Kom gisteren de buurt in rijden met de auto.. ik denk.. wat loopt daar dan?
Och denk ik weer een kruising chi met nog wat.. het was echt klein en overduidelijk pupperdepup..net bij mams weg zogezegd.. al dat denkende en wat vaart minderen.. het hondje liep aan een flex.. maakt dat vriendinnetje een enthousiaste huppel.. net op het moment dat dat diertje stil bleef staan.. zie dus dat hondje geraakt worden door de voet van dat vriendinnetje.. hondje wordt een beetje gelanceert.. en duikelt na een salto zo op de stoep terug...
Vanavond zag ik het diertje los scharrelen op het grasstukje voor de flat.. met mams en kids erbij.. het leeft dus nog wel..
Deurbel gaat bij mijn ouders waar ik even was, Finn even in de woonkamer gehouden, gelukkig haha want de twee chocolabs kwamen voorbij.. de ene in de hand van de vader.. de andere door het kindje van een jaar of zes.. die al pratend nee niet doen.. foei voorbij kwam..
na een half uurtje kwamen ze weer terug papa voorop.. oh zegt mam uit het raam kijkend daar gaan ze idd..om vervolgens net als ik te zien en horen.. dat dat meisje die hond inene een knal voor zijn harses gaf.. geen foei geen nee vooraf.. je ziet haar uithalen en ik hoorde hem ook (de knal)
Ma stond echt te kijken van wat is dat nu?!.. tsja mam.. dat is nou precies een van de redenen dat ik de nichtjes niet alleen met mijn honden een rondje laat lopen...
he was handen voor mijn mond moment.. en niet handen voor mijn hond... vandaar de edit...