Ik heb een hele tijd niets gemerkt eigenlijk. Zo heel af en toe had hij weer een dag of zo dat hij moeilijk liep, daarna ging het weer gewoon goed zonder dat we er iets aan hadden gedaan. En nu loopt hij dus al weer mank! Terwijl hij vanavond nog enthousiast een lange wandeling maakte en nergens last van had, maar net het laatste rondje voor vandaag liep hij heel moeilijk. Weer het pootje bekeken en de rare plek op de voetzool leek wel kleiner geworden, maar nu zit er een soort scheur in. Je zou bijna denken dat hij in een stuk glas is gaan staan, een best diepe snee in een behoorlijk rare vorm, er hang echt een flapje los
Ben nu wel benieuwd wat we hier mee kunnen. Ik neig naar even rust houden wat betreft de wandelingen, maar hij is zelf nog heel actief. Daardoor ben ik bang dat hij nog drukker word als hij zn energie niet goed kwijt kan. Want tijdens de wandelingen merk ik ook niets aan hem. En ook niet altijd na een wandeling, alleen zo nu en dan. Ik zal morgen eens een foto maken van zn voetzooltje, dat is dan wat duidelijker denk ik.