precies.yamie schreef:nou, dat ging dan misschien die ene keer bij jullie prima, maar dat is voor veel reuen niet weggelegd hoor.Martijn schreef:Ik vond het eigenlijk best meevallen toen dapper er nog was en Eva loops was.
Gewoon veel apart meenemen en savonds als we bij elkaar wilden zitten hield ik Dapper op de bank aan de riem.
Ik denk dat het gemak er in zit dat je niet aan de normale gang van zaken blijft vasthouden.
Het is dan gewoon een weekje even niet de normale situatie maar anders. Als je dat accepteert en niet steeds op het randje gaat zitten valt het best mee.
Laat de zooi voor wat 'ie is en ga gewoon wat met een van de twee doen als je het obsessieve geleuter zat bent.
Dan doe je een weekje niet het huishouden of wat je dan ook met je week doet.
Laat het gewoon even alleen om de honden gaan en ga lekker veel fietsen en wandelen.
ws was dapper ook gewoon niet zo hysterisch, zoals sommige reuen kunnen zijn
Chello kon dus zoals gezegd gewoon los bij hera in de woonkamer liggen. niks aan de hand.
Bikkel heb ik ook 's avonds aan de lijn gehad maar hij ging compleet door het lint. Was ook niet meer te bereiken.
Nu was hera in de zomer loops dus Bikkel kon tot laat in de avond buiten in de tuin liggen. Daar was hij dan wel rustig op het piepen na.
Maar in de winter moet dat toch anders.