Nog in shock maar wel bezig met de afhandeling. Ik ben vanochtend met Adria naar de politie geweest om nog wat dingen door te nemen, om ervoor te zorgen dat er de juiste dingen in de brief staan waarvoor ze ze aansprakelijk stelt en wat we nog meer kunnen doen om te voorkomen dat deze hond dit niet nog een keer doet. De politie gaat naar de burgemeester om te kijken of er een muilkorf gebod kan komen. Fijn he, daar moet de burgemeester over beslissen??? Ik heb ook nog contact op genomen met de AID waar ik van de zomer gewerkt heb, om daar te vragen wat we nog meer kunnen doen.marian* schreef:Neeltje,hoe is het met vriendin en haar man?
Bartje wordt morgen gecremeerd en zijn as wordt in de tuin begraven.
Ik ben blij dat ik nu thuis ben en kan doen wat nodig is. Ik loop er van de week nog even langs en ik ga d'r ook ophalen als ik met Tirsa ga wandelen, want dat gaat ze missen. (daar hebben we het al over gehad). Ze hebben geen kinderen, en eindelijk had ze haar man zo ver dat hij het ook eens was met een hondje en nu dit. Bartje was echt haar allesie om zo maar te zeggen. Ze is zelf 5 jaar geleden afgekeurd en thuis dus met Bartje een stuk gezelliger.