Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bijtende pitbull....baas

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

die hond doet niks en die moet naar het asiel :denken: jaja als ik het nog snap...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Sandy&Co
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sandy&Co »

dus de man heeft de agent gebeten en niet de hond??
Jeetje dan zat het hem wel heel erg hoog. Ik kan me er zo aan irriteren dat er zoveel vooroordelen bestaan over "gevaarlijke" hondenrassen, vaak wordt er over 1 kan geschoren en dat vind ik niet eerlijk.
Afbeelding
Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring...So I got back to being me again
Yinxx
Actief

Ongelezen bericht door Yinxx »

en de baas had last van hondsdolheid zeker :wink:
die hond doet niks en die moet naar het asiel jaja als ik het nog snap...
Misschien was er niemand in de naaste omgeving van de man die de hond kon opvangen.

Wel sneu dat honden altijd de dupe worden van zulke types. Hij had toch ook een gesprek kunnen aanknopen :19:
En inderdaad, helaas komt zo de "gevaarlijke" hondenrassen weer in een kwaad daglicht te staan.
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Kit »

ik kan de actie van deze man ergens wel begrijpen, je krijgt bij bepaalde rassen al van alles naar je hoofd geslingerd en dat je het dan op een dag zo zat bent dat je de eerste de beste "lolbroek" in zn poot bijt kan ik me indenken, maar t was niet slim van hem om dat bij een politieagent te doen :denken:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Yinxx schreef:en de baas had last van hondsdolheid zeker :wink:
Misschien was er niemand in de naaste omgeving van de man die de hond kon opvangen.

Wel sneu dat honden altijd de dupe worden van zulke types. Hij had toch ook een gesprek kunnen aanknopen :19:
En inderdaad, helaas komt zo de "gevaarlijke" hondenrassen weer in een kwaad daglicht te staan.
die man zit toch geen jaar in de cel hiervoor lijkt me :denken: die loopt dezelfde dag alweer buiten dus kan die hond toch gewoon bij zn baas blijven?
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

kitty2 schreef:ik kan de actie van deze man ergens wel begrijpen, je krijgt bij bepaalde rassen al van alles naar je hoofd geslingerd en dat je het dan op een dag zo zat bent dat je de eerste de beste "lolbroek" in zn poot bijt kan ik me indenken, maar t was niet slim van hem om dat bij een politieagent te doen :denken:
:denken: Die politie-agent sprak hem aan omdat de hond ballen van kinderen kapot had gebeten!Terecht dus! Ik denk dat de hond wsc beter af is bij een minder a-sociale baas! Vaak ( de goeden daargelaten)is het toch een bepaald type die zulke honden heeft, om "lekker Stoer" te lijken
Mag van mij, maar in combinatie met zulk a-sociaal gedrag mogen ze van mij de hond herplaatsen naar iemand met een normale dosis verstand.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

ik doe dat ook regelmatig :lol:
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Ik ook, vooral politieagenten, die hebben mijn voorkeur :smile: :smile:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Maryanne schreef:Ik ook, vooral politieagenten, die hebben mijn voorkeur :smile: :smile:
ze lijken me zo taai en flauw :19: :mrgreen:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Ma-Rianne schreef:
kitty2 schreef:ik kan de actie van deze man ergens wel begrijpen, je krijgt bij bepaalde rassen al van alles naar je hoofd geslingerd en dat je het dan op een dag zo zat bent dat je de eerste de beste "lolbroek" in zn poot bijt kan ik me indenken, maar t was niet slim van hem om dat bij een politieagent te doen :denken:
:denken: Die politie-agent sprak hem aan omdat de hond ballen van kinderen kapot had gebeten!Terecht dus! Ik denk dat de hond wsc beter af is bij een minder a-sociale baas! Vaak ( de goeden daargelaten)is het toch een bepaald type die zulke honden heeft, om "lekker Stoer" te lijken
Mag van mij, maar in combinatie met zulk a-sociaal gedrag mogen ze van mij de hond herplaatsen naar iemand met een normale dosis verstand.
Hoezo nou weer asociaal? De man werd aangesproken op het "agressieve" gedrag van de hond. Goh wat een agressie toont een hond als hij een bal kapot beet :roll: Als dat al agressie is vreet ik er zelf een op. Dom gelul altijd.
Mijn staffordteefje heeft ook 1x een bal kapot gebeten. Ik dacht dat ik alleen op de wereld was, kon ook redelijk om de hoek kijken (bosjes) maar precies tegen de bosjes aan was iemand aan het voetballen. Bal schoot onze kant op voor ik wat kon zien. Hup bal stuk.
Toen ik er heen liep om mijn excuses aan te bieden en een nieuwe bal kreeg ik een tirade over mij heen dat het ook zn kind kon zijn. Tja dan ben je mij kwijt. Ben wel gewoon weggelopen zonder te bijten of iets :mrgreen:
gizmo
Zeer actief

Ongelezen bericht door gizmo »

Brigitte schreef:ik doe dat ook regelmatig :lol:
Ik zie je al liggen op je knieen om die agent te bijten :mrgreen:
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door _Leonie »

Valerie schreef:
Ma-Rianne schreef:
Hoezo nou weer asociaal? De man werd aangesproken op het "agressieve" gedrag van de hond. Goh wat een agressie toont een hond als hij een bal kapot beet :roll: Als dat al agressie is vreet ik er zelf een op. Dom gelul altijd.
Mijn staffordteefje heeft ook 1x een bal kapot gebeten. Ik dacht dat ik alleen op de wereld was, kon ook redelijk om de hoek kijken (bosjes) maar precies tegen de bosjes aan was iemand aan het voetballen. Bal schoot onze kant op voor ik wat kon zien. Hup bal stuk.
Toen ik er heen liep om mijn excuses aan te bieden en een nieuwe bal kreeg ik een tirade over mij heen dat het ook zn kind kon zijn. Tja dan ben je mij kwijt. Ben wel gewoon weggelopen zonder te bijten of iets :mrgreen:
Nou ik had hem wel gebeten hoor als ik jou was.. :pffff:
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Wat een achterlijk type.
Ik had eigenlijk wel willen zien hoe hij dat deed :mrgreen:
Zou hij echt op zijn knieën zijn gaan liggen of aan die agent zijn gaan hangen? Hoe verzin je het :roll:
mari-anne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door mari-anne »

hahahaha hoe kom je erop om iemand in zijn been te bijten. Die man vertoond wel erg honds gedrag :smile1: Zou hij daar ook gromgeluiden bij hebben gemaakt :smile:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Ma-Rianne schreef:
Nou ja, dus als je hond een bal kapot bijt ben je gelijk asociaal :denken:
Ik vind het asociaal als de eigenaar de bal niet vergoed, maar het bijten in een bal lijkt me vrij normaal. Een lekke bal is ook veel leuker om mee te spelen want die kun je lekker vastpakken vind Gol :mrgreen:

Ik denk idd dat het de man erg hoog zat dat hij de agent in zijn been beet :smile:
Kit
Erelid
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco

Ongelezen bericht door Kit »

Ma-Rianne schreef:
mijn Golden bijt ook ballen kapot van andere kindjes als ze binnen zijn bereik komen, en dan staat iedereen te lachen en wordt er gezegd " oohw kijk nou wat die lieve Golden doet". Om dit nou agressief en asociaal te noemen omdat het een Pitbull is vind ik van de pot gerukt
Ma-Rianne
Zeer actief

Het beest droeg geen muilkorf en had al een paar ballen van spelende kinderen kapot gebeten. Toen een agent hem daarop aansprak,
Als je hond al een muilkorf hoort te dragen ( want dat staat er dus eigenlijk)en je vertikt dat en daardoor bijt je hond ballen van spelende kinderen kapot( zelfs meerdere ballen) ...
Jullie hebben hier altijd de mond vol over verantwoordelijkheid voor het gedrag van je hond nemen , ongewenst gedrag voor zijn, desnoods andere routes lopen( dus niet met een ballen bijtende hond tussen spelende kinderen door) etc.
Deze "meneer" deed dat dus blijkbaar (stelselmatig?) niet en bijt iemand die hem daar op aanspreekt.
Dat is voor mij a-sociaal gedrag! :19:
Afbeelding
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Limanade »

Ma-Rianne schreef:
Het beest droeg geen muilkorf en had al een paar ballen van spelende kinderen kapot gebeten. Toen een agent hem daarop aansprak,
Als je hond al een muilkorf hoort te dragen ( want dat staat er dus eigenlijk)en je vertikt dat en daardoor bijt je hond ballen van spelende kinderen kapot( zelfs meerdere ballen) ...
Jullie hebben hier altijd de mond vol over verantwoordelijkheid voor het gedrag van je hond nemen , ongewenst gedrag voor zijn, desnoods andere routes lopen( dus niet met een ballen bijtende hond tussen spelende kinderen door) etc.
Deze "meneer" deed dat dus blijkbaar (stelselmatig?) niet en bijt iemand die hem daar op aanspreekt.
er staat niet dat hij een muilkorf hoorde te dragen hoor.. dat lees ik er niet in
lekker achterlijk ook.. om een hond een muilkorf om te doen omdat hij anders ballen kapot bijt van kinderen.. :roll:
misschien speelden die kinderen wel met hun bal op een uitlaatveld.. weet jij veel.. :19:
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

malinois schreef:
Yinxx schreef:en de baas had last van hondsdolheid zeker :wink:

die man zit toch geen jaar in de cel hiervoor lijkt me :denken: die loopt dezelfde dag alweer buiten dus kan die hond toch gewoon bij zn baas blijven?
is beleid,
hier ook wel eens meegemaakt met iemand die voor een paar uurtjes opgepakt werd en een hond bij zich had,
de hond ging naar het asiel voor die paar uur omdat er niemand was die de hond direct op kon vangen (tenminste, ze hadden niet goed gecommuniceerd dat de hond wel ergens terecht kon, maar goed, dat is een "detail")
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Ma-Rianne schreef:
In sommige gebieden van Duitsland horen alle honden (boven een bepaalde hoogte? of een bepaald ras?) een muilkorf te dragen. Zegt dus niets over het karakter van de hond.
Dat het aso is dat jij je hond meerdere ballen stuk laat bijten (als het al waar is) zegt niets over het gedrag van de hond.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

die duitsers hebben ook echt geen humor he :19:
Afbeelding
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

Hutsje schreef:die duitsers hebben ook echt geen humor he :19:
dat zal hij over de hollanders denken
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Ma-Rianne
Zeer actief

@ Valerie
Ma-Rianne schreef: Die politie-agent sprak hem aan omdat de hond ballen van kinderen kapot had gebeten!Terecht dus! Ik denk dat de hond wsc beter af is bij een minder a-sociale baas! Vaak ( de goeden daargelaten)is het toch een bepaald type die zulke honden heeft, om "lekker Stoer" te lijken
Mag van mij, maar in combinatie met zulk a-sociaal gedrag (Van de baas, dus)mogen ze van mij de hond herplaatsen naar iemand met een normale dosis verstand.
Lezen! Ik had het over de baas, niet over de hond
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

pammetje schreef:
in jouw geval zeker ;)
(het betrof hier een grapje, ik woon zelf in duitsland)
Afbeelding
pammetje
Zeer actief

Ongelezen bericht door pammetje »

Hutsje schreef:
pammetje schreef:
in jouw geval zeker ;)
(het betrof hier een grapje, ik woon zelf in duitsland)
dat had ik ook door
en daarom mijn grapje erboven op hahahaha
Afbeelding
ik geniet van het leven
ik geniet van de zon
ik doe de deur open
en pleur van het balkon
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”