Ik vind dat niet zo heel gek hoor. Een BC vereist toch wat meer conditie van de baas dan menig ander ras. En als je eenmaal de overgang inschiet kan je allerlei akelige kwaaltjes krijgen waardoor je bijvoorbeeld bepaalde sporten niet meer kan doen.Ma-Rianne schreef:Maar dan begin je toch niet op je 46-ste je al af te vragen, op een Openbaar Forum notabene, of je over 5,6,7 jaar niet te oud bent Om een BC pup te nemen? Wat voor beeld heb je dan in godsnaam over 50-plussers?TvanEmst schreef:Ik ben nu 51, Anton 57. Anton's eerste hond; mijne niet. Half BC. Kan hier nog best, ook nog 4 kids waarvan er ééntje, mocht er wat met ons gebeuren, de hond zou kunnen overnemen. Maar ik vind wel dat áls je op leeftijd bent er over moet nadenken of het mogelijk is en of er iemand is die de hond over wil nemenMij lijkt het verschrikkelijk als Moos zijn laatste jaren in een asiel moest doorbrengen :N:
![]()
![]()
Ala je je op die leeftijd dit soort vragen stelt ben je m.i. al te oud of heb je een beetje last van een mid-life crisis
Ik zit net in de overgang, en blijk nu dezelfde rotte knieën als mijn moeder te hebben, en ik vind behendigheid stiekum wel heel leuk, maar dat had ik dan dus tien jaar geleden moeten doen, want rennen en draaien gaat echt niet meer lukken. Ik kan wel probleemloos uren lopen, maar daar krijg je een BC waarschijnlijk niet tevreden mee.