Ik vind een reu geweldig, ben helemaal gek op mijn eigen ventje.
Maar dat macho-reuen gedrag buiten dat vind ik niks
Aan de andere kant is hij wel een geweldige lieve kroelkont... meer dan Kaya m'n teef.
Moderator: moderatorteam
Als je Silka en Bill vervangt voor Tessa en Luuk, dan vertel je mijn verhaal.Rami schreef:Ik dacht altijd dat ik een reuen-mens was, maar sinds Silka hier woont denk ik er anders over. Ik vind zowel reu als teef geweldig leuk. En het is dus vooral leuk om ze allebei in huis te hebben. Ik geniet van de verschillen, het bonkige stoere van Bill en het meer subtiele en 'slimme' van Sil. Ik geniet van het feit dat ze elkaar zo aanvullen.
Als het even kan zou ik altijd zowel een reu als teef in huis willen hebben.
Ja, dat laatste merk ik hier ook wel. En dat zelfstandige en dat meegaande bij elkaar is dan weer erg leuk om samen in huis te hebben.Liesbeth schreef:Als je Silka en Bill vervangt voor Tessa en Luuk, dan vertel je mijn verhaal.Rami schreef:Ik dacht altijd dat ik een reuen-mens was, maar sinds Silka hier woont denk ik er anders over. Ik vind zowel reu als teef geweldig leuk. En het is dus vooral leuk om ze allebei in huis te hebben. Ik geniet van de verschillen, het bonkige stoere van Bill en het meer subtiele en 'slimme' van Sil. Ik geniet van het feit dat ze elkaar zo aanvullen.
Als het even kan zou ik altijd zowel een reu als teef in huis willen hebben.
Wij hebben altijd reuen gehad, ik ben echt een mannen-mens en ik zou niet gauw hebben gekozen voor een teef. Maar Tessa is op onze weg gekomen en dat is zo'n lekker ding.
Ik heb wel de indruk dat teven wat zelfstandiger zijn dan reuen, reuen zijn wat meegaander naar mijn idee.

Caro. schreef:Teef
Ik vind een reu geweldig, ben helemaal gek op mijn eigen ventje.
Maar dat macho-reuen gedrag buiten dat vind ik niks![]()
Aan de andere kant is hij wel een geweldige lieve kroelkont... meer dan Kaya m'n teef.

Mijn teven zijn inderdaad ook mieperiger dan Moos wasMoniek B. schreef:Hier twee teven en een reu. Maar als het roedel-technisch kan, gaat mijn sterke voorkeur uit naar een reu.
Aisha is mijn eerste ongecastreerde teef (Belle is herplaatser en was al gecastreerd toen ik haar kreeg) en mijn hemel; wat een gemiep en geneuzel soms. En kattig dat ze soms kan doen! Nu zijn natuurlijk niet alle teven zo maar ik kan me daar heel erg aan ergeren. Dan heb ik nog liever een reu die ik goed begeleiden met andere honden en markeren en zo dan dat gemiep. Daar kan ik letterlijk (qua training) en figuurlijk (qua gevoel) niets mee.