Moyodo schreef:IK denk dat ik op meerdere plekken een blikje neer moet zetten, zodat ik snel genoeg kan reageren.
Bijvoorbeeld
Moderator: moderatorteam
Moyodo schreef:IK denk dat ik op meerdere plekken een blikje neer moet zetten, zodat ik snel genoeg kan reageren.
nou ik wil het toch het liefst zelf oplossen en niet voor ieder wissewasje een GT hebben...Fluister schreef:Iemand die ik ken vertelde me zojuist triomfantelijk dat zij hem had besteld. Ze gaat haar goddelijke gang maar, maar ik pas. Als ik problemen heb met Saar heb ik hier een prima gedragsdeskundige in de buurt zitten waarmee ik samen praktisch alles kan op lossen. En dat allemaal met clickertraining en zonder vreemde halsbandjes.![]()

'als ik problemen heb ga ik naar een GT hier uit de buurt'.... tja ik los het toch liever zelf op...Fluister schreef:Ik geloof dat ik nergens zei dat ik voor ieder wissewasje naar de gedragsdeskundige ren.malinois schreef:nou ik wil het toch het liefst zelf oplossen en niet voor ieder wissewasje een GT hebben...

Dat lijkt me ook veel verstandigerFluister schreef:Ik zie dat hij ook voor uitvallende honden gebruikt wordt. Ja sorry, maar als ik dat soort dingen aan de hand heb en ik kan het zelf niet aan ga ik liever naar de gedragsdeskundige waar ik enorm veel vertrouwen in heb, dan dat ik zo'n bandje en een DVD'tje aanschaf van Tell Sell.
dat is waar, ik zou dat dan weer niet doen maar goed ik heb dan ook niks met GT'sFluister schreef:
Ik zie dat hij ook voor uitvallende honden gebruikt wordt. Ja sorry, maar als ik dat soort dingen aan de hand heb en ik kan het zelf niet aan ga ik liever naar de gedragsdeskundige waar ik enorm veel vertrouwen in heb, dan dat ik zo'n bandje en een DVD'tje aanschaf van Tell Sell.