Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Is er Rodi te kop op Texel?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Dazwa84

Is er Rodi te kop op Texel?

Ongelezen bericht door Dazwa84 »

Wij gaan binnenkort naar Texel. Belle eet versvlees van Rodi. Ik vroeg me af of dat ook op Texel te koop is, weet iemand dat?
Marion.

Re: Is er Rodi te kop op Texel?

Ongelezen bericht door Marion. »

Dazwa84 schreef:Wij gaan binnenkort naar Texel. Belle eet versvlees van Rodi. Ik vroeg me af of dat ook op Texel te koop is, weet iemand dat?
Ja hoor. Ik weet niet waar je heen gaat, maar Texel heeft gewoon ook supermarkten. En de meeste supermarkten verkopen Rodi :wink:
Dazwa84

Marion. schreef:
Dazwa84 schreef:Wij gaan binnenkort naar Texel. Belle eet versvlees van Rodi. Ik vroeg me af of dat ook op Texel te koop is, weet iemand dat?
Ja hoor. Ik weet niet waar je heen gaat, maar Texel heeft gewoon ook supermarkten. En de meeste supermarkten verkopen Rodi :wink:
Dank! Ik koop het hier inderdaad ook gewoon bij de AH. Maar ik dacht: kan het toch maar even beter vragen voor de zekerheid. Is ook zo lullig als Belle inene weer aan de brok moet. Waar ze d'r neus toch al voor ophaalt :N:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

En de pets place in Den Burg heeft ook andere soorten kvv :wink:
Dazwa84

tineke schreef:En de pets place in Den Burg heeft ook andere soorten kvv :wink:
Ah, kijk, dat is helemaal mooi!
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Dazwa84 schreef:Dank! Ik koop het hier inderdaad ook gewoon bij de AH. Maar ik dacht: kan het toch maar even beter vragen voor de zekerheid. Is ook zo lullig als Belle inene weer aan de brok moet. Waar ze d'r neus toch al voor ophaalt :N:
Maar in iedere supermarkt verkopen ze ook kipkarbonades en kippenpoten hoor. En een weekje leven op gedroogde pensstaafjes (ook bij iedere supermarkt te koop), vinden ze hier ook geen straf :mrgreen:
Astrid en Indra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Pyreneese Berghond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Astrid en Indra »

De AH in Den Burg heeft Rodi in het assortiment.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”