Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bijtende pitbull....baas
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
die hond doet niks en die moet naar het asiel
jaja als ik het nog snap...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Sandy&Co
- Actief
- Contacteer:
dus de man heeft de agent gebeten en niet de hond??
Jeetje dan zat het hem wel heel erg hoog. Ik kan me er zo aan irriteren dat er zoveel vooroordelen bestaan over "gevaarlijke" hondenrassen, vaak wordt er over 1 kan geschoren en dat vind ik niet eerlijk.
Jeetje dan zat het hem wel heel erg hoog. Ik kan me er zo aan irriteren dat er zoveel vooroordelen bestaan over "gevaarlijke" hondenrassen, vaak wordt er over 1 kan geschoren en dat vind ik niet eerlijk.
Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring...So I got back to being me again
- Yinxx
- Actief
en de baas had last van hondsdolheid zeker 
Wel sneu dat honden altijd de dupe worden van zulke types. Hij had toch ook een gesprek kunnen aanknopen
En inderdaad, helaas komt zo de "gevaarlijke" hondenrassen weer in een kwaad daglicht te staan.
Misschien was er niemand in de naaste omgeving van de man die de hond kon opvangen.die hond doet niks en die moet naar het asiel jaja als ik het nog snap...
Wel sneu dat honden altijd de dupe worden van zulke types. Hij had toch ook een gesprek kunnen aanknopen
En inderdaad, helaas komt zo de "gevaarlijke" hondenrassen weer in een kwaad daglicht te staan.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
die man zit toch geen jaar in de cel hiervoor lijkt meYinxx schreef:en de baas had last van hondsdolheid zeker
Misschien was er niemand in de naaste omgeving van de man die de hond kon opvangen.die hond doet niks en die moet naar het asiel jaja als ik het nog snap...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Ma-Rianne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): vader en zoon
kitty2 schreef:ik kan de actie van deze man ergens wel begrijpen, je krijgt bij bepaalde rassen al van alles naar je hoofd geslingerd en dat je het dan op een dag zo zat bent dat je de eerste de beste "lolbroek" in zn poot bijt kan ik me indenken, maar t was niet slim van hem om dat bij een politieagent te doen
Mag van mij, maar in combinatie met zulk a-sociaal gedrag mogen ze van mij de hond herplaatsen naar iemand met een normale dosis verstand.

-
Brigitte
- Zeer actief
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Hoezo nou weer asociaal? De man werd aangesproken op het "agressieve" gedrag van de hond. Goh wat een agressie toont een hond als hij een bal kapot beetMa-Rianne schreef:kitty2 schreef:ik kan de actie van deze man ergens wel begrijpen, je krijgt bij bepaalde rassen al van alles naar je hoofd geslingerd en dat je het dan op een dag zo zat bent dat je de eerste de beste "lolbroek" in zn poot bijt kan ik me indenken, maar t was niet slim van hem om dat bij een politieagent te doenDie politie-agent sprak hem aan omdat de hond ballen van kinderen kapot had gebeten!Terecht dus! Ik denk dat de hond wsc beter af is bij een minder a-sociale baas! Vaak ( de goeden daargelaten)is het toch een bepaald type die zulke honden heeft, om "lekker Stoer" te lijken
Mag van mij, maar in combinatie met zulk a-sociaal gedrag mogen ze van mij de hond herplaatsen naar iemand met een normale dosis verstand.
Mijn staffordteefje heeft ook 1x een bal kapot gebeten. Ik dacht dat ik alleen op de wereld was, kon ook redelijk om de hoek kijken (bosjes) maar precies tegen de bosjes aan was iemand aan het voetballen. Bal schoot onze kant op voor ik wat kon zien. Hup bal stuk.
Toen ik er heen liep om mijn excuses aan te bieden en een nieuwe bal kreeg ik een tirade over mij heen dat het ook zn kind kon zijn. Tja dan ben je mij kwijt. Ben wel gewoon weggelopen zonder te bijten of iets
- gizmo
- Zeer actief
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Nou ik had hem wel gebeten hoor als ik jou was..Valerie schreef:Hoezo nou weer asociaal? De man werd aangesproken op het "agressieve" gedrag van de hond. Goh wat een agressie toont een hond als hij een bal kapot beetMa-Rianne schreef:kitty2 schreef:ik kan de actie van deze man ergens wel begrijpen, je krijgt bij bepaalde rassen al van alles naar je hoofd geslingerd en dat je het dan op een dag zo zat bent dat je de eerste de beste "lolbroek" in zn poot bijt kan ik me indenken, maar t was niet slim van hem om dat bij een politieagent te doenDie politie-agent sprak hem aan omdat de hond ballen van kinderen kapot had gebeten!Terecht dus! Ik denk dat de hond wsc beter af is bij een minder a-sociale baas! Vaak ( de goeden daargelaten)is het toch een bepaald type die zulke honden heeft, om "lekker Stoer" te lijken
Mag van mij, maar in combinatie met zulk a-sociaal gedrag mogen ze van mij de hond herplaatsen naar iemand met een normale dosis verstand.Als dat al agressie is vreet ik er zelf een op. Dom gelul altijd.
Mijn staffordteefje heeft ook 1x een bal kapot gebeten. Ik dacht dat ik alleen op de wereld was, kon ook redelijk om de hoek kijken (bosjes) maar precies tegen de bosjes aan was iemand aan het voetballen. Bal schoot onze kant op voor ik wat kon zien. Hup bal stuk.
Toen ik er heen liep om mijn excuses aan te bieden en een nieuwe bal kreeg ik een tirade over mij heen dat het ook zn kind kon zijn. Tja dan ben je mij kwijt. Ben wel gewoon weggelopen zonder te bijten of iets
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
-
mari-anne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Nou ja, dus als je hond een bal kapot bijt ben je gelijk asociaalMa-Rianne schreef:kitty2 schreef:ik kan de actie van deze man ergens wel begrijpen, je krijgt bij bepaalde rassen al van alles naar je hoofd geslingerd en dat je het dan op een dag zo zat bent dat je de eerste de beste "lolbroek" in zn poot bijt kan ik me indenken, maar t was niet slim van hem om dat bij een politieagent te doenDie politie-agent sprak hem aan omdat de hond ballen van kinderen kapot had gebeten!Terecht dus! Ik denk dat de hond wsc beter af is bij een minder a-sociale baas! Vaak ( de goeden daargelaten)is het toch een bepaald type die zulke honden heeft, om "lekker Stoer" te lijken
Ik vind het asociaal als de eigenaar de bal niet vergoed, maar het bijten in een bal lijkt me vrij normaal. Een lekke bal is ook veel leuker om mee te spelen want die kun je lekker vastpakken vind Gol
Ik denk idd dat het de man erg hoog zat dat hij de agent in zijn been beet
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
mijn Golden bijt ook ballen kapot van andere kindjes als ze binnen zijn bereik komen, en dan staat iedereen te lachen en wordt er gezegd " oohw kijk nou wat die lieve Golden doet". Om dit nou agressief en asociaal te noemen omdat het een Pitbull is vind ik van de pot geruktMa-Rianne schreef:kitty2 schreef:ik kan de actie van deze man ergens wel begrijpen, je krijgt bij bepaalde rassen al van alles naar je hoofd geslingerd en dat je het dan op een dag zo zat bent dat je de eerste de beste "lolbroek" in zn poot bijt kan ik me indenken, maar t was niet slim van hem om dat bij een politieagent te doenDie politie-agent sprak hem aan omdat de hond ballen van kinderen kapot had gebeten!Terecht dus! Ik denk dat de hond wsc beter af is bij een minder a-sociale baas! Vaak ( de goeden daargelaten)is het toch een bepaald type die zulke honden heeft, om "lekker Stoer" te lijken
- Ma-Rianne
- Zeer actief
Als je hond al een muilkorf hoort te dragen ( want dat staat er dus eigenlijk)en je vertikt dat en daardoor bijt je hond ballen van spelende kinderen kapot( zelfs meerdere ballen) ...Het beest droeg geen muilkorf en had al een paar ballen van spelende kinderen kapot gebeten. Toen een agent hem daarop aansprak,
Jullie hebben hier altijd de mond vol over verantwoordelijkheid voor het gedrag van je hond nemen , ongewenst gedrag voor zijn, desnoods andere routes lopen( dus niet met een ballen bijtende hond tussen spelende kinderen door) etc.
Deze "meneer" deed dat dus blijkbaar (stelselmatig?) niet en bijt iemand die hem daar op aanspreekt.
Dat is voor mij a-sociaal gedrag!

- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
er staat niet dat hij een muilkorf hoorde te dragen hoor.. dat lees ik er niet inMa-Rianne schreef:Als je hond al een muilkorf hoort te dragen ( want dat staat er dus eigenlijk)en je vertikt dat en daardoor bijt je hond ballen van spelende kinderen kapot( zelfs meerdere ballen) ...Het beest droeg geen muilkorf en had al een paar ballen van spelende kinderen kapot gebeten. Toen een agent hem daarop aansprak,
Jullie hebben hier altijd de mond vol over verantwoordelijkheid voor het gedrag van je hond nemen , ongewenst gedrag voor zijn, desnoods andere routes lopen( dus niet met een ballen bijtende hond tussen spelende kinderen door) etc.
Deze "meneer" deed dat dus blijkbaar (stelselmatig?) niet en bijt iemand die hem daar op aanspreekt.
lekker achterlijk ook.. om een hond een muilkorf om te doen omdat hij anders ballen kapot bijt van kinderen..
misschien speelden die kinderen wel met hun bal op een uitlaatveld.. weet jij veel..

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
is beleid,malinois schreef:die man zit toch geen jaar in de cel hiervoor lijkt meYinxx schreef:en de baas had last van hondsdolheid zeker
En inderdaad, helaas komt zo de "gevaarlijke" hondenrassen weer in een kwaad daglicht te staan.die loopt dezelfde dag alweer buiten dus kan die hond toch gewoon bij zn baas blijven?
hier ook wel eens meegemaakt met iemand die voor een paar uurtjes opgepakt werd en een hond bij zich had,
de hond ging naar het asiel voor die paar uur omdat er niemand was die de hond direct op kon vangen (tenminste, ze hadden niet goed gecommuniceerd dat de hond wel ergens terecht kon, maar goed, dat is een "detail")
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
In sommige gebieden van Duitsland horen alle honden (boven een bepaalde hoogte? of een bepaald ras?) een muilkorf te dragen. Zegt dus niets over het karakter van de hond.Ma-Rianne schreef:Als je hond al een muilkorf hoort te dragen ( want dat staat er dus eigenlijk)en je vertikt dat en daardoor bijt je hond ballen van spelende kinderen kapot( zelfs meerdere ballen) ...Het beest droeg geen muilkorf en had al een paar ballen van spelende kinderen kapot gebeten. Toen een agent hem daarop aansprak,
Dat het aso is dat jij je hond meerdere ballen stuk laat bijten (als het al waar is) zegt niets over het gedrag van de hond.
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- pammetje
- Zeer actief
- Ma-Rianne
- Zeer actief
@ Valerie
Lezen! Ik had het over de baas, niet over de hondMa-Rianne schreef: Die politie-agent sprak hem aan omdat de hond ballen van kinderen kapot had gebeten!Terecht dus! Ik denk dat de hond wsc beter af is bij een minder a-sociale baas! Vaak ( de goeden daargelaten)is het toch een bepaald type die zulke honden heeft, om "lekker Stoer" te lijken
Mag van mij, maar in combinatie met zulk a-sociaal gedrag (Van de baas, dus)mogen ze van mij de hond herplaatsen naar iemand met een normale dosis verstand.

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- pammetje
- Zeer actief
dat had ik ook doorHutsje schreef:in jouw geval zekerpammetje schreef:dat zal hij over de hollanders denkenHutsje schreef:die duitsers hebben ook echt geen humor he![]()
(het betrof hier een grapje, ik woon zelf in duitsland)
en daarom mijn grapje erboven op hahahaha

ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon