wat rond half 9 ,9uur maar volgens mij gind de wandeling net beginnen want je leip vlak bij je huis bij het kanaal voor de brug nog zeg maar.... k was te laat om te toeteren, ik herkende je duitse herder... wat een mooie hond is dat !!!Budkes schreef:Ja ik moest wel, na al dat etenfrank1985 schreef:dat doe je goed !!!, en gister avond heb je nog lekker gewandeld met je hondenBudkes schreef:Och Jan , ik wil met jou ook wel wat afspreken deze week, ben wat dat betreft heel goed bezig. Afgelopen dinsdag uit eten geweest, donderdag uit eten geweest en nu dinsdag weer.
Voor de continuïteit stel ik voor........donderdagik reed langs je heen toen we terug kwamen van mijn schoonouders. ik herkende je herders en zei tegen mn vriendin heeee das Aniek van het forum !! kijk dan ! ja dat moet haar zijn !!........... en wie is Aniek ???
maar ben benieuwd wat je collega er van zegt.
heeft de politie ook explosieven honden ? of is dat dan weer voor de EOC ?, extra rondje van 10 kilometer
.
En ik was me toch nat geworden. Heb je niet even getoeterd ? Waren we nog in de Gravenallee, of al op de Parallelweg...
Of nog langs 't kanaal.
Ik weet eigenlijk niet of de politie ook explo-honden heeft, denk het wel, maar alle speurhonden zijn vd KLPD, dat is echt een aparte afdeling zeg maar, maar zal dat morgen ook ff voor je vragen..
als je in die regen bui liep van een half uur later of zo dan ben je idd heel heel erg nat geworden