De boerenfox schaften we als pup aan toen ik nog naar school ging.
Mijn vriend had zijn bedrijf al, dus financieel was het geen probleem.
Als ik een korte dag had paste ik op de hond en anders ging hij mee met mijn vriend.
We haddden toen oudere mensen als buren die zelf ook een hondje hadden en in geval van nood wilden zij wel oppassen en uitlaten.
In de praktijk is dat bijna nooit nodig geweest, we pasten ons leven er wel op aan.
Ik zou het niet direct aanraden omdat je leven nog heel erg kan veranderen en er best een kans is dat een hond er niet meer in past.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Student zijn...
Moderator: moderatorteam
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising mechelaar uit KNPV lijnen
Boerenfox - Locatie: Peize
- Erwina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: Student zijn...
Ik begin in september met een nieuwe studie en ga dan in Wageningen wonen. Uiteraard gaat Rex mee, aangezien het echt mijn hond is. Wel moet ik erbij zeggen dat ik samen ga wonen daar met m'n vriend, dus ook niet alleen ben. Ik heb echt van te voren uitgezocht of het wel kon en wilde zo dicht mogelijk bij de universiteit wonen. Tussen de middag is er tijd genoeg om naar huis te gaan en lekker met hem te wandelen. Volgens mij gaat het helemaal goed komen 

Welkom Ollie!

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik ben student en heb een hond. Heb tijd genoeg voor hem, en kan ook alles voor hem betalen. Niet dat hij veel kost in onderhoud ofzo. 
xx Marr en Keeff

- Maeve
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Lukt prima hier! Maar goed, nu zit ik ook in Enschede op school, drie kwartier fietsen en ik ben er en ik woon dus nog gewoon bij mijn ouders. Maar ook dan komt het er op neer dat eigenlijk een groot deel van mijn salaris naar de hond gaat, helemaal omdat we ook shows lopen. En ik pas mijn schooltijden aan hem aan waar dat nodig is. Op Dinsdag begin ik pas in de middag met school, maar ben ik ook savonds pas terug waarna ik nog moet werken en daarna nog ringtraining met de hond. Ik denk dat ik de enige ben in onze klas die op Dinsdag niet uit slaapt maar een eind met de hond gaat lopen. Verder regel ik zoveel mogelijk met mijn ouders zodat er altijd wel iemand thuis is, maar mocht het eens voorkomen, dan kan ik de honden mee naar school nemen.