ik ookTamara. schreef:Ik ga duimen dat er vrijdag een match is en dat jullie haar nog een fijn leventje mogen geven

Moderator: moderatorteam
Geweldig Suzanne dat je haar wilt opnemen! En natuurlijk kan je me altijd bellen/pb-en.Suzanne123 schreef:Yes, ik ehb het over Music.... ik ga zo nog met wat aanvullende vragen bellen.... mag ik jou hierover straks ff pb-en ? Misschien kunnen we later nog even bellen samen... ?lieke schreef:Heb je het over Music, Suzanne? Ik heb ook al verliefd naar haar zitten kijken. Ik vind het zo erg dat een collie van die leeftijd nog herplaatst moet worden.
En wat dacht je van Laydi? Een 10-jarige Poolse collie.
Vooral die oudjes vinden zo moeilijk een warm mandje en heel stiekem heb ik in m'n achterhoofd 'nu Gina er niet meer is...'
Suzanne
laydi nemenlieke schreef:Ik ben stiekem wel een beetje jaloers.... :N:Suzanne123 schreef:Yes, ik ehb het over Music.... ik ga zo nog met wat aanvullende vragen bellen.... mag ik jou hierover straks ff pb-en ? Misschien kunnen we later nog even bellen samen... ?lieke schreef:Heb je het over Music, Suzanne? Ik heb ook al verliefd naar haar zitten kijken. Ik vind het zo erg dat een collie van die leeftijd nog herplaatst moet worden.
En wat dacht je van Laydi? Een 10-jarige Poolse collie.
Vooral die oudjes vinden zo moeilijk een warm mandje en heel stiekem heb ik in m'n achterhoofd 'nu Gina er niet meer is...'
Suzanne
Na al die jaren kan ik nog niet quotenfenneke schreef:ik ben niet jaloers![]()
jij![]()
is ook zo hoor Gina zit nog zo in je hoofd maar wij hadden na Amos toch ook al snel weer het idee om toch weer voor een witte te gaan
en als je dan een ziet die je aanspreekt en die zo op een plekje zit te wachten
Yup, ik weet het. Ik weet nog niet welke brokken ze eet; ik zal op voorhand een zak met seniorbrokken halen voor haar leeftijd. Ik geloof nooit dat ze problemen maakt over merk en type brokgyanty schreef: Denk dat er genoeg tips gegeven zijn verder. Denk erom oude collie hebben ook nogal eens wat gebitsproblemen. Die oude collie van ons (die bij mijn ouders woont, zij is nu 15,5 jaar) kan geen brokken meer eten eigenlijk (ofwel moeizaam) Zij krijgt dus alleen nog maar vlees en dinerbrokken.
Zoveel geld voor een operatie??? DAt heb ik nooit hoeven te betalen. Wat belachelijk! Je bent afgezet door die dierenarts!gyanty schreef:maar het is maar 1 keer een echte dure grap geworden van dik 600 euro (teefje van 9 kreeg op 10 jarige leeftijd baarmoederontsteking).
Tja het was geen goedkope dierenarts, maar er zat kosten bij van een spoedconsult van zaterdagnacht en speciale narcose (gasnarcose, is wat duurder, maar voor een collie wel van levensbelang) en ze kreeg een ademdepressie waarvoor ze dus ook extra medicatie toegediend kreeg. En omdat ze toch onder narcose was hebben ze haar tanden gedaan, aangezien ze zo'n slecht gebit had.iones schreef:Zoveel geld voor een operatie??? DAt heb ik nooit hoeven te betalen. Wat belachelijk! Je bent afgezet door die dierenarts!gyanty schreef:maar het is maar 1 keer een echte dure grap geworden van dik 600 euro (teefje van 9 kreeg op 10 jarige leeftijd baarmoederontsteking).
Ik hoop dat er een klik is. DAn hoeft die hond niet op z'n ouwe dag te sterven in een asiel.