MARC_S schreef:Ik denk dat ze liever een ongecastreerde reu hebben hoor. Net als Estelle heb ik dus totaal geen zin in een reu die zich met mijn teven gaat meten en die niet die galantie heeft die een reu door zijn hormonen wel heeft. Cleo vind gecastreerde reuen als teven. Dus dan hebben we 3 teven en daar zou ik zelf nooit voor willen gaan. Wuilus kon helemaal niet bij gecastreerde reuen. Die ruiken loops dus dat werd knokken. Een ongecastreerde reu heeft zeker mijn voorkeur, maar ik weet ook 100% zeker dat Cleo en Eva dat veel liever hebben. Alleen al omdat ze daar mee spelen en met gecastreerde reuen buiten niks hoeven op wat houdingen en doorlopen na. Cleo heeft bij mijn weten nog nooit met een gecastreerde reu gespeeld. Alleen met teefjes en echte reuen. Waarom weet alleen Cleo.estelle schreef:Ik zou hier bijv. geen gecastreerde reu erbij kunnen zetten. Toch jammer als ik een hond een goed thuis zou willen geven.
Woopy is erg jong gecastreerd (door de stichting) en ik vind dat nog altijd jammer. Ik had graag zelf bepaald of dat nodig was geweest.
Mijn teven willen een stoere reu en dat vinden ze ook echt leuk. Maar misschien geloof je dat niet Nanna? Het is wel zo. Ik denk dat ze Charles straal negeren. Bakkie is ook niks voor ze maar een leuke staffordreu of een gezellige stoere mechelaar reu vinden ze helemaal te gek
Hera reageert op een gecastreerde reu net zoals op een teef; die gaan eraan....
Met intacte reuen kan Hera prima overweg. Ze speelt ook weleens met de husky reu en de golden reu uit de buurt.
Ik kan aan haar reactie op ruime afstand al zien of een hond intact is of niet.