Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondenforum Doe Dag - zie pagina 11!!! 2009

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Moos
Zeer actief

Re: Hondenforum Doe Dag - zie pagina 11!!!

Ongelezen bericht door Moos »

Ah wat naar van je pink Tiny!

Vond het ook erg leuk dat je even langs kwam wippen. Gezellig :ok:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Ook wij zijn thuis :ok: Organisatie ook vanuit hier een enorm compliment voor de geslaagde dag. Het was super :E:
Ik ga morgen de foto's die ik gemaakt heb uitzoeken en uploaden. Volgens mij heb ik een paar hele geslaagde exemplaren van de diverse hondenkoppies :mrgreen:

Iets anders:
Ik weet niet wie er allemaal foto's gemaakt hebben en ik bedoel het absoluut niet verkeerd, maar als ik mezelf niet hoef terug te zien, dan ben ik daar niet rouwig om :F: :W: Zelf ga ik ook geen mensenfoto's op internet zetten, trouwens. Maar mocht ik een foto van iemand tegenkomen, dan PB ik die en mag je zelf bepalen wat je wilt. Alle hondjes gooi ik morgen in een foto-topic. :ok: Ik zag net bij het inladen dat ik 208 foto's heb gemaakt, dus d'r moet toch wat geslaagds tussen zitten zou je zeggen :N:

Frenk, tante Ted en ik vonden het een feestje :cheer: :ok:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

massam schreef:ik vond het heel gezellig met jou jeanette! leuk mens ben je! :cheer:
En dat vond ik nou ook (ook al zaten wij een tentdoek verderop :wink: ) :ok:
Afbeelding
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Moos schreef:Ah wat naar van je pink Tiny!

Saar en Vera hebben iets speciaals en die moest ik even aanhalen.
Laatst gewijzigd door Tiny op 23 aug 2009 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Tiny schreef:

Sara en Vera hebben iets speciaals en die moest ik even aanhalen.
En dat vonden ze helemaaaal niet erg :mrgreen: :cheer:
Afbeelding
Tiny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tiny »

Moos schreef:
Tiny schreef:

Sara en Vera hebben iets speciaals en die moest ik even aanhalen.
En dat vonden ze helemaaaal niet erg :mrgreen: :cheer:
Ik had net Sara naar Saar verandert :mrgreen: Je hebt echt twee geweldige meiden :ok:
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Maartje
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maartje »

Ik heb een hele leuke dag gehad. Zowel Linda als iedereen die de workshops gegeven hebben bedankt!

Ik vond de workshops erg leuk. Tess zou het liefst nog heeeeeel veel meer speuren. Imke wist zich nog te herinneren dat ze ooit het een en ander aan doggydance trucjes geleerd had, die ik al lang weer vergeten was. En Abby vond het bij het reddingswerk een beetje raar om met iemand te spelen die op de grond zat. Met mij spelen en anderen goed in de gaten houden was eigenlijk leuker.
En Toya en Abby, die echt geen tweeling zijn, maar nu nog wel ontzettend op elkaar lijken waren geweldig samen :wink:
Maartje
Lupa, Puk en Abby
Afbeelding
kiki78
Zeer actief
Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel

Ongelezen bericht door kiki78 »

Ik heb een heerlijke dag gehad. Het was super georganiseerd, iedereen bedankt hiervoor.
Daan vond de workshop redingshondenwerk erg leuk, het duurde even voordat hij door had dat Inge snoepjes had. Daarna ging hij als een speer. Het behendigheidswedstrijdje ging minder. Daan had het warm en niet veel zin. Ik had ook het idee dat de sprongen iets hoger waren dan dat hij normaal springt en dat hij die net iets te hoog vond. Wat dat betreft wordt hij een oud ventje, 2 jaar geleden sprong hij nog wel eens per ongeluk medium.
Bedan vond doggydance wel erg moeilijk met al die afleiding maar hij deed toch nog goed zijn best. het speuren vond hij erg leuk, hij had het eerst nog niet zo goed door maar de laatste meters deed hij het heel goed. Dit gaan we dus vaker doen.
Verder hebben beide heren zich super gedragen. Bedan dacht in het begin dat iedereen speciaal voor hem was gekomen, vooral bekende moesten begroet worden.
Bij thuiskomst was Bedan knettergek,in de riem hangen en springen. Hij kan dus ook tot ooghoogte springen. Nu is hij neergestort.
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Ik heb uiteindelijk meer dan 1 workshop gedaan. In eerste instantie ipo met Taiga en agility met Bo. Toen bij Taiga bleek dat6 er bij de ipo workshop niet gebeten werd, maar alleen aangeplaagd ben ik de 4e ronde met Bo ook aangesloten. Op het aanplagen reageerde hij zoals het een tatra betaamd naar mijn mening, vooral proberen af te schrikken en weg te jagen met een flinke uitvallende blaf.
Ik was sowieso best een beetje trots op Bo, hij heeft ook veel in zn kennel gelegen en vandaar uit zich prima gedragen ook tegen alle reuen die voor zn plekje zaten en lagen. Hij gaat erg vooruit naar mn mening en met een evt volgend forum weekend hoef ik ook niet te twijfelen wat ik met Bo doe, hij gaat gewoon zn kennel in
Afbeelding
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

Jeannettebo schreef:Ik heb uiteindelijk meer dan 1 workshop gedaan. In eerste instantie ipo met Taiga en agility met Bo. Toen bij Taiga bleek dat6 er bij de ipo workshop niet gebeten werd, maar alleen aangeplaagd ben ik de 4e ronde met Bo ook aangesloten. Op het aanplagen reageerde hij zoals het een tatra betaamd naar mijn mening, vooral proberen af te schrikken en weg te jagen met een flinke uitvallende blaf.
Ik was sowieso best een beetje trots op Bo, hij heeft ook veel in zn kennel gelegen en vandaar uit zich prima gedragen ook tegen alle reuen die voor zn plekje zaten en lagen. Hij gaat erg vooruit naar mn mening en met een evt volgend forum weekend hoef ik ook niet te twijfelen wat ik met Bo doe, hij gaat gewoon zn kennel in
Je heb het met Bo dus toch geprobeerd met het aanplagen? Wie heeft je overgehaald?! :wink:
Ik vind ook dat hij zich keurig heeft gedragen hoor :ok:
Afbeelding
Jeannettebo
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Carma schreef:
Je heb het met Bo dus toch geprobeerd met het aanplagen? Wie heeft je overgehaald?! :wink:
Ik vind ook dat hij zich keurig heeft gedragen hoor :ok:
ik zelluf :pffff: :mrgreen:
Afbeelding
Liesbeth
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Liesbeth »

Wij hebben een Super dag gehad. Petje af voor de organisatie :E: .
Ik vond het hartsikke gezellig, ook al heb ik met niet zo heel veel mensen gepraat, maar ik hou er wel van om de boel van een afstandje te bekijken.

Luuk en Tessa deden het boven verwachting goed, vond ik zelf. Vooral die Luuk, dat die zo'n talent voor agility heeft, had ik niet gedacht. Hij zo'n type hond waarvan je denkt dat die het allemaal wel best vind. Maar hij had er echt schik in en pikte eea ook echt snel op.
Ook Tessa reageerde boven mijn verwachting. Ik was bang dat ze de hele tijd zou lopen stuiteren, vooral als ze langs de kant moest wachten als ik met Luuk bezig was, maar ze gedroeg zich super.

De drie workshops die ik gedaan heb waren een ontzettend leuke manier om eens even van de verschillende takken van sport te proeven. Het is wel duidelijk geworden dat agility ons het beste ligt, dus wie weet zie je mij met een van de twee nog eens op een wedstrijd :mrgreen: .

Volgende keer zijn wij weer van de partij :ok: .
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.

Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Ik leef weer. Op weg naar huis sloeg de moker toe :mrgreen: had veel te veel gedaan. Alma thuis afgezet, klein stukje rijden nog en toen het stuur over laten nemen en hondsziek Nicole thuis af laten zetten om thuis zo mijn bed in te rollen.

Het was een superdag, wij hebben het erg naar ons zin gehad. Kito wilde de honden helpen die de demo IPO hadden. Gelukkig stonden wij achter het hek te kijken :smile: Aggility vond hij erg leuk vooral toen er een bal voor hem weg gegooid werd als hij door de tunnel ging, dan heb je even tijd nodig wil hij weer terug komen en de bal inleveren :smile:
Nikan vond doggydance geen bal aan. Na een paar oefeningen ging hij liggen en had zoiets van zoek het maar uit jij :lol: Toen hij moest speuren was hij niet te motiveren dus heeft Kito hem maar uit de brand geholpen door zijn plek in te nemen :smile2:

Verder her en der gebept, nieuwe mensen, oude garde, EHBO verricht (ben ik blij met mijn rijdende van alles en nog wat in voorraadhebbende bus :cheer: ), heerlijke koude drankjes gedronken (bedankt terrein :ok: ) en vooral veel honden bekeken (Carma, ik vind jouw hond echt een plaatje, veel mooier dan ik me voorgesteld had :F: ) en bij sommige forummers had ik toch een heel ander beeld voor mij (Macha had ik een beetje model trutje verwacht en Tamara heb ik vooral over na lopen denken of zij Fien niet gewoon als oppashond had want daar had ik mij echt een ander beeld van voorgesteld.

Al met al een heerlijke dag en voor de organisatie een dikke pluim :ok: :ok:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Frenk
Zeer actief

chrico schreef:en bij sommige forummers had ik toch een heel ander beeld voor mij (Macha had ik een beetje model trutje verwacht en Tamara heb ik vooral over na lopen denken of zij Fien niet gewoon als oppashond had want daar had ik mij echt een ander beeld van voorgesteld.
Ik heb tot nu toe nog bij geen enkele forummer gehad dat het beeld wat ik voor ogen had klopte (behalve dan als ik al vroeg in mijn forumtijd een foto van ze gezien had).. Maar jij was ook een heel ander type dan ik voor ogen had. :ok: :mrgreen: Nog bedankt voor het mogen badderen trouwens :ok: Frenk had het echt bloed- en bloedheet.

Er zijn trouwens nog heel veel mensen die ik weinig tot niet gesproken heb, wat op zich wel jammer is, maar dat hoort er ook een beetje bij op zo'n dag. Ik vond het echt super en wij zijn een volgende keer ook zeker weer van de partij :cheer:
Afbeelding
Carma
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador/bordercollie

Ongelezen bericht door Carma »

M@ri@nne schreef:
Luka is mooi. :I:
chrico schreef: en vooral veel honden bekeken (Carma, ik vind jouw hond echt een plaatje, veel mooier dan ik me voorgesteld had :F: )
Dank jullie, leuk om te horen over mijn mannetje :ok:
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Mag idd wel gezegd worden, Luka is prachtig!!
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Brigitte schreef:Wij zijn ook net terug, niet blijven bbq-en want ik had het helemaal gehad en de honden ook, Bunker zat er helemaal door heen. Was een geweldig leuke dag en zo leuk om oude en veel nieuwe gezichten en honden te zien.

Slekkie was helemaal enthousiast met de agility en reddingshonden workshops. Was echt super geregeld allemaal :ok:
Ik weet niet of het verderop al gemeld is, maar je hebt met Elektra de Talent Award Agility gewonnen :ok: Sieneke gaat via een collega van jou de prijs aan jou geven.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Zoek stok!
Zeer actief

Na een nacht slaap, ben ik ook weer redelijk opgeknapt :mrgreen:

Tijdens de prijsuitreiking ben ik vergeten de workshopleiders te bedanken :oeps: Wel persoonlijk gedaan, maar ook nog even zo: bedankt dat jullie de hele dag in de brandende zon hebben gestaan om mensen kennis te laten maken met jullie sport :ok:

Er waren veel talenten in de verschillende disciplines. Het is altijd moeilijk om eentje uit te kiezen voor de prijs. Zou leuk zijn als een aantal mensen heeft ontdekt dat de hond een bepaalde sport wel erg leuk vindt en daarin doorgaat.

Ik heb niet veel mensen gesproken. Was of een workshop aan het geven, of een workshop aan het volgen, of aan het rondrennen. Maar toch wel weer een aantal gezichten bij de namen gezien.

Dog Dance met Bram vond ik leuk omdat ik hem graag nog een aantal dingen wil leren zoals rollen. Ik weet nu hoe dat aangeleerd wordt, dus ik ga het weer proberen thuis. Bedankt voor de tips dus Sharmayne en Saskia! Reddingshondenwerk met Izzie was ook weer erg leuk. Heel knap hoe Jan en Inge inspelen op het karakter van de honden. Waar Izzie eerst nog wat aarzelend was naar Inge, zag ze het later wel zitten om met haar te spelen.

Ondanks de factor 20 ben ik toch erg verbrand. Denk dat het zweet de zonnebrand eraf gespoeld had. De douche thuis was geen overbodige luxe :F:

Ben benieuwd naar de foto's. Ik heb maar bij 1 workshop foto's gemaakt. Dat kon omdat Jorda en ik samen ingepland stonden om de laatste workshop agility te geven.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Wie was eigenlijk het talent geworden bij ons Linda?
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Tiny schreef:
Brigitte schreef:
Tiny schreef:Het bandje wat er langs loopt (weet niet hoe het heet) is afgescheurd, een week rust in een spalk en dan naar de vaatchirurg :N: Maar gelukkig niet gebroken :mrgreen:
:N: hoe komt dat nou :19:
Ik ging speuren met Reina, maar die dacht daar in het begin anders over en wilde weg. En ik greep wat onhandig de lijn beet.
Ahhhhh Tiny toch :jank:
janinca2002
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door janinca2002 »

Inge schreef:Wie was eigenlijk het talent geworden bij ons Linda?
Luna
Jan
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief

Inge met Luna! Jan had een aantal kandidaten die het erg goed hadden gedaan, maar deze kreeg de prijs.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Zoek stok! schreef:
Brigitte schreef:Wij zijn ook net terug, niet blijven bbq-en want ik had het helemaal gehad en de honden ook, Bunker zat er helemaal door heen. Was een geweldig leuke dag en zo leuk om oude en veel nieuwe gezichten en honden te zien.

Slekkie was helemaal enthousiast met de agility en reddingshonden workshops. Was echt super geregeld allemaal :ok:
Ik weet niet of het verderop al gemeld is, maar je hebt met Elektra de Talent Award Agility gewonnen :ok: Sieneke gaat via een collega van jou de prijs aan jou geven.
Yep, ik kreeg gister al een sms van mijn collega dat Sieneke hem had mee genomen :cheer: en dat hij bij haar moeder staat :ok: echt onwijs leuk en bedankt en de volgende keer zijn we er zeker weer bij :cheer:

Ik voel me nu alleen wel verplicht om het met haar te gaan doen had niet verwacht dat ze het zo leuk zou vinden :N: :mrgreen:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel

Ongelezen bericht door Ariane »

Erg leuk om al jullie verhalen te lezen, en Tiny, beterschap met je pink!
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Inge2104
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vuilnisbakkie!

Ongelezen bericht door Inge2104 »

Zoek stok! schreef:
Inge met Luna! Jan had een aantal kandidaten die het erg goed hadden gedaan, maar deze kreeg de prijs.
Waar we heel blij mee zijn! :cheer: :mrgreen: :cheer:
Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Ik zet het hier maar even neer....
Wat een geweldige enthousiaste verhalen en mooie foto's, jullie hebben echt een topdag gehad.. :E:

( maar ben ik een erg grote zeur, als ik ook nog graag foto's van de BBQ wil zien, met het liefst een paar vette verhalen erbij... :wink: :wink: )
Afbeelding
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

De BBQ was redelijk verspreid over het hele veld, je kon halen en dan gewoon bij je zitje de boel enigzins redelijk naar binnen werken, wat vrij lastig was met sommige honden :oohja:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ariane
Erelid

thom schreef:

( maar ben ik een erg grote zeur, als ik ook nog graag foto's van de BBQ wil zien, met het liefst een paar vette verhalen erbij... :wink: :wink: )
Daar zit ik ook op te wachten :lol1:

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Ariane
Erelid

cloris schreef:De BBQ was redelijk verspreid over het hele veld, je kon halen en dan gewoon bij je zitje de boel enigzins redelijk naar binnen werken, wat vrij lastig was met sommige honden :oohja:
Dus geen foto's :(

Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

thom schreef:( maar ben ik een erg grote zeur, als ik ook nog graag foto's van de BBQ wil zien, met het liefst een paar vette verhalen erbij... :wink: :wink: )
Enige "vette" waren de dingen op de BBQ zelf. :wink:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”