Ik ga biechten.
Niet boos worden want mijn beeld werd eigenlijk meteen bijgedraaid toen ik erachter kwam dat ik er naast zat
Door de manier waarop er over mijn honden gesproken word en waardoor er een bepaald beeld ontstaan is over hun had ik een plan uit irritatie.
Ik was van plan om bij Marc in de buurt te gaan zitten met mijn honden

juist om hem te laten zien dat mijn honden niet aan zijn beeld voldoen. Als hij Eva zou gaan uitlaten zou ik hem passeren of ook net met de mannen naar het uitlaatgedeelte gaan.
Maarrrrrrrrrrrrrrr...... Toen zag ik hem en liet het plan varen want hij oogt niet zo irritant als ik me hem had voorgesteld en doet ook niet irritant

(heb je braaf geobserveerd vanaf een afstandje

) en ik zag hoe voorzichtig je met de honden was en ietwat onzeker honden passeerde, toen vond ik het lullig van mezelf dat ik dat idee uberhaupt heb gehad.
Je bent anders dan ik gedacht had, niet qua uiterlijk want ik herkende je meteen zonder honden al

maar wel qua doen en laten. Dat zag er prettig uit en achteraf had ik zoiets van had ik je nu maar kennis laten maken met mijn honden zodat je zelf had kunnen zien dat het geen agressievelingen zijn en dat elke hond gewoon langs kan lopen zonder dat ik een armverlenging krijg en dat het enorme knuffelaars zijn.