Eva-Joy schreef:
Het gelukkig staat niet voor niks tussen "", zoveel geluk heb je natuurlijk nooit als het gebeurd.
Maar de hond die de straat overstak is van een vreemde, niet van mezelf (of van familie/kennisen).
Vandaag trouwens exact hetzelfde overkomen (zelfde hond, zelfde vrouw, zelfde straat (alleen 20 meter verderop), kwam nu niks aan gelukkig.
dat is dan wel een domme koe zeg!! het is haar verdomme al eens eerder gebeurd... :N: wil ze die hond dood hebben ofzo? al luisterd een hond NOG zo goed, het kan aaaaltijd zomaar ergens van schrikken en wegschieten.. ik zou dat risico echt niet durven nemen! aan de fiets,, LOS.. idioot.. zie het hier ook regelmatig, word er zelf zenuwachtig van als er dan een auto aankomt :N:
wat vreselijk de verhalen die ik lees... pfft krijg er kippenvel van

[/quote]
Ik kan je deels gerust stellen, zag ze vanavond lopen met de hond aan de riem, dat is eigenlijk voor het eerst, maar inderdaad, eigenlijk gewoon te laat.
Lopen hier in de buurt genoeg honden los op de stoep, maar sommige mensen hebben hem los om erbij te horen denk ik, er zijn honden bij die echt netjes op de stoep zitten te wachten als ik aan de andere kant van de straat sta.
Ondanks dat ik Max wel dingen aanleer die nuttig kunnen zijn bij het loslopen verwacht ik niet dat hij hier langs de weg los komt. Maar mocht hij onverwachts toch eens loskomen ofzo, dan hoop ik dat hij ook netjes bij de stoeprand wacht/gaat zitten.