Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenkadavers gevonden

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Re: Hondenkadavers gevonden

Ongelezen bericht door yamie »

jores schreef:
yamie schreef:edit mod ivm openbaar maken van namen/gegevens of wil ze zelf niet met naam en toenaam genoemd worden?
edit mod ivm openbaar maken van namen/gegevens
ach ach... het was ook wel te verwachten ;)

ik laat me er verder niet over uit, ik denk dat onderzoek eerst afgerond moet zijn, en begrijp me niet verkeerd, als de geruchten en vermoedens waarheid zijn, is dat gruwelijk.

maar vergis je niet, in hoeveel mensen nu ook wat grammetjes proberen te halen, op een makkelijke manier. :wink:
Reny
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Reny »

jores schreef:dat is de rasvereniging van de Ierse Wolfshond

En dat is niet hetzelfde als de Ierse wolfshond stichting die eerder in die brief wordt genoemd :denken:
Sorry maar ik heb nu echt helemaal geen kennis van dat soort dingen :19:
En de groeten van de mannen :zwaai
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

yamie schreef:
jores schreef:
yamie schreef:edit mod ivm openbaar maken van namen/gegevens

of wil ze zelf niet met naam en toenaam genoemd worden?

ik laat me er verder niet over uit, ik denk dat onderzoek eerst afgerond moet zijn, en begrijp me niet verkeerd, als de geruchten en vermoedens waarheid zijn, is dat gruwelijk.

maar vergis je niet, in hoeveel mensen nu ook wat grammetjes proberen te halen, op een makkelijke manier. :wink:
Amen!
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
jores
Zeer actief
Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door jores »

yamie schreef:
jores schreef:
yamie schreef:edit mod ivm openbaar maken van namen/gegevens of wil ze zelf niet met naam en toenaam genoemd worden?

don't shoot the messenger :wink:
groetjes Annemie

Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding

http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Suuz!
Zeer actief

jores schreef:
jij bent het er toch mee eens dat dit openbaar gezet mag worden? dan ben jij precies degene die aangesproken word!
Of moeten we nu ineens met zijn alle edit mod ivm openbaar maken van namen/gegevensgaan mailen dat dit echt niet kan... :blah: :roll: :ok:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rea »

yamie schreef:
jores schreef:

Jij slaat de spijker op z'n kop, jammer genoeg.
Het is alom bekend dat er in de hondewereld niet iedereen vriendjes met elkaar zijn.
En "men" natuurlijk deze gelegenheid met beide handen zal aanpakken om een ander een trap te kunnen uitdelen. Misselijk makend vind ik dit :kotz:
Afbeelding
goud
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door goud »

Ik vindt het knap gewaagd om namen te noemen terwijl er nog niets bewezen is. Bovendien voert ze op haar site ook campagne tegen 2 Ierse Wolfshonden fokkers. Ik krijg hier echt een beetje nare bijsmaak van. Zou er jaloezie meespelen. Denk dat het aan de politie is om met namen te komen. En een minne manier om mensen die hier volledig buiten staan in diskrediet te brengen.
Maggie
goud
Zeer actief
Contacteer:

jores schreef:
Laatst gewijzigd door goud op 25 nov 2009 23:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Maggie
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

P!nki schreef:
yamie schreef:

Amen!
Hier idem. Stel nou, deze persoon heeft er niets mee van doen? Die zal dit al de tijd achter zich meeslepen waar hij ook verschijnt. Stel dat het waar blijkt te zijn? Hoe ziek moet je zijn om dit te kunnen doen.
Het trappen in hondenwereld is zo normaal geworden dat de meeste gewoon al niet beter meer weten
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Rea
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rea »

Annemie ik moet ook opmerken dat ik het heel voorzichtig gezegt niet netjes vind dat jij je nu laat gebruiken in een vete die er tussen die mensen speelt.
Jij heb niets met ieren te maken, jammer genoeg snap je niet dat net jij nu een werktuig bent in hun strijd.
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Hear, hear, Chicro.

Smaad is een woord dat nu bij mij opkomt.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
ladybird
Zeer actief
Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
Contacteer:

Ongelezen bericht door ladybird »

goud schreef:Ik vindt het knap gewaagd om namen te noemen terwijl er nog niets bewezen is. Bovendien voert ze op haar site ook campagne tegen 2 Ierse Wolfshonden fokkers. Ik krijg hier echt een beetje nare bijsmaak van. Zou er jaloezie meespelen. Denk dat het aan de politie is om met namen te komen. En een minne manier om mensen die hier volledig buiten staan in diskrediet te brengen.
Ja hier sluit ik me compleet bij aan.
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

jores schreef:

Nee maar jij plaatst het wel hier even googelen en je vind alle gegevens van deze persoon ,een paar xxxxx zouden wmb dan ook wel op zijn plaats zijn.
Laatst gewijzigd door tineke op 26 nov 2009 05:34, 1 keer totaal gewijzigd.
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

Als ze bij mijn ouderlijk huis in de grond zouden gaan graven vinden ze denk ik wel meer dan 19 kadavers :scratch:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
Suuz!
Zeer actief

smoekie schreef:Als ze bij mijn ouderlijk huis in de grond zouden gaan graven vinden ze denk ik wel meer dan 19 kadavers :scratch:
Eerst lezen smoek.. dan schrijven! :silent:
yamie
Zeer actief
Contacteer:

smoekie schreef:Als ze bij mijn ouderlijk huis in de grond zouden gaan graven vinden ze denk ik wel meer dan 19 kadavers :scratch:
je hebt hopelijk wel begrepen, dat het hier niet gaat om onherkenbare, begraven kadavers ?
tineke

Deden ze aan geboortebeperking :mrgreen: :mrgreen:
smoekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): JH

Ongelezen bericht door smoekie »

tineke schreef:
:neenee:
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
yamie
Zeer actief
Contacteer:

tineke schreef:
ik vind dit niet de plaats voor semi lollige opmerkingen, sorry....
tineke

yamie schreef:
tineke schreef:
ik vind dit niet de plaats voor semi lollige opmerkingen, sorry....
Sla je ze toch over :ok:
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Hond en leed, is absoluut niet lachwekkend
tineke

Maryanne schreef:Hond en leed, is absoluut niet lachwekkend
Wordt er gelachen om wat er gebeurd is dan ,trouwens er is nog niets bekend over wat er gebeurd is dus misschien dat eerst maar eens afwachten.
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Ik schat de persoon waarvan geïnsinueerd wordt dat hij er achter zit, echt wel veel intelligenter dan dit (ook al heeft hij alle schijn tegen zich).
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

oh my ................
bizar, erg bizar, ik weet niet wat ik er van moet denken, straks is er bij een fokker een ziekte uitgebroken, paniek en "dumpen" die handel ?

de persoon naar waar "verwezen" wordt hier , lijkt mij niet dat hij zoiets doet, dat dumpen, en zoizo als die persoon kwade bedoelingen had gehad had hij alle chips er wel uitgesneden, daarbij met deze 3 rassen en in lelystad....optelsom.... dan moet er echt iets heel extreems aan de hand zijn geweest wil die persoon waarnaar verwezen wordt dit hebben gedaan, puur paniek of vlaag van krankzinnigheid.STEL dat hij dit heeft gedaan dan was hij op dat moment niet bij zijn gezonde verstand, ik ken deze persoon niet prive maar ik ken hem wel en het lijkt mij een man met gezond verstand, die ook wel slimmer is dan dit. Je kan er namelijk vanuit gaan dat als je je honden zo dumpt in een bos dat ze gevonden worden...

straks is er iemand die stiekem die honden heeft vermoord en ze daar heeft gedumpt om de personen waarnaar "verwezen"wordt in een heel kwaad daglicht te zetten of om ze heel veel leed aan te doen?

ik kan het niet goed onder woorden brengen, hopelijk snappen jullie wat ik eigenlijk bedoel :ugh:
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ik vind dat je het erg goed onder woorden brengt, hoor.
Ongeveer in een notendop, zeg maar.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
goud
Zeer actief
Contacteer:

Podenji schreef:oh my ................
bizar, erg bizar, ik weet niet wat ik er van moet denken, straks is er bij een fokker een ziekte uitgebroken, paniek en "dumpen" die handel ?

de persoon naar waar "verwezen" wordt hier , lijkt mij niet dat hij zoiets doet, dat dumpen, en zoizo als die persoon kwade bedoelingen had gehad had hij alle chips er wel uitgesneden, daarbij met deze 3 rassen en in lelystad....optelsom.... dan moet er echt iets heel extreems aan de hand zijn geweest wil die persoon waarnaar verwezen wordt dit hebben gedaan, puur paniek of vlaag van krankzinnigheid.STEL dat hij dit heeft gedaan dan was hij op dat moment niet bij zijn gezonde verstand, ik ken deze persoon niet prive maar ik ken hem wel en het lijkt mij een man met gezond verstand, die ook wel slimmer is dan dit. Je kan er namelijk vanuit gaan dat als je je honden zo dumpt in een bos dat ze gevonden worden...

straks is er iemand die stiekem die honden heeft vermoord en ze daar heeft gedumpt om de personen waarnaar "verwezen"wordt in een heel kwaad daglicht te zetten of om ze heel veel leed aan te doen?

ik kan het niet goed onder woorden brengen, hopelijk snappen jullie wat ik eigenlijk bedoel :ugh:

Maar je kunt toch niet ongemerkt 19 honden bij iemand ontvreemden? Het is en blijft een rare zaak, en een kwestie van gissen totdat de waarheid boven water komt. :denken: :denken: En dan is het nog de vraag of dat tzt bekend wordt.
Maggie
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

een ruime notendop dan :ugh:

de "gewezen"persoon fokte en handle trouwens niet alleen he, hij woonde met 4 of 5 mensen in een huis , misschien heeft een van die anderen het wel gedaan, tis met de gegeven gegevens erg makkelijk wijzen :jank: ik blijf erbij dat ik het meer een walgelijke wraakactie van iemand anders vind....

ben benieuwd of we er op de winner wat van meekrijgen....
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
Bons
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks

Ongelezen bericht door Bons »

Dat er nu nog steeds niet bekend is wat er nu in vredesnaam met die beesten is gebeurd...
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! ;)
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Podenji schreef:een ruime notendop dan :ugh:

de "gewezen" persoon fokte en handle trouwens niet alleen he, hij woonde met 4 of 5 mensen in een huis , misschien heeft een van die anderen het wel gedaan, tis met de gegeven gegevens erg makkelijk wijzen :jank: ik blijf erbij dat ik het meer een walgelijke wraakactie van iemand anders vind....

ben benieuwd of we er op de winner wat van meekrijgen....
Ik denk dat de Winner dit jaar om niks anders gaat draaien en niet op een goede manier. En misschien was dit wel de hele opzet. Ik vind het ook belachelijk dat er in de pers van een louche handelaar wordt gesproken. Deze persoon heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij meerdere rassen fokt en daarbij is hij een bekende persoon in de kynologie over de hele linie. Hij gaat dat echt niet te grabbel gooien...

Mijn theorie is dezelfde als Podenji; iemand of iemanden proberen hem een flinke hak te zetten...
Job
Zeer actief

Ongelezen bericht door Job »

misschien geduld beoefenen met z'n allen? :denken:
https://www.facebook.com/Hope-for-Spani ... 355896998/
Geen woorden maar daden, blaten kan iedereen.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”