Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
slachtafval
Moderator: moderatorteam
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
-
Marion.
-
S@ndr@
- Zeer actief
-
Marion.
En dan nog, bepaal ik zelf wat ik mijn honden geef.S@ndr@ schreef:bepaalde onderdelen mogen volgens mij niet gegeten worden,blijkbaar, het enige waar ik me iets bij voor kan stellen zijn endocriene klieren, omdat dat hormoon schommelingen kan geven
![]()
Jes, komt de pens die in mijn vriezer ligt ook uit Duitsland
- Yèti
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terrier
- Contacteer:
-
blondie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
belachelijk... ik wil ook graag aan vuile pens komen.. nu zijn er hier in het dorp nota bene nog 2 slagers die zelf slachten.... ik gebeld voor het slachtafval en mn de pens.. mag niet meer eruit gehaald worden en verkocht (nederlandse wetgeving) .. dat moet in speciale slachthuizen gebeuren.. belachelijk toch.. nu worden de restanten dus gewoon weggeflikkerd denk.. terwijl er hier in de omgeving denk best wel gretige aftrek zou zijn..
-
Marion.
In het Islam Center in Rotterdam, mogen ze wel lams- en geitenpens verkopen. Maar geen rund. Het is echt te idioot voor woorden.blondie schreef:belachelijk... ik wil ook graag aan vuile pens komen.. nu zijn er hier in het dorp nota bene nog 2 slagers die zelf slachten.... ik gebeld voor het slachtafval en mn de pens.. mag niet meer eruit gehaald worden en verkocht (nederlandse wetgeving) .. dat moet in speciale slachthuizen gebeuren.. belachelijk toch.. nu worden de restanten dus gewoon weggeflikkerd denk.. terwijl er hier in de omgeving denk best wel gretige aftrek zou zijn..
-
S@ndr@
- Zeer actief
ik blijf het idee houden dat het toch een kwestie is van geld die beesten waren goed gekeurd voor de slacht, dus ziek zullen ze niet zijn
,
er is gewoon geen belasting over betaald
is ie nu gek geworden
dat mag natuurlijk niet
gek word je van die mensen, ieder sprankje ondernemerschap drukken ze de kop in
:sst: 
er is gewoon geen belasting over betaald
gek word je van die mensen, ieder sprankje ondernemerschap drukken ze de kop in
-
blondie
- Zeer actief
is het toch ook.. vroeger kon het allemaal wel.. benen en knoken lagen bij onze keurslager gewoon te koop voor honden.. tsja toen had ik nog geen honden... en nu mag het allemaal niet meer... en de slagers hier zijn nederlandse slagers.. wellicht als ik een islamitische vind kan ik het wel kopenMarion. schreef:In het Islam Center in Rotterdam, mogen ze wel lams- en geitenpens verkopen. Maar geen rund. Het is echt te idioot voor woorden.blondie schreef:belachelijk... ik wil ook graag aan vuile pens komen.. nu zijn er hier in het dorp nota bene nog 2 slagers die zelf slachten.... ik gebeld voor het slachtafval en mn de pens.. mag niet meer eruit gehaald worden en verkocht (nederlandse wetgeving) .. dat moet in speciale slachthuizen gebeuren.. belachelijk toch.. nu worden de restanten dus gewoon weggeflikkerd denk.. terwijl er hier in de omgeving denk best wel gretige aftrek zou zijn..
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
nopeMarion. schreef:En dan nog, bepaal ik zelf wat ik mijn honden geef.S@ndr@ schreef:bepaalde onderdelen mogen volgens mij niet gegeten worden,blijkbaar, het enige waar ik me iets bij voor kan stellen zijn endocriene klieren, omdat dat hormoon schommelingen kan geven
![]()
Jes, komt de pens die in mijn vriezer ligt ook uit Duitsland
(ze moeten hier trouwens ook niet komen, momenteel heb ik 7 vriezers volzitten :N: )

-
Marion.
Van mij mogen ze komen hoor, ik lust ze rauw. Ik bepaal toch lekker zelf wat ik mijn honden voer?Hutsje schreef:(ze moeten hier trouwens ook niet komen, momenteel heb ik 7 vriezers volzitten :N: )
Oja, ze kunnen ook nog een toastje filet krijgen wat een dag over datum is
En een sapje dat tot 9 mei goed was. Volgens de houdbaarheidsdatum. Maar waar niets mee mis is. Ik drink ook nog gewoon met ze mee ook
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer: