Bedankt allemaal, ben zelf ook nog steeds helemaal in luv met mijn paardje

Soms lijkt ie alleen maar leuker te worden voor zover dat mogelijk is
Nanna schreef:Ziet er mooi en ontspannen uit en lijkt me ook leuk om te doen, maar ik zou wel bang zijn dat ie met die grote plofpoten op mijn tere voetjes zou gaan staan

Gelukkig heb ik een paard dat vrij attent is en dus zelden op tenen staat en dat is eigenlijk alleen als hij vast staat tijdens het poetsen. Bij dit soort dingen vindt hij het gewoon heerlijk om lekker bezig te zijn met en voor mij
Ennehhh.... hij heeft géén grote plofpoten!

Zijn plofpoten zijn van een heel beschaafd maatje!
cloris schreef:Leuk Branka, jij had les van Hanneke toch?
Yup, had les van Hanneke. Ze gaf leuk en duidelijk les, maar merk dat die plek waar ik mijn handen moest houden voor mijn schouders niet prettig was. Ben thuis dus iets anders aan het oefenen. Gaat nog steeds lekker, Frío pikt dat ook prima op en mijn schouders heb ik zo geen last van.
Heb ook enorm zin in de les van Piet Bakker over een paar weken!
LongFields schreef:Leuk om zo'n dag te doen, kun je daarna lekker zelf thuis ook aan de slag.
Ik longeer wel eens met dubbele lijnen. Zo'n cursus zou voor mij en Rom ook geen kwaad kunnen, zo doe je toch altijd weer nieuwe dingen op lijkt me.
Les is echt heel erg leuk. Het is een hele leuke afwisseling en de meeste paarden vinden het geweldig.
En als je het eens wil zien moet je maar een seintje geven. Zoals ik hierboven aangeef komt Piet Bakker binnenkort bij ons op stal les geven. Er kunnen geen mensen van buitenaf mee doen, maar kijken kan natuurlijk wel. De meeste mensen die bij ons op stal meedoen, doen het voor de eerste keer. Kan je een beetje een idee krijgen hoe het gaat.
LongFields schreef:Ik vind de "drachtige" Frío erg mooi geworden, lekker rond en gezond!

Bedankt, dit is volgens mij niet eens de ergste foto. En ik moet bekennen dat ik b.v. afgelopen weekend best even iets had van "oeps, hij wordt best een beetje boel dik"

toen ik hem op de wedstrijd in de spiegel zag. Op onze stal hebben we n.l. geen spiegels hangen en als je er naast staat toont hij toch wel anders.
Maar eerlijk gezegd vind ik hem rond wel stukken mooier dan zoals hij was toen ik hem net had.
Hutsje schreef:leuk branka! (vind de reclame door de foto's wel een tikje overdreven :N: )
Professionele fotograaf, snap wat dat betreft prima dat Marcel dit zo heeft gedaan