MARC_S schreef:Tamara was voor mij de grootste verassing.

Ipv een strenge oudere dame blijkt ze een vrolijk en gezellige jonge vrouw te zijn waar ik enorm mee kon lachen.
Oh mijn god, ik moet toch echt een keer mijn schrijfwijze op het forum onder de loep nemen

Maar ook ik heb ontzettend leuk met jou zitten kletsen, was heel gezellig! Jammer dat je naar de BBQ moest
Met Martijn heb ik ook wat woorden gewisseld tijdens de agility workshop en in het echt lijkt hij me reuze mee te vallen
Ik heb wel heel erg gelachen tijdens de workshop hoor! Eva vond het namelijk wel erg interessant dat jij helemaal aan de andere kant van het veld stond en stond in dubio of ze niet naar jou wilde gaan of bij de actie met Martijn. Ze had toch maar besloten om te luisteren en ze was ontzettend enthousiast en ging als een dolle over en door het parcours, ze wist van gekkigheid niet waar ze het moest zoeken :smile1:
P!nki schreef:

Ik had me jou ook heel anders voorgesteld, hahaha.. Stom hé dat je een beeld vormt bij hoe iemand schrijft op het forum, en dat je dan in het echt gewoon echt verbaasd bent dat diegene bij die nickname hoort

Ik ga dus echt mijn schrijfwijze er eens op na houden :N:

Ik heb me juist onzettend geamuseerd om Sorbonne en zijn hele trukendoos die hij uit de kast haalde om aandacht en koekjes. Wat een leuke hond is dat!! Hij was een van de hond waar ik met verbazing naar heb staan kijken. Tsjonge jonge, wat is die hond lang, er kwam geen eind aan

Ook veel groter.
Tsja, nou wil ik geen negativiteit meer lezen over Sorbonne, ik geloof er helemaal niets meer van
Toch had ik een kant van hem gezien, ik weet niet eens meer tijdens welke workshop dat het was of hoe hij toen deed maar toen liet hij toch even iets zien waarvan ik zoiets had, ja, dit past wel in het plaatje wat Suus over hem vertelde

Maar toch is hij echt leuk!!
Van Atoq was ik ook echt onder de indruk. Jeetje, als je hem ziet liggen, lopen, weet ik veel wat, dan is daar echt een persoonlijkheid. Hij kan zowat door je heen kijken :N:
Biene van Inge vond ik in het echt groter dan zo van de foto en de Beaucheron van Bas Rouge, Huette, is al helemaal uit de kluiten gewassen :N: