieve gedrag richting andere honden. Via vrienden van ons had ik gehoord van een vrouw waar hun echt verbaasd over stonden. Heb telefonisch contact gehad met deze vrouw, maar ze begon direct over de 'rangorderegels' en toen had ik het al wel weer een beetje gehad :N: Verder was de prijs ook iets te veel van het goede en kon ze alleen doordeweeks.
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

Ik geloofde er eerst ook niet zo in totdat ik bij een lezing was waar verschillende mensen foto's hadden en vragen beantwoord kregen. Opeens keek ze mij aan en begon over mijn paard, ze wist niet dat ik een paard had en wist dingen te vertellen die bijna niemand weet.
Na het overlijden van Bedan heb ik een reading laten doen met hem. Ik heb er veel aan gehad en er kwamen ook dingen uit die ze niet konden weten. Vorige week een reading laten doen met Daan, in deze reading gaf hij aan dat hij zelfs al weer een beetje uitkijkt naar en nieuwe pup.
Ik zou niet bij iedereen een reading laten doen, vrees dat er wel een aantal zijn die maar wat doorgeven en niet echt contact met het dier leggen.
De kosten vond ik meevallen. Bedan heeft me niets gekost aangezien hij is ingebracht op een oefenavond, hier zijn ook meerdere mensen met hem in gesprek geweest en ze kregen allemaal hetzelfde door. Met Daan ben ik op de hondenschool geweest waar ze 1 keer per maand komen, voor een consult daar betaal 12,50.
Afbeelding
zhuyang
Zeer actief
Mijn ras(sen): De sharpei

Ongelezen bericht door zhuyang »

Ik heb het een keer laten doen met Roger,
En daar kwamen toch dingen uit die niemand wist.
Zo zei hij,dat als de baas lang weg was ,hij altijd wat lekkers meenam.
Qua vorm enzo kon hij het moeilijk omschrijven,maar hij kreeg het alleen als de baas langer weg was als normaal.
Nou werkte mijn man toen,op donderdagen van 9 tot 9 ipv 9 tot 5.
Hij at altijd iets bij de mac donalds en nam voor roger altijd een doosje kipnuggets mee.

Dat bedoelde hij dus.Klonk voor mij heel logisch.
Hij vertelde ook wat ik altijd zei tegen hem als we de baas gingen halen van zijn werk.
Wist ook niemand.Dus ik geloof er wel in maar geloof niet alles.....

groetjes Tamara
Tamara

Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Oh wat gaaf zeg, ik zou dat ook wel eens met Gol willen doen..

Ik heb trouwens dé perfecte halsband voor winter, kopuh? :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding

Gol draagt hem niet, hij is wat te zwaar voor haar en ze heeft er niet echt een nek voor. Dus als Winter 'm leuk vind pb maar!
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

ja nu heb je een probleem wand Rolex ziet jullie liever in een makkelijke klofie het liefst nog met zijn pootadruk samen door de modder rennen
Afbeelding
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

ik geloof dit wel en zou het ook graag eens een keer met Zazoe willen doen.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik vind het leuk om te lezen. Of ik het geloof? Nee niet echt. Maar toch zou ik het geinig vinden om eens bij mijn honden te doen.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

ik vind het in ieder geval wel gedetaileerd! wat is je eigen gevoel erbij?

ik moest ook wel grinniken om sommige dingen, zoals dat je je netter moet kleden en dat jos heel belangrijk is en jij wel aardig. je hebt in ieder geval een hond met humor. :mrgreen:
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Ik vind het vreselijk moeilijk om dit soort dingen te geloven. Ik ben zelf een keer (per ongeluk!) op een lezing terecht gekomen van een dierenfluisteraar. Ook zij wist mensen dingen te vertellen die ze niet zomaar kon weten.
Er was 1 verhaal wat ik nooit zal vergeten. Er was een kat weggelopen, omdat hij liever Knoert genoemd wilde worden ipv Tommie :smile:. Dus die eigenaren moesten hun kat vervolgens Knoert gaan noemen :N: Zal je gebeuren :80:

Ik geloof best wel dat mensen die op die manier communiceren een 'gave' hebben, maar ik vraag me heel sterk af of het daadwerkelijk het dier is waar mee gecommuniceerd wordt, of dat het grotendeels via de eigenaar gaat.

Zelf zou ik best een keer een reading willen doen bij Luka, om te vragen hoe hij zijn leven momenteel ervaart met de pijn die hij zo nu en dan heeft. Aan de andere kant ben ik dan ook wel een beetje bang misschien wel op het verkeerde spoor gezet te worden....

Waar heb jij het laten doen Leane? En heb jij een foto opgestuurd, of heeft die persoon Winter echt gezien?
Aan welke punten heb jij kunnen opmaken dat zij wel degelijk met Winter gecommuniceerd heeft?
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”