Voor degenen die denken... jeetje toch best wel irritant dat geblaf.. klinkt mijn hond ook zo..
Voor degenen die denken.. goh.. toch fijn dat mijn honden niet reageren op dat geblaf vanachter een schutting
Voor de buurtbewoners die te horen krijgen dat het de schuld is van mijn herders dat die hond zo tekeer gaat
Ik loop hier bewust er niet langs.. mijn normale route is het paadje langs het hekwerk...ik heb nu het bruggetje gekozen, even afsnijden dus.. buren waren het zat en kwamen zich ook bemoeien.. het gaat dus in de ochtend zo om een uur of zeven.. als dat hondje in de tuin zit gaat het zo, de hond kan volgens hun niet de schutting over.. is dus wel 1x gebeurd daar heb ik een ouder topic over..het gaat zo op willekeurige tijdstippen.. het dier word weggehaald met een bezem en al.
bloed irritant vind ik het.. want voor nu zijn ze relaxed en negeren dat geblaf.. maar ik weet niet wat er gebeurd als hij weer over de schut springt en op of Finn of op Bluf afrent zoals in het verleden is gebeurd..
Als ze dan reageren... in afweer, heb ik dan valse kutherders
maar goed... fijn he...
http://s615.photobucket.com/albums/tt23 ... I_5783.flv" onclick="window.open(this.href);return false;