oh my ................
bizar, erg bizar, ik weet niet wat ik er van moet denken, straks is er bij een fokker een ziekte uitgebroken, paniek en "dumpen" die handel ?
de persoon naar waar "verwezen" wordt hier , lijkt mij niet dat hij zoiets doet, dat dumpen, en zoizo als die persoon kwade bedoelingen had gehad had hij alle chips er wel uitgesneden, daarbij met deze 3 rassen en in lelystad....optelsom.... dan moet er echt iets heel extreems aan de hand zijn geweest wil die persoon waarnaar verwezen wordt dit hebben gedaan, puur paniek of vlaag van krankzinnigheid.STEL dat hij dit heeft gedaan dan was hij op dat moment niet bij zijn gezonde verstand, ik ken deze persoon niet prive maar ik ken hem wel en het lijkt mij een man met gezond verstand, die ook wel slimmer is dan dit. Je kan er namelijk vanuit gaan dat als je je honden zo dumpt in een bos dat ze gevonden worden...
straks is er iemand die stiekem die honden heeft vermoord en ze daar heeft gedumpt om de personen waarnaar "verwezen"wordt in een heel kwaad daglicht te zetten of om ze heel veel leed aan te doen?
ik kan het niet goed onder woorden brengen, hopelijk snappen jullie wat ik eigenlijk bedoel

My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.