Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verkeerde voorstelling 2009

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Verkeerde voorstelling 2009

Ongelezen bericht door Inge »

Ik vond het erg grappig gisteren dat ik van de mensen die ik niet kende maar wel herkende (aan de honden) af en toe een totaal verkeerde voorstelling had gemaakt. :smile:
Zo had ik bij Frenk echt een "poppetje" verwacht (geen idee waarom hoor) en dat beeld klopte niet helemaal met de werkelijkheid. :19:
En bij Tamara had ik juist een wat "struisere dame" verwacht en die bleek heel wat slanker en kleiner als ik me voorgesteld had. :F:

Hadden jullie soms ook van die gewaarwordingen? :mann:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Re: Verkeerde voorstelling

Ongelezen bericht door Kit »

Van mij dachten bepaalde mensen dat ik een oudere dame was met een Malthezer :mep: :lol: :smile:
Inge
Zeer actief
Contacteer:

kitty2 schreef:Van mij dachten bepaalde mensen dat ik een oudere dame was met een Malthezer :mep: :lol: :smile:
Was jij er ook dan? :eek:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

ik ben wel niet geweest,maar dat vind ik juist zo leuk :lol:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Dat had ik ook :mrgreen:
Massam dacht ik van dat het een trutje was, langer, blond haar in een staart, eigenlijk liever een poedel wilde maar aan een staf is blijven hangen :smile:
Tamara had ik donker verwacht, kort koppie, steviger, kleiner, gewoon totaal anders dan zij was :tong:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Suuz!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Suuz! »

kitty2 schreef:Van mij dachten bepaalde mensen dat ik een oudere dame was met een Malthezer :mep: :lol: :smile:
Nou zeg, hoe kunnen ze dat nou van jou denken? :mrgreen:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Inge schreef:Hadden jullie soms ook van die gewaarwordingen? :mann:
Hihi, leuk is dat he? Bij Frenk had ik overigens direct op de foto (van Nanna meen ik) in de gaten dat zij het was. Zo had ik me haar ook voorgesteld. En Mascha heb ik vaker gezien, maar toen ze de eerste keer mijn kantoor binnenwandelde beantwoordde ze eigenlijk wel precies aan mijn verwachtingen. Tamara eigenlijk ook wel.

Misschien is Fenella het meest anders IRL dan ik verwachtte... bescheiden, op de achtergrond :mrgreen:
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

ik had me jou kleiner voorgesteld :oeps:
Tamara had ik dan ook groter voorgesteld. En donker haar.

voor de rest te weinig herkenning :mrgreen:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Marion. schreef:
Inge schreef:Hadden jullie soms ook van die gewaarwordingen? :mann:
Hihi, leuk is dat he? Bij Frenk had ik overigens direct op de foto (van Nanna meen ik) in de gaten dat zij het was. Zo had ik me haar ook voorgesteld. En Mascha heb ik vaker gezien, maar toen ze de eerste keer mijn kantoor binnenwandelde beantwoordde ze eigenlijk wel precies aan mijn verwachtingen. Tamara eigenlijk ook wel.

Misschien is Fenella het meest anders IRL dan ik verwachtte... bescheiden, op de achtergrond :mrgreen:

hihi cool! ik moest wel lachen toen whera dat zei. gelukkig vond jij mij wel een mascha :smile:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Contacteer:

maart schreef:ik had me jou kleiner voorgesteld :oeps:
Mij??? :mrgreen:
Wat grappig!
Groetjes Inge
Afbeelding

Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

Ik was eigenlijk alleen een beetje benieuwd naar Frenk en die had een compleet ander gezicht dan ik me bij haar had voorgesteld. Positief, dat wel. :ok:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Nanna schreef:Ik heb even met Twinkel gepraat (over Bakkie en het schaargebeuren) en haar TOTAAL niet herkend....Sorry Twink ;-)
Nou jaaaaaaaaaaaaaaa. En als er iémand een Twink is dan is zij het wel :D
Angelique.

Ongelezen bericht door Angelique. »

Ik draai hier nog te kort mee om echt beeld van iemand te maken.....Nanna is iig precies zoals op het forum :smile: en Frenk had ik me idd compleeeeeeet anders voorgesteld :lol1:
*Esther
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Esther »

Ik had me jou, Inge heel anders voorgesteld, wat heb je een mooie bos met haar :wink:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Ik had me Liesbeth heel anders voorgesteld. Veel anderen kende ik al, of ik weet nu nog niet wie het zijn :oeps:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Ik had me Fenella anders voorgesteld. Frenk was eigenlijk precies zoals ik me haar had voorgesteld. Verder zit ik even te denken maar ik kende al een aantal mensen. Oh, Inge is langer dan ik had verwacht en Marc kleiner dan ik dacht.
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Marion. schreef:
Nanna schreef:Ik heb even met Twinkel gepraat (over Bakkie en het schaargebeuren) en haar TOTAAL niet herkend....Sorry Twink ;-)
Nou jaaaaaaaaaaaaaaa. En als er iémand een Twink is dan is zij het wel :D
ach zo zijn er meer die dachten dat ik vol twinkels zou hangen of zo :U:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Jinx schreef:Ik had me Fenella anders voorgesteld. Frenk was eigenlijk precies zoals ik me haar had voorgesteld. Verder zit ik even te denken maar ik kende al een aantal mensen. Oh, Inge is langer dan ik had verwacht en Marc kleiner dan ik dacht.
ja fen is best wel anders veel slanker als op de foto s kan je zien dat dat beeld dik maakt he :engel:
Afbeelding
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Haha, grappig om te lezen :mrgreen: Ter geruststelling: Ik heb altijd heel kort haar gehad (tot anderhalf jaar geleden) en in de winter had ik het altijd donker :mrgreen:

Bij de meeste mensen had ik niet echt een 'huh :scratch: ' moment, meer bij de honden :mrgreen: Soms had ik honden in gedachten die in het echt veel kleiner bleken te zijn en bij sommige waren ze weer veel groter :mrgreen:
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

Tamara. schreef:Soms had ik honden in gedachten die in het echt veel kleiner bleken te zijn
Oeh dat had ik bij Lola heel erg, je zou haar zo in een vitrine zetten. :mrgreen:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Tamara was voor mij de grootste verassing. :mrgreen: Ipv een strenge oudere dame blijkt ze een vrolijk en gezellige jonge vrouw te zijn waar ik enorm mee kon lachen. Haar had ik dus echt niet zo voorgesteld. Natuurlijk Frenk, heel anders dan ik dacht.

En Mol, ook een grote verassing. Hij had geen staart en snor dus ik herkende hem niet en er ging pas een belletje rinkelen toen hij over rommel begon :mrgreen: Hij bleek nog heel gezellig te zijn ook.

Ik heb overigens ook een kwartier gedaan over het herkennen van Cloris ondanks al haar paardrijfoto's. :denken: Zat al 10 minuten achter haar zonder enige idee :klaar:
Afbeelding
Suuz!
Zeer actief

twinkeltje schreef:ach zo zijn er meer die dachten dat ik vol twinkels zou hangen of zo :U:
Had je toch moeten doen, ik heb je echt nergens tussen herkent... :19: :klaar:
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
Suuz!
Zeer actief

Tamara. schreef:Haha, grappig om te lezen :mrgreen: Ter geruststelling: Ik heb altijd heel kort haar gehad (tot anderhalf jaar geleden) en in de winter had ik het altijd donker :mrgreen:

Bij de meeste mensen had ik niet echt een 'huh :scratch: ' moment, meer bij de honden :mrgreen: Soms had ik honden in gedachten die in het echt veel kleiner bleken te zijn en bij sommige waren ze weer veel groter :mrgreen:
:smile2: Ik had me jou ook heel anders voorgesteld, hahaha.. Stom hé dat je een beeld vormt bij hoe iemand schrijft op het forum, en dat je dan in het echt gewoon echt verbaasd bent dat diegene bij die nickname hoort :smile:
Inge
Zeer actief
Contacteer:

Twinkel had ik al heel snel gevonden. En Biène ook. :mrgreen:
Gaat ze daar uitgebreid zitten knuffelen met Desi :smile: , weg reputatie van enge hedder :mrgreen:
Groetjes Inge
Afbeelding

M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

MARC_S schreef:Tamara was voor mij de grootste verassing. :mrgreen: Ipv een strenge oudere dame blijkt ze een vrolijk en gezellige jonge vrouw te zijn waar ik enorm mee kon lachen. Haar had ik dus echt niet zo voorgesteld. Natuurlijk Frenk, heel anders dan ik dacht.

En Mol, ook een grote verassing. Hij had geen staart en snor dus ik herkende hem niet en er ging pas een belletje rinkelen toen hij over rommel begon :mrgreen: Hij bleek nog heel gezellig te zijn ook.

Ik heb overigens ook een kwartier gedaan over het herkennen van Cloris ondanks al haar paardrijfoto's. :denken: Zat al 10 minuten achter haar zonder enige idee :klaar:

het zou mijn verhaal kunnen zijn. ik heb steeds die sjieke jurk foto van cloor bij haar paard in mijn hoofd. daarop lijkt ze 10 kilo zwaarder en 15 jaar ouder en enorm streng. maar ze is dus het tegenovergestelde! en enorm leuk@!
Afbeelding
Demi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Demi »

Ik had bij een aantal mensen ook een totaal andere voorstelling. Inge was veel langer dan ik dacht en ik dacht dat je kort haar had. Marianne had ik bedacht met bruin haar, maar die was toch echt blond :mrgreen:
Liesbeth had ik ook heel anders in gedachte. Tamara herkende ik meteen, maar later bedacht ik me dat ik je volgens mij een keer (op afstand) in de Soesterduinen tegen ben gekomen.
En Martijn was veel langer dan ik dacht, en Marc veel kleiner.
Fenella had ik me ook anders voorgesteld, altijd gedacht dat je lang was en donker lang haar had :hmmm:
Lieve lieve Lila, Calsey, Damien en Donja, ik mis jullie..
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart

Ongelezen bericht door Tamara. »

MARC_S schreef:Tamara was voor mij de grootste verassing. :mrgreen: Ipv een strenge oudere dame blijkt ze een vrolijk en gezellige jonge vrouw te zijn waar ik enorm mee kon lachen.
Oh mijn god, ik moet toch echt een keer mijn schrijfwijze op het forum onder de loep nemen :smile: Maar ook ik heb ontzettend leuk met jou zitten kletsen, was heel gezellig! Jammer dat je naar de BBQ moest :F:

Met Martijn heb ik ook wat woorden gewisseld tijdens de agility workshop en in het echt lijkt hij me reuze mee te vallen :mrgreen:

Ik heb wel heel erg gelachen tijdens de workshop hoor! Eva vond het namelijk wel erg interessant dat jij helemaal aan de andere kant van het veld stond en stond in dubio of ze niet naar jou wilde gaan of bij de actie met Martijn. Ze had toch maar besloten om te luisteren en ze was ontzettend enthousiast en ging als een dolle over en door het parcours, ze wist van gekkigheid niet waar ze het moest zoeken :smile1: :cheer:
P!nki schreef: :smile2: Ik had me jou ook heel anders voorgesteld, hahaha.. Stom hé dat je een beeld vormt bij hoe iemand schrijft op het forum, en dat je dan in het echt gewoon echt verbaasd bent dat diegene bij die nickname hoort :smile:
Ik ga dus echt mijn schrijfwijze er eens op na houden :N:
:pffff: Ik heb me juist onzettend geamuseerd om Sorbonne en zijn hele trukendoos die hij uit de kast haalde om aandacht en koekjes. Wat een leuke hond is dat!! Hij was een van de hond waar ik met verbazing naar heb staan kijken. Tsjonge jonge, wat is die hond lang, er kwam geen eind aan :smile: Ook veel groter.
Tsja, nou wil ik geen negativiteit meer lezen over Sorbonne, ik geloof er helemaal niets meer van :pffff:
Toch had ik een kant van hem gezien, ik weet niet eens meer tijdens welke workshop dat het was of hoe hij toen deed maar toen liet hij toch even iets zien waarvan ik zoiets had, ja, dit past wel in het plaatje wat Suus over hem vertelde :wink: Maar toch is hij echt leuk!!

Van Atoq was ik ook echt onder de indruk. Jeetje, als je hem ziet liggen, lopen, weet ik veel wat, dan is daar echt een persoonlijkheid. Hij kan zowat door je heen kijken :N: :mrgreen:

Biene van Inge vond ik in het echt groter dan zo van de foto en de Beaucheron van Bas Rouge, Huette, is al helemaal uit de kluiten gewassen :N:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Hadden jullie Tamara dan nog nooit op een foto gezien? :denken:
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Suuz!
Zeer actief

Zoek stok! schreef:Hadden jullie Tamara dan nog nooit op een foto gezien? :denken:
Ik ben echt een ramp in gezichten. Ik kan mensen zelfs meerdere keren in het echt gezien hebben, en dan nog verbaasd zijn van 'oh ben jij die en die?'... hahahaha
Ik weet het, schandalig.. maar ik kan dr niks aan doen.. :19:
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Ik kan me haar in elk geval niet herinneren, ik verbaasde me er echt over :smile:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”