heb er wel veel maar ff een top 3 gemaakt.
tosca was een half jaar oud we waren lekker in de bossen aan het lopen met 3 neefjes van haar.
ze had in de vis liggen rollen dus had haar even in het water gezet om af te spoelen, ik had haar met 1 hand vast.
er kwam een haar neefjes aan gedendert en ik verloor mijn evenwicht, liet haar los en tosca helemaal in paniek.
de stoot was 3 meter breed en tosca zwom naar de andere kant

daar op de kant gekomen nog steeds in blinde paniek rende ze naar een 80km en ik zag haar niet meer! ik dacht daar gaat mijn kleine meisje ik hoorde auto's toeteren :N:
ik ben gaan rennen op zoek naar een brug of een smaller stuk waar ik over kon steken.
ik wou net het water in springen toen mijn zusje zei dat er ergens een brug moest zijn.
ik was kapot van het gillen en rennen dacht dat ik elk moment in elkaar kon storten.
eindelijk soort van brug gevonden en toen nog over een aantal hekken en dat hele stuk terug.
na 10 minuten zag ik haar maar ze hoorde me niet.
pas toen ze me zag kwam ze naar me toen, ow wat was ik blij!
we hadden max pas net.
ik had de honden uitgelaten en had haast omdat mijn vriend zo thuis kwam eten en direct weer weg moest, ze hadden beiden hun halsband nog om en gingen liggen stoeien op de bank.
vond het verdacht stil in de kamer.
ga kijken zit max met zijn onder kaak vast in tosca haar riem en ook nog gedraaid.
ik kreeg ze niet los tosca stikte bijna en werd al slap, dacht dat ik gek werd en tosca dood zou gaan.
ik begon te gillen heel hard en toen in eens waren ze los.

snap nog steeds niet hoe maar het is gelukt.
Ik was even bootschappen wezen doen.
Toen ik thuis kwam zag ik dat max de keuken deur open had gemaakt.
Liep door naar de keuken had max de voer ton uit het schap getrokken en bijna leeg gegeten.
Ik dacht eerst dat er niet zoveel in had gezeten en belde mijn vriend die zei dat hij hem met had gevuld.
Aaaaaahhhhhhhhh snel de dierenarts gebeld die schrok toen ik vertelde hoeveel hij had gehad.
Zout er in en zo snel mogelijk laten overgeven als hij niet binnen 10min er iets uit gooide moest ik als een gek naar hem komen anders kon zijn maag kantelen en kon hij dood gaan.
Ik naar de buurvrouw, kon het niet alleen. Het helpen werd niets, ze was bang dat hij zou bijten! Haar zoon ligt bij max in de mand te slapen en ze is bang dat ze gebeten word!!!
Nou dan maar alleen, naar even worstelen en veel wilskracht lukte het.
Wist niet wat ik zag dat ze zo veel naar binnen kon en er nu ook weer uit.
Wat was ik op gelucht.
Nu ben ik best wel een pechvogel en mijn honden dus ook.