Loeki is 8 jaar en komt helaas uit de broodfok... Ze sukkelt nu wat met haar gehoor, ook haar oogjes zijn niet meer echt wat ze moeten zijn, maar ze is nog altijd gelukkig (denken we toch
Renske reageerde hierop dat we misschien eens aan kvv moesten denken en dat ze denkt dat Duck in Belgie (waar ik woon) wel goed beschikbaar is. Mijn reactie:
De pens die we geven is inderdaad van Duck, maar Duck heeft niet echt wat we verlangen voor haar, omdat ze voornamelijk geniet van het knagen en de "echte" vleessmaak van de hartjes en de tandplakverwijdering van de botten vinden we ook een groot pluspunt voor haar... De dierenarts heeft onlangs haar tandplak verwijderd voor het erg werd (dus niet dat ze vergeven zat van tandplak, maar wel teveel om goed te zijn) en we zien wel dat die kippenvleugeltjes daar echt tegen helpen... Duck is eerder een brei dacht ik hé? Of is dat alleen bij pens zo? : ) We hebben er wel al aan gedacht om nog wat meer soorten Duck in huis te nemen naast de pens en dus naar nog wat minder brokdagen te gaan, maar mijn ouders zijn helaas niet genoeg overtuigd dat ze er echt beter op zou doen...
Dit is dus Loeki's verhaal, van het kleine pupje dat bang was van haar etensbak naar een hondje wat wel verzot is op rauwvoer, maar baasjes heeft die er helaas geen diepvies voor willen voorzien omdat ze niet overtuigd zijn... Graag jullie advies!
ps: Mijn zus en ik zijn enorm geinteresseerd in rauwvoer en zijn gerust bereid om dit op ons eentje samen te stellen. We zijn al aardig geinformeerd dankzij dit forum, barfplaats.nl en andere sites over rauwvoeren en dit zou dus in principe geen probleem mogen zijn. Het praktische: de te kleine vriezer en de ouders die niet helemaal overtuigd zijn zijn dus de grootste drempels... Een diepvries bijkopen is dus helaas geen optie aangezien ons ouders die dan natuurlijk moeten betalen...