murmel schreef:de meeste vrouwen hebben toch ook een natuurlijke drang of behoefte naar kinderen?
Ben blij dat je erbij zet de meeste..........

Moderator: moderatorteam
murmel schreef:de meeste vrouwen hebben toch ook een natuurlijke drang of behoefte naar kinderen?
geen idee of alle wolfteven ooit welpen krijgen, enkel de alfateef in een roedel krijgt jongen, maar die sterft natuurlijk ooit waardoor een ander lager teefje alfa wordt, of een roedel lid wordt uitgesoten en gaat haar eigen hang, vind een ander uitgestoten reutje en maakt alsnog nakomelingen...ranetje schreef:Ook al zijn onze honden niet meer te vergelijken met de wolven.murmel schreef:waar rook is is vuur, hoewel ik niet weet wat de gedachte was achter dit idee bij andere mensen die dit bewerenduitse herder schreef:Al jarenlang krijg ik dat te horen. Dat het voor een teef beter is om eerst een nestje te krijgen en dan pas te stereliseren,
Vandaag ook, een Laser Opso () die met 1 jaar al nestje kreeg met eigen reu, omdat het beter zou zijn. Zelf hebben ze 2 pups aangehouden. Vroegahhh (ik vermoed 10 jaar geleden) kreeg ik dat ook al meerdere keren te horen
Wat is de theorie erachter eigenlijk? Zit er een kern van waarheid in?
wat ik zelf zo bedenk en het klinkt ook vrij logisch, een teef wordt geboren met alles in haar lichaam om zich te kunnen voortplanten: eierstokken,baarmoeder, eitjes....
dus de natuur heeft het haar niet voor niets gegeven
dat niet elke teef een nest krijgt, is enkel door de mens om bepaalde redenen zo geleid!
Ik denk zo... de meeste vrouwen hebben toch ook een natuurlijke drang of behoefte naar kinderen? een hond vermoed ik ook.![]()
In een roedel wolven hebben alle wolvinnen een baarmoerder, eierstokken en eitjes.
Krijgen ze ook allemaal welpen?