Zo heeft iedereen zijn eigen ervaringen en ik ben inderdaad ook van mening dat je moet geven waar je hond het goed op doetAmber schreef:Kvv en barf zijn niet zaligmakend punt!
Ook ik heb me over laten halen om te gaan barfen , kvv geven.
Maar bij allebei mijn honden werkt het voor geen meter,, sterker nog ondanks het voeren van barf en kvv , heeft een van mijn honden nog steeds dezelfde kwalen, en ondanks de dure Kvv,, 3,25 per kg(hond van bijna 60 kilo) dus tel maar uit, zat ik gemiddeld om de drie a vier weken bij de da voor , het is al eerder genoemd , voor de hotspot, oorproblemen enz. Dus buiten het belachelijke bedrag van 3,25 om je hond(gezond te voeren) zat ik ook nog eens op gemiddeld 125 a 175 euro voor een da bezoekje.. een kuurtje, een injectie, een zalfje, een spuitbus, sterker nog daar is nog eens bij gekomen,, dat ie het op geen van de merken kvv goed deed,, altijd dunne ontlasting, of het was ineens weer zo hard,, dat ie dagen verstopt zat.
Laten we het over de barf maar helemaal niet hebben,, want hij werd er doodziek van, en stikte zelfs bijna in de , nekken, poten, en wat al niet meer!
Nu krijgen ze allemaal brok hier, gemiddeld 35 a 40 euro voor een zak van 15 kilo!!!
En heel af en toe eens kvv.
En de klachten zijn weg! dus een ding is me wel duidelijk, mijn honden doen het hetzelfde zo niet beter op de brok!.
Voor de duidelijkheid ik heb het over MIJN eigen honden, en dit is dus mijn persoonlijke ervaring!
Ik heb geen zin om hier met wie dan ook in discussie te gaan, doe ik ook niet meer, geen zin in.
Maar vond dat ik dit even moest melden zeker ook voor de topic startster.
Mijn ervaring is net weer andersom met Orson hebben we echt met de handen in het haar gezeten wat eten betreft,niets bleef lang goed gaan ,vaak weer terugkerende diaree ,totdat we op vers over gingen .
Eerst kvv Energique wat gezien het roedel wat wij toen hadden practisch onbetaalbaar was ,Tash ,Beau en Rio lustte ook wel aardig wat en mede daarom zijn we gaan verder kijken tot we op zelf samentellen zijn gestuit.
Rio heeft dat het grootste gedeelte van zijn leven gegeten net als Beau en Micron is er helemaal op groot gebracht.
Spok en Sien eten het ook en wij zijn erg tevreden over de resulataten maar dat zal voor iederereen anders zijn,en vers voer is echt niet zaligmakend voor iedereen ,dat is enkel het voer waar jouw hond het goed op doet