Kika schreef:Heeft ze het vooral als ze flink lichamelijk bezig geweest voordat ze gaat slapen?
Zo ja kan het erge spierpijn zijn.
Onze teef heeft dit ook. Ik heb wel röntchen foto's laten maken van haar heupen en onderrug, maar daar was niets op te zien. De DA vindt wel dat ze erg strak bespierd was/is op haar dijen (zoals een sprinter zeg maar).
Haar spieren moesten wat "langer" worden en dat kan met rustige lange rechte stukken aan de fiets meedraven en dit helpt wel.
Wat hier verder ook erg goed helpt, zoals vandaag na een half uur volledig tekeer trekken in en uit het water (zie fotohoek) is masseren als ze "slaapt". Juist als ze net opstaat en je ziet dat ze stijf is, even flink de spieren los maken op de rug en de achterpoten.
Succes en ik zou als het lang duurt toch even langs de DA gaan. Met de symptomen die ik toen beschreef (hetzelfde als jij nu doet) stond de DA er gelijk op om foto's te maken, terwijl wij een DA hebben die niets ziet in onnodige dingen.
Ze heeft vandaag niet meer gedaan dan normaal behalve dat ze vandaag gezwommen heeft maar ook niet heel veel
Bowie haar heupen zijn anderhalf jaar geleden officieel geröntgend en die zagen er toen prima uit maar ja, er zijn nog zat andere gewrichten, pezen en banden.
Zelf ben ik dus altijd erg snel van het foto's maken dus als me dit ook maar even niet zint laat ik gewoon foto's maken