Met alle drie je punten ga jij niet in op het aspect teckel - labrador. Terecht, want is dit aspect er wèl, dan is de aanval van de staff ook niet ongeprovoceerd. Daarom ook de opmerking dat e.e.a. goed uitgezocht zou moeten worden.Nanna schreef:Punt één. De teckel was niet op het stukje achter het 1.20 hoge hek waar de staff liep, maar op het openbare parkeerterrein. Als jij het als winkelier normaal vindt dat jouw hond dat ook als zijn terrein ziet en het volkomen begrijpelijk vindt dat je hond dan maar even aanvalt, heb je iets niet goed begrepen op het gebied van klantvriendelijkheid.
Punt twee. De teckel liep niet de staff uit te dagen op het moment dat hij aangevallen werd maar lag op schoot bij de baas in de auto.
De staff heeft het hondje dus actief opgezocht en op dat moment ongeprovoceerd aangevallen.
Punt drie. De teckel heeft niet in de poten van de staff gehangen en tot bloedens toe gebeten, dus ik snap niet helemaal waarom dit erbij gesleept wordt.
Overigens komt Aidan met zijn rotte knie bij het tegen me opspringen niet hoger dan mijn middel en hij is 69 cm. Ik zou zo