Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Reclame honden trainen TellSell

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Re: Reclame honden trainen TellSell

Ongelezen bericht door ranetje »

Moyodo schreef:IK denk dat ik op meerdere plekken een blikje neer moet zetten, zodat ik snel genoeg kan reageren.
:ok:
Bijvoorbeeld :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

ik kan me echt niet voorstellen dat die band houd bij grote honden.
Ik heb hem hier ook liggen en gebruik hem ook, maar helemaal niet nadat ze ouder zijn dan een maand of 10. Ze zouden hem zeker gewoon doortrekken dan.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Fluister schreef:Iemand die ik ken vertelde me zojuist triomfantelijk dat zij hem had besteld. Ze gaat haar goddelijke gang maar, maar ik pas. Als ik problemen heb met Saar heb ik hier een prima gedragsdeskundige in de buurt zitten waarmee ik samen praktisch alles kan op lossen. En dat allemaal met clickertraining en zonder vreemde halsbandjes. :mann:
nou ik wil het toch het liefst zelf oplossen en niet voor ieder wissewasje een GT hebben...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Fluister schreef:
malinois schreef:nou ik wil het toch het liefst zelf oplossen en niet voor ieder wissewasje een GT hebben...
Ik geloof dat ik nergens zei dat ik voor ieder wissewasje naar de gedragsdeskundige ren. :19:
'als ik problemen heb ga ik naar een GT hier uit de buurt'.... tja ik los het toch liever zelf op...
De plastic prikker zoals hier besproken wordt toch niet voor dramatische dingen gebruikt denk ik maar zo... simpelweg omdat zo'n ding niet werkt. Dus zulke dingen (trekken etc.) los ik zelf wel op al dan niet met behulp van hulpmiddelen.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

Fluister schreef:Ik zie dat hij ook voor uitvallende honden gebruikt wordt. Ja sorry, maar als ik dat soort dingen aan de hand heb en ik kan het zelf niet aan ga ik liever naar de gedragsdeskundige waar ik enorm veel vertrouwen in heb, dan dat ik zo'n bandje en een DVD'tje aanschaf van Tell Sell.
Dat lijkt me ook veel verstandiger :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Fluister schreef:
Ik zie dat hij ook voor uitvallende honden gebruikt wordt. Ja sorry, maar als ik dat soort dingen aan de hand heb en ik kan het zelf niet aan ga ik liever naar de gedragsdeskundige waar ik enorm veel vertrouwen in heb, dan dat ik zo'n bandje en een DVD'tje aanschaf van Tell Sell.
dat is waar, ik zou dat dan weer niet doen maar goed ik heb dan ook niks met GT's :wink: (dan had ik er al een paar keer moeten staan denk ik... nu haalt ie het ook niet meer in zn kop om het te doen)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”