smoekie schreef:Dat jij er pech mee hebt gehad is jammer en zo zijn er ongetwijfeld nog meer die er "pech" mee hebben.
Dat snap ik wel, maar ik kan me zo voorstellen dat je er zelf toch een heel andere voorstelling van had en dat als je hart het toegelaten had je de hond (zo zei je ook zelf) toch terug gebracht zou hebben.Hutsje schreef:tja, ik wist het toch van te voren? en ook wij hadden een proeftijd hoor, en wat mij betreft mocht hij ook weer terug (niet dat ik dat ooit gedaan had hoor) maar alleen omdat het mijn type hond niet is, hij is mij te hyper. maar hij speelde zo leuk met huts en hij werd meteen al heel goed opgenomen in de roedel hier. en het gaat allemaal wel hoor. ja, in het begin heb ik er heel veel tijd ingestoken, dat moest ook. nu is hij heel makkelijk. vinden wij dan, een ander krabt zich nog wel eens achter de oren met een opmerking als "is hij altijd zo?smoekie schreef:Nou ja, ik zou me niet gelukkig prijzen een herplaatser in huis te hebben gehaald die dermate last heeft van verlatingsangst dat die totaal in paniek is als je naar de DA moet en tegen de muren aanspringt omdat ie helemaal doordraait, en hele stukken uit je bank vreet en eindelijk pas na 3 jaar redelijk op zijn gemak is. En zelfs dan nog de deuren af te moeten sluiten uit angst dat hij door de ramen heen springt omdat jij toevallig ergens heen loopt of ergens iets moet pakken. Kan aan mij liggen, maar hoe lief de hond verder ook kan zijn, ik zou dan niet zeggen dat ik daar “geluk” mee heb. Ik zou het persoonlijk toch liever anders zien. Maar goed. Daarin verschillen wij dus van mening. Jij vindt dat je geluk hebt gehad met je herplaatser, ik zie dat anders. Ik zou zeggen dat ik er pech mee heb dat de hond is zoals ie is. Niet dat ik daarom minder van de hond zou houden hoor. Verre van zelfs.Hutsje schreef:pech? waar lees jij dat ik er pech mee heb?????????????????"
. maar het is een prima werkhond en hij doet alles voor je. en het is een handvol, nog steeds. maar zo is hij nou eenmaal.
Jullie hebben een manier gevonden om met hem om te gaan en hij heeft op de 1 of andere manier toch een beetje (niet helemaal zo lees ik ) zijn plekje bij jullie gevonden. Als het werkt is er niets aan de hand, maar ik geloof dat jij dat "pech hebben" wat ongelukkiger las dan bedoelt.