Marion. schreef: Er is duidelijk van het begin af aan dat het niet over werkhondencapaciteiten gaat, maar gewoon over Eva. Aan het eind postten "zij" dat ze alleen maar blij en trots op hun hondje zijn, en jij bent daar als fokker erg blij mee. Logisch, mijn fokker is dat ook als ik datzelfde over Saar en Miep vertel (want dat is natuurlijk ook zo).
Dat is jouw perceptie. Ik lees nergens tussen de regels door dat het over Eva gaat namelijk. Maar dat zal jij wel weer afserveren met de opmerking dat ik niet objectief ben, omdat Eva toevallig bij mij thuis geboren is.
Als je het hele topic had gelezen en niet alleen gefocused was op de posts van Marc en Martijn, dan heb je aan mijn eerdere posts kunnen zien dat ik toch duidelijk een andere visie heb over dit onderwerp dan Marc en Martijn. Mijn definitie van een werkhond is anders dan die van hen. Soit. Moet ik me daar druk om gaan maken? Of zij misschien? Dat lijkt me toch niet.
Marion. schreef:Maar nee. Die worden op het openbare forum afgebrand als zijnde bejaarde Goldens. "Ook wel leuk, maar anders". Door één of ander debiel die mijn honden nog nooit heeft gezien.
Hier komt de aap uit de mouw. Het is (zoals wel vaker het geval is geweest bij de een-tweetjes tussen jou en de heren) gewoon "oud zeer". Marion, laat je niet zo opnaaien door een zootje letters op een computerscherm. Je bent een volwassen vrouw, wees wijs en gewoon blij met je honden, ongeacht wat je denkt dat een ander daarvan vindt.
Marion. schreef: Jij mag/moet uiteraard je pupkopers trouw blijven, maar iets objectiever op hun berichten reageren kan ook. Of niet, maar dan kun je het mijns inziens beter bij PB houden.
Waarom zou ik in hemelsnaam "mijn pupkopers trouw moeten blijven"? Ik mag toch zeker wel gewoon mijn mening verkondigen, ook al wijkt die misschien af van die van forummers die een hond bij mij vandaan hebben? Het verleden op dit forum heeft al meerdere malen laten zien dat ik gerust mijn afwijkende mening neerzet als die niet overeenkomt met die van welke pupkoper dan ook (zoals je misschien is opgevallen zijn de Marc en Martijn niet de enigen meer met een pup bij mij vandaan die op dit forum komen).
Wederzijds weten de mensen die een pup van mij hebben en ik prima wat we aan elkaar hebben. Ik heb ook gewoon begrip voor andere inzichten. Als ik vind dat ik hier moet reageren, dan doe ik dat gewoon en als jij vindt dat ik dat in het vervolg per PB zou moeten doen, dan heb je pech want ik laat me niet door jou voorschrijven wat wel en niet objectief is en wat ik wel en niet in het openbaar doe. Nog effe zeg...