Volgens mij is dat de ultieme uiting van hun eigen onkunde. Als ze hun eigen hond niet kunnen roepen, dan maar besluiten dat alles wat hun dan in de weg staat "weg moet".malinois schreef:
nou de meeste mensen worden toch niet gelukkig van, in mijn geval, een grommende herder die zn tandjes laat zien... en roepen fikkie die natuurlijk nooit luisterd toch maar... en diegenen die dan gaan schelden en tieren, dat ben ik niet, maar dat is die andere eigenaar, want zo'n hond moet ingeslapen wordenniet de hond die totaal niet luisterd en niet opgevoed is, maar wel een netjes opgevoede hond die laat merken dat hij ergens niet van gediend is. Hoe kun je iets verdraaien...
Andersom kan het trouwens ook bedenk ik me net. Ik werd een tijdje geleden door iemand vreselijk chagrijnig aangekeken omdat Vera in (druk) losloopgebied te dicht langs zijn honden hobbelde. Die honden zaten beiden aan een compleet uitgerolde flex, en Vera liep er 2-3 meter vanaf denk ik. Niet eens contact te zoeken met die honden, ze liep daar gewoon. Maarrr dat kon natuurlijk niet
Juist ja
Kijk, ik ben echt meerrr dan bereid om aan alle kanten mee te werken, maar hallo zeg, je moet me wel die kans geven.