Heb ik ook altijd gezegdNanna schreef:alleen maar lof voor zo'n verantwoordelijke baas. Maar ik zou zo'n hond niet motten
. Ik zou compleet gestoord worden, voor mezelf en voor die hond, als ik altijd met dat eeuwige lijntje zou moeten lopen. :N:

Met Cody heb ik dus het roer drastisch moeten omgooien. Heel vervelend, vind ik nog steeds. En al is hij stukken opgeknapt, ik moet nog steeds de omgeving blijven scannen. Mensen met wie ik in het verleden nog wel eens een praatje maakte, moet ik nu met een boog omheen omdat meneer nu eenmaal een hekel heeft aan hun hond.
Maar goed, ik zit nu eenmaal met zo'n hond en ik hou toch erg veel van hem. Ondanks zijn al nukken en kuren. Van het weekend heeft hij bijvoorbeeld voor het eerst in lange tijd weer 'ns naar me gehapt (raakte me amper hoor) omdat hij niet wilde dat ik hem 'van achteren' even schoonmaakte. Ik deed hem echt geen pijn, maar hij was weer chagrijnig.
En dan ben ik best wel boos, maar ik wil hem toch niet kwijt en dan moet ik hem toch accepteren zoals hij is. Mét al zijn vervelende trekjes.