Ik hoop echt dat het goed blijft gaan en dat hij heerlijk mag blijven bij jullie!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sam
Moderator: moderatorteam
- Ellepel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriers, een huis vol...
Re: Sam
Sams eerste nacht.....ik had me voorbereid op een nacht vol woest gezang en geklaag, maar het ging als volgt....we gaan naar buiten, laatste plasje doen, we gaan in de bijkeuken in de bench, we krijgen ene koekje en we gaan slapen.
"s Morgens vroeg
We rekken en strekken, we gaan naar buiten, gaan net als de rest op ons gat zitten om de riem om te krijgen, reu aan reu naast elkaar
,we gaan wandelen...reuen rechts, de meiden links.Ot kijkt eens raar, want Sam ruikt als meisje en plast als de Concurrent, nou Ot is leniger en vooral minder dik dus plast veel hoger, lees verticaal.Ook goed denkt Sam wat jij wil.We trekken niet, we gaan niet van links naar rechts, we plassen niet overal tegenaan, na een neusbijt ruiken we ook niet meer aan meisjesdozen,kindertjes zijn best lief want die geven koekies,opzij is een makkelijk kommando,als het eten klaargemaakt wordt mag je best kwijlen maar niet met je poten op het aanrecht, je zit net als de rest kwijlend op je gat te wachten.
Als Ot jaloers ligt te wezen aan vrouwetjes voeten en je aanvliegt, laat je hooguit je tanden even zien ter verdediging, en kijkt dan vooral de andere kant op...
Wat denken jullie, zal ik deze valse onbetrouwbare vechtende kinderbijtende hond maar weer terugbrengen....sjonge hij geniet gewoon van duidelijkheid en consequentie, liep net al meteen flosstouw te gooien, weliswaar heel voorzichtig maar toch....
"s Morgens vroeg
We rekken en strekken, we gaan naar buiten, gaan net als de rest op ons gat zitten om de riem om te krijgen, reu aan reu naast elkaar
Als Ot jaloers ligt te wezen aan vrouwetjes voeten en je aanvliegt, laat je hooguit je tanden even zien ter verdediging, en kijkt dan vooral de andere kant op...
Wat denken jullie, zal ik deze valse onbetrouwbare vechtende kinderbijtende hond maar weer terugbrengen....sjonge hij geniet gewoon van duidelijkheid en consequentie, liep net al meteen flosstouw te gooien, weliswaar heel voorzichtig maar toch....

-
Job
- Zeer actief
hier alvast een klein vreugdesprongetje!
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Wat vreselijk valsEllepel schreef:
Wacht de eerste twee/drie weken nog even af, maar als ik het zo lees moet dit goed kunnen gaan
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
Het klinkt alsof Sam onze Bob nog wat manieren kan bijbrengen
Maar dat het ook zo goed gaat tussen Ot en Sam, geweldig, ik hou wel van dit soort kerstverhalen
Maar dat het ook zo goed gaat tussen Ot en Sam, geweldig, ik hou wel van dit soort kerstverhalen
En de groeten van de mannen 

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Gosh het lijkt wel of je het over de vreselijk enge draak hebt die ik hier nu heb....die zou onbetrouwbaar zijn, durven bijten en uberdominant, "het' heeft hier niks te vertellen en is akelig liefEllepel schreef:Sams eerste nacht.....ik had me voorbereid op een nacht vol woest gezang en geklaag, maar het ging als volgt....we gaan naar buiten, laatste plasje doen, we gaan in de bijkeuken in de bench, we krijgen ene koekje en we gaan slapen.
"s Morgens vroeg
We rekken en strekken, we gaan naar buiten, gaan net als de rest op ons gat zitten om de riem om te krijgen, reu aan reu naast elkaar,we gaan wandelen...reuen rechts, de meiden links.Ot kijkt eens raar, want Sam ruikt als meisje en plast als de Concurrent, nou Ot is leniger en vooral minder dik dus plast veel hoger, lees verticaal.Ook goed denkt Sam wat jij wil.We trekken niet, we gaan niet van links naar rechts, we plassen niet overal tegenaan, na een neusbijt ruiken we ook niet meer aan meisjesdozen,kindertjes zijn best lief want die geven koekies,opzij is een makkelijk kommando,als het eten klaargemaakt wordt mag je best kwijlen maar niet met je poten op het aanrecht, je zit net als de rest kwijlend op je gat te wachten.
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Wat een heerlijk verhaal is dit uiteindelijk geworden. Nog even een slag om de arm maar als ik dit zo lees denk ik dat 't helemaal goed komt met Sam
Petje af voor jou als fokker, er zijn er helaas genoeg die dit er niet voor over zouden hebben.
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Ahhh, wat een lief koppie heeft ie zeg!
En wat een goede verhalen over Sam! Hij is vast heel blij bij jullie te zijn. Ik ben niet zo van de kleinere, harige honden, maar de Tibetanen vind ik toch wel erg leuk eigenlijk..
- madred
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en RSH
- Aantal honden: 3
Een écht kerstverhaal
Geweldig om te lezen hoe Sam zich in je roedel aanpast. Ik hoop dat de stijgende lijn zich alleen maar voortzet en dat je ons op de hoogte houdt van de ontwikkelingen...
Een paar fotootjes zouden we ook erg waarderen
Geweldig om te lezen hoe Sam zich in je roedel aanpast. Ik hoop dat de stijgende lijn zich alleen maar voortzet en dat je ons op de hoogte houdt van de ontwikkelingen...
Een paar fotootjes zouden we ook erg waarderen

Happy en Lemmi
- *Esther
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Dit is echt heel braaf hoor......Ellepel schreef: Als Ot jaloers ligt te wezen aan vrouwetjes voeten en je aanvliegt, laat je hooguit je tanden even zien ter verdediging, en kijkt dan vooral de andere kant op...
Ik hoop dat t zo mag blijven gaan, fijn hoor!!!
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
er klopt niets van het verhaal
dus hop maar weer terug
had je je voorbereid op veel werk komt er weer niets van terecht
wat komt mij dat ergens bekend voor
dus hop maar weer terug
had je je voorbereid op veel werk komt er weer niets van terecht
wat komt mij dat ergens bekend voor
Fenneke en Baloe

- Ellepel
- Zeer actief

De twee jochies spontaan naast elkaar...kijkend naar een teef die lag te rollebollen.
vanavond even werkoverleg met collega's van manlief, komt die dikke witte gek met een flosstouw aansjezen...kom we gaan spelen.Kwartiertje achterthuis gerotzooid en buiten adem...
Er is hem nooit nee of stop geleerd..wilde even een korst op zijn buik bekijken, rolde hem op zijn rug, tja en dat wou ie niet, tandjes bloot...uh uh was genoeg, braaf buikje kijken....okee als jij dat wil.Tja dat zal eng zijn , die tandjes voor een toch al niet zo hondenliefhebber, dus gaan die handjes omhoog oei eng hij bijt...
Welnee, hij zegt dat ie daar geen zin in heeft, en bij mij hebben hondjes niet zo veel te vinden...okee vrouwetje, wat jij wil en nou biedt ie af en toe spontaan zijn buikie aan,kriebel nog es lekker

- Reny
- Zeer actief
Lijkt hij nu zo groter dan Ot of vertekent het zo??
Uit je verhalen lijkt het me juist een grote sul, met een hard buitenkantje waar jij dus zo doorheen prikt
Uit je verhalen lijkt het me juist een grote sul, met een hard buitenkantje waar jij dus zo doorheen prikt

- Ellepel
- Zeer actief
Echt kwaad zit er niet in....allemaal bluf, verkeerde tot geen opvoeding en zelfbescherming...
En ja, Ot is maar 38cm en dus een ukkepuk, Sam is dik 44cm, veell dikker en een megakrullenvacht, dat lijkt ook nog es extra...
En ja, Ot is maar 38cm en dus een ukkepuk, Sam is dik 44cm, veell dikker en een megakrullenvacht, dat lijkt ook nog es extra...

- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Ach, wat heerlijk voor hem, een baasje dat zegt wat hij wel en niet moet doen. En ook nog over z'n buikje kriebelt
Het kan bijna niet, maar het verhaal wordt steeds mooier :smile1:
Het kan bijna niet, maar het verhaal wordt steeds mooier :smile1:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
-
Josee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): weimaraners
- Contacteer:
Toen ik je eerste foto zag schoten mij even de tranen in de ogen.
Het leek wel of het een foto van onze Jolly was, onze eerst tibetaan.
Dezelfde blik, dat witte gezicht, alleen had Jolly alleen een zwart oor en geen zwart oog.
Maar goed dat Sam een reu is want anders hadden wij ons zeker aangeboden als definitief huisje (dat was nl het eerste wat ik zei toen ik de foto zag, als het een teef is en Ellen zoekt een plekje hebben we die hier, hij lijkt zo op onze o zo speciale Jolly pffff (als je er wat meer haar op denkt en wat kilo's minder idd, haha.....)
Maar echt super dat Sam nu echt thuis is, hij zal komende weken je wel steeds meer van zijn karakter laten zien, maar duim hier dat het goed blijft gaan met de duidelijkheid die hij nu heeft van jullie en jullie roedeltje!
Onze Jolly, helaas al een aantal jaar niet meer hier......

Het leek wel of het een foto van onze Jolly was, onze eerst tibetaan.
Dezelfde blik, dat witte gezicht, alleen had Jolly alleen een zwart oor en geen zwart oog.
Maar goed dat Sam een reu is want anders hadden wij ons zeker aangeboden als definitief huisje (dat was nl het eerste wat ik zei toen ik de foto zag, als het een teef is en Ellen zoekt een plekje hebben we die hier, hij lijkt zo op onze o zo speciale Jolly pffff (als je er wat meer haar op denkt en wat kilo's minder idd, haha.....)
Maar echt super dat Sam nu echt thuis is, hij zal komende weken je wel steeds meer van zijn karakter laten zien, maar duim hier dat het goed blijft gaan met de duidelijkheid die hij nu heeft van jullie en jullie roedeltje!
Onze Jolly, helaas al een aantal jaar niet meer hier......

- Ellepel
- Zeer actief
Ach Josee, wat een mooi meisje, en die lijkt zeker op onze Sam!!
Vanavond heeft ie een flinke borstelbeurt gehad, oren geplukt, piemelharen geknipt, voeten nagels bijgewerkt....klitten gekamd en al zijn littekens gezien, en dat waren geen bijtwonden.....een van zijn vorige "baasjes "is niet zo zachtzinnig met m omgegaan.....
Hij vond het allemaal geweldig, ligt nu uitgeteld bij de baas op de bank te slapen....
Vanavond heeft ie een flinke borstelbeurt gehad, oren geplukt, piemelharen geknipt, voeten nagels bijgewerkt....klitten gekamd en al zijn littekens gezien, en dat waren geen bijtwonden.....een van zijn vorige "baasjes "is niet zo zachtzinnig met m omgegaan.....
Hij vond het allemaal geweldig, ligt nu uitgeteld bij de baas op de bank te slapen....

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ellepel schreef:Ach Josee, wat een mooi meisje, en die lijkt zeker op onze Sam!!
Vanavond heeft ie een flinke borstelbeurt gehad, oren geplukt, piemelharen geknipt, voeten nagels bijgewerkt....klitten gekamd en al zijn littekens gezien, en dat waren geen bijtwonden.....een van zijn vorige "baasjes "is niet zo zachtzinnig met m omgegaan.....Hij vond het allemaal geweldig, ligt nu uitgeteld bij de baas op de bank te slapen....
Wanneer pas je je onderschrift aan?
- Ellepel
- Zeer actief
- Reny
- Zeer actief
Ellepel schreef:Ach Josee, wat een mooi meisje, en die lijkt zeker op onze Sam!!
Ik mag zeker niet even op visite bij zo'n baas?
Volgens mij zie je Sam gewoon genieten van alle positieve aandacht

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Ik heb door drukte nog niet gereageerd. maar wat fijn dat Sam thuis is. Hopelijk vindt hij zijn draai in je roedel.
En dat nieuwe onderschrift, dat maken we een keer in het voorjaar!
- Ellepel
- Zeer actief
Elly* schreef:Ik heb door drukte nog niet gereageerd. maar wat fijn dat Sam thuis is. Hopelijk vindt hij zijn draai in je roedel.