het gaat weer over Oliver, na eerdere topics en het laatste zijn castratie, hier toch weer een topic, het gaat heel goed met het ventje, of de castratie iets heeft gedaan weet ik niet, het is nog niet zolang terug en heb ook nog geen loopse teef gehad ( nou ja nu wel,maar die is net loops) dus ik weet niet hoe hij daar op reageert straks.
het alleen zijn , en plassen blijft een punt, maar het gaat absoluut al beter.
ik heb hem, de eerste week na de castratie wat uit de roedel gehouden, nu momenteel ook, althans de roedel dus wat gescheiden omdat ik een teef loops heb. dit houdt in, dat Mandu en Ollie niet altijd samen zijn, als dit zo is, dan is Ollie ( en ook mandu) heeeeel anders, speelser, meer relaxed, ik heb ze dus ook wel samen, en dat kan ook, maar toch... er zit spanning en er hoeft maar iets te gebeuren en de heren willen op elkaar duiken.
ze staan elkaar absoluut niet naar het leven, kunnen gewoon samen zijn en lopen, maar er heerst wel wat.
ik kan dit prima handelen, ik vraag me alleen af, is dit eerlijk? beide heren zijn niet compleet zoals ze kunnen zijn, als ze samen zijn, niet in de vorm dat ze dus niet met elkaar kunnen , maar wel dat ze anders zijn. ik kan ze prima uit elkaar houden, dat is het probleem niet, maar toch knaagt het dan, het heeft ook zijn weerslag op de rest van de roedel.
ik wil geen van beide missen, maar twee haantjes in 1 kippenhok, is dat eerlijk? ze zijn allebei behoorlijk fel , beide staan ze op hun strepen, ik heb nu het gevoel, dat ze elkaar gewoon tolereren omdat ik dat wil, maar niet omdat ze het oke vinden. ik zie ze beide opleven, als ze niet samen hoeven zijn..... ik twijfel nu, of ik toch niet 1 van de 2 zal herplaatsen.. ik vind het zo moeilijk....