Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Is er Rodi te kop op Texel?
Moderator: moderatorteam
-
Dazwa84
Is er Rodi te kop op Texel?
Wij gaan binnenkort naar Texel. Belle eet versvlees van Rodi. Ik vroeg me af of dat ook op Texel te koop is, weet iemand dat?
-
Marion.
Re: Is er Rodi te kop op Texel?
Ja hoor. Ik weet niet waar je heen gaat, maar Texel heeft gewoon ook supermarkten. En de meeste supermarkten verkopen RodiDazwa84 schreef:Wij gaan binnenkort naar Texel. Belle eet versvlees van Rodi. Ik vroeg me af of dat ook op Texel te koop is, weet iemand dat?
-
Dazwa84
Dank! Ik koop het hier inderdaad ook gewoon bij de AH. Maar ik dacht: kan het toch maar even beter vragen voor de zekerheid. Is ook zo lullig als Belle inene weer aan de brok moet. Waar ze d'r neus toch al voor ophaalt :N:Marion. schreef:Ja hoor. Ik weet niet waar je heen gaat, maar Texel heeft gewoon ook supermarkten. En de meeste supermarkten verkopen RodiDazwa84 schreef:Wij gaan binnenkort naar Texel. Belle eet versvlees van Rodi. Ik vroeg me af of dat ook op Texel te koop is, weet iemand dat?
-
Dazwa84
-
Marion.
Maar in iedere supermarkt verkopen ze ook kipkarbonades en kippenpoten hoor. En een weekje leven op gedroogde pensstaafjes (ook bij iedere supermarkt te koop), vinden ze hier ook geen strafDazwa84 schreef:Dank! Ik koop het hier inderdaad ook gewoon bij de AH. Maar ik dacht: kan het toch maar even beter vragen voor de zekerheid. Is ook zo lullig als Belle inene weer aan de brok moet. Waar ze d'r neus toch al voor ophaalt :N:
-
Astrid en Indra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Pyreneese Berghond
- Aantal honden: 1