Dat was niet nodig, het ging perfect!
Morgen eens kijken of het in het bos ook zo goed gaat, dan moet ik hem alleen wel dichter bij mij houden. Ik neem mijn dochters wel mee op de paarden, kunnen zij hem vangen als hij hem peert.
Moderator: moderatorteam

Allway's in my heart

Wij wel, maar hij heeft nog wel een paar jaar eventjes de kolder in de kop gehad als hij in mul zand stapte. Dan zag je hem even bevriezen en alle radertjes in dat hoofd draaien, ...en dan was hij even van god losMarie-Josée schreef:Fijn dat dit zo goed gegaan is![]()
Het verhaal van Jaap heb ik met onze heidewachtel meegemaakt.Liep nooit weg maar toen zette hij het op een rennen en waren we hem een hele tijd kwijt.Combinatie van ruimte, geluid van de golven en de geurverwarring denk ik.Ik heb onze honden nooit meer los gelaten aan zee.
Apart eigenlijk hèJaap* schreef:Wij wel, maar hij heeft nog wel een paar jaar eventjes de kolder in de kop gehad als hij in mul zand stapte. Dan zag je hem even bevriezen en alle radertjes in dat hoofd draaien, ...en dan was hij even van god losMarie-Josée schreef:Fijn dat dit zo goed gegaan is![]()
Het verhaal van Jaap heb ik met onze heidewachtel meegemaakt.Liep nooit weg maar toen zette hij het op een rennen en waren we hem een hele tijd kwijt.Combinatie van ruimte, geluid van de golven en de geurverwarring denk ik.Ik heb onze honden nooit meer los gelaten aan zee.
En dan was het weer klaar

dat denk ik dus ook, gewoon even lekker rennen en lekker gek doen... anders komt er toch altijd weer een luchtje in de neus waar ze achter moeten.Jaap* schreef:Mij valt altijd op dat Felix het echt héérlijk vind op- en bij de zee.
Ik denk weleens dat het ontbreken van geuren misschien wel eens ontzettend relaxed is voor zo'n hond

Dat is hier ook zo, het zijn duidelijk bos-en heidetypjesInge O schreef:hier net andersom : ze vinden strandwandelingen relatief saai. bij aankomst kunnen ze wel uit de bol gaan maar behalve af en toe nog even een gekkigheidsexplosie tijdens de wandeling vinden ze dat ontbreken van luchtjes duidelijk maar oersaai.
Ontbreekt er zo veel geur op een strand?Jaap* schreef:Mij valt altijd op dat Felix het echt héérlijk vind op- en bij de zee.
Ik denk weleens dat het ontbreken van geuren misschien wel eens ontzettend relaxed is voor zo'n hond