Vond het ook erg leuk dat je even langs kwam wippen. Gezellig

Moderator: moderatorteam
En dat vond ik nou ook (ook al zaten wij een tentdoek verderopmassam schreef:ik vond het heel gezellig met jou jeanette! leuk mens ben je!
Saar en Vera hebben iets speciaals en die moest ik even aanhalen.Moos schreef:Ah wat naar van je pink Tiny!
En dat vonden ze helemaaaal niet ergTiny schreef:Sara en Vera hebben iets speciaals en die moest ik even aanhalen.Moos schreef:Ah wat naar van je pink Tiny!
Ik had net Sara naar Saar verandertMoos schreef:En dat vonden ze helemaaaal niet ergTiny schreef:Sara en Vera hebben iets speciaals en die moest ik even aanhalen.Moos schreef:Ah wat naar van je pink Tiny!
Vond het ook erg leuk dat je even langs kwam wippen. Gezellig![]()
Je heb het met Bo dus toch geprobeerd met het aanplagen? Wie heeft je overgehaald?!Jeannettebo schreef:Ik heb uiteindelijk meer dan 1 workshop gedaan. In eerste instantie ipo met Taiga en agility met Bo. Toen bij Taiga bleek dat6 er bij de ipo workshop niet gebeten werd, maar alleen aangeplaagd ben ik de 4e ronde met Bo ook aangesloten. Op het aanplagen reageerde hij zoals het een tatra betaamd naar mijn mening, vooral proberen af te schrikken en weg te jagen met een flinke uitvallende blaf.
Ik was sowieso best een beetje trots op Bo, hij heeft ook veel in zn kennel gelegen en vandaar uit zich prima gedragen ook tegen alle reuen die voor zn plekje zaten en lagen. Hij gaat erg vooruit naar mn mening en met een evt volgend forum weekend hoef ik ook niet te twijfelen wat ik met Bo doe, hij gaat gewoon zn kennel in
ik zellufCarma schreef:
Je heb het met Bo dus toch geprobeerd met het aanplagen? Wie heeft je overgehaald?!![]()
Ik vind ook dat hij zich keurig heeft gedragen hoor
Ik heb tot nu toe nog bij geen enkele forummer gehad dat het beeld wat ik voor ogen had klopte (behalve dan als ik al vroeg in mijn forumtijd een foto van ze gezien had).. Maar jij was ook een heel ander type dan ik voor ogen had.chrico schreef:en bij sommige forummers had ik toch een heel ander beeld voor mij (Macha had ik een beetje model trutje verwacht en Tamara heb ik vooral over na lopen denken of zij Fien niet gewoon als oppashond had want daar had ik mij echt een ander beeld van voorgesteld.
M@ri@nne schreef:
Luka is mooi.
Dank jullie, leuk om te horen over mijn mannetjechrico schreef: en vooral veel honden bekeken (Carma, ik vind jouw hond echt een plaatje, veel mooier dan ik me voorgesteld had)
Ik weet niet of het verderop al gemeld is, maar je hebt met Elektra de Talent Award Agility gewonnenBrigitte schreef:Wij zijn ook net terug, niet blijven bbq-en want ik had het helemaal gehad en de honden ook, Bunker zat er helemaal door heen. Was een geweldig leuke dag en zo leuk om oude en veel nieuwe gezichten en honden te zien.
Slekkie was helemaal enthousiast met de agility en reddingshonden workshops. Was echt super geregeld allemaal
Ahhhhh Tiny tochTiny schreef:Ik ging speuren met Reina, maar die dacht daar in het begin anders over en wilde weg. En ik greep wat onhandig de lijn beet.Brigitte schreef::N: hoe komt dat nouTiny schreef:Het bandje wat er langs loopt (weet niet hoe het heet) is afgescheurd, een week rust in een spalk en dan naar de vaatchirurg :N: Maar gelukkig niet gebroken
LunaInge schreef:Wie was eigenlijk het talent geworden bij ons Linda?
Inge met Luna! Jan had een aantal kandidaten die het erg goed hadden gedaan, maar deze kreeg de prijs.Inge schreef:Wie was eigenlijk het talent geworden bij ons Linda?
Yep, ik kreeg gister al een sms van mijn collega dat Sieneke hem had mee genomenZoek stok! schreef:Ik weet niet of het verderop al gemeld is, maar je hebt met Elektra de Talent Award Agility gewonnenBrigitte schreef:Wij zijn ook net terug, niet blijven bbq-en want ik had het helemaal gehad en de honden ook, Bunker zat er helemaal door heen. Was een geweldig leuke dag en zo leuk om oude en veel nieuwe gezichten en honden te zien.
Slekkie was helemaal enthousiast met de agility en reddingshonden workshops. Was echt super geregeld allemaalSieneke gaat via een collega van jou de prijs aan jou geven.
Waar we heel blij mee zijn!Zoek stok! schreef:Inge met Luna! Jan had een aantal kandidaten die het erg goed hadden gedaan, maar deze kreeg de prijs.Inge schreef:Wie was eigenlijk het talent geworden bij ons Linda?
Daar zit ik ook op te wachtenthom schreef:
( maar ben ik een erg grote zeur, als ik ook nog graag foto's van de BBQ wil zien, met het liefst een paar vette verhalen erbij...![]()
)
Dus geen foto'scloris schreef:De BBQ was redelijk verspreid over het hele veld, je kon halen en dan gewoon bij je zitje de boel enigzins redelijk naar binnen werken, wat vrij lastig was met sommige honden
Enige "vette" waren de dingen op de BBQ zelf.thom schreef:( maar ben ik een erg grote zeur, als ik ook nog graag foto's van de BBQ wil zien, met het liefst een paar vette verhalen erbij...![]()
)