Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Logé

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Moon
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bracco Italiano

Logé

Ongelezen bericht door Moon »

Dit is Hydro. Hij komt een tijdje bij ons logeren. Hydro is een 'pup' van 6 mnd. En er zwabbert van alles aan hem :mrgreen: . Er is ook van alles te groot aan hem; zijn vel en vooral zijn voeten :N: :mrgreen:
Ik moet steeds lachen als ik hem zo dapper voor me uit zie lopen; hij tilt vooral zijn achterpoten nogal overdreven op :mrgreen: .
Hier wat foto's, maar helaas zonder Dante want die heeft buiten belangrijker dingen te doen :pffff:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gr. Marijke
Afbeelding
Fin
Zeer actief

Ongelezen bericht door Fin »

Wat een dotje. Zit er nog wat ondeugd in, hij oogt zo onschuldig?
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Wat een leuke logé :I: Wat vindt Dante ervan?
Afbeelding
Moon
Zeer actief

christo schreef:Wat een dotje. Zit er nog wat ondeugd in, hij oogt zo onschuldig?
Hij is buiten een beetje overweldigd door alles; hij komt van het platteland :wink: . Dus de stad is een hele ervaring voor hem. Maar hij went erg snel; de eerste wandelingen moest ik steeds uitkijken dat ik niet op zijn (grote :mrgreen: ) poten stond omdat hij zo aan mijn benen plakte. Maar nu loopt hij al fier voor me uit :pffff: :wink: . In huis is hij gewoon bij tijd en wijle een ondeugende pup. Wel tamelijk rustig, maar dat was Dante ook als pup in huis.
Gr. Marijke
Afbeelding
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Oh het is wel een leukerd zeg! Heel veel plezier met je logeerpupsel!
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Moon
Zeer actief

alm@ schreef:Wat een leuke logé :I: Wat vindt Dante ervan?
Dante ondergaat hem lijdzaam :wink: . Hydro vindt zichzelf heel wat (tegenover Dante dan, niet tegenover mij) en Dante vindt dat best.. Hydro pikt bijvoorbeeld alle speelgoed en holt daarmee naar zijn bench :mrgreen: . Alleen wil hij ook hebben wat Dante in zijn bek heeft en dan komt hij van een koude kermis thuis :mrgreen: . Verder hebben ze niet zoveel interactie. Alleen buiten wil Hydro alles doen wat Dante ook doet (kan helaas niet omdat ik hem niet los durf te laten). Hij is zelfs met zijn poot omhoog gaan plassen (een soort van dan :wink: ) in navolging van Dante :mrgreen:
Gr. Marijke
Afbeelding
Hamilton
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hamilton »

wat een heerlijke slungel pup :ok:
Afbeelding
Nel en Nisvan
*Dyane,*Nils,*Jänta,*Svear,*Andra
Hanneke2
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Moon schreef:
Dante ondergaat hem lijdzaam :wink: . Hydro vindt zichzelf heel wat (tegenover Dante dan, niet tegenover mij) en Dante vindt dat best.. Hydro pikt bijvoorbeeld alle speelgoed en holt daarmee naar zijn bench :mrgreen: . Alleen wil hij ook hebben wat Dante in zijn bek heeft en dan komt hij van een koude kermis thuis :mrgreen: . Verder hebben ze niet zoveel interactie. Alleen buiten wil Hydro alles doen wat Dante ook doet (kan helaas niet omdat ik hem niet los durf te laten). Hij is zelfs met zijn poot omhoog gaan plassen (een soort van dan :wink: ) in navolging van Dante :mrgreen:
Dante reageert zoals Jack. :mrgreen: Allemaal best hoor, want we gaan ons niet opwinden over een kleuter, maar puntje bij paaltje even op de strepen gaan staan. Uiteindelijk is het wel "Meneer" Dante en "Meneer" Jack. :mrgreen:

Ik zou proberen of ik van de zomer ofzo niet eens een tevenpup te logeren kon krijgen. Da's net zo leuk, maar dan *nog* leuker omdat Dante dan waarschijnlijk toch anders reageert, en dat is gaaf om te bekijken. Met zo'n puppeding heb je sowieso al geen tv meer nodig, maar als het samen klikt is het helemaal kijkplezier.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
bydevries
Zeer actief

Ongelezen bericht door bydevries »

He wat is hij leuk :I: Ik was al benieuwd wanneer er foto's van hem zouden komen.
Kan je vast wennen aan twee honden :mrgreen: of misschien wil je hem wel niet
meer terug geven :roll: :wink: Mooi he die gangen met een soort vertraging. Ik heb
zijn broer? gezien echt ook een enorm schatje :I:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Hij is geweldig, wat een prachtige honden zijn dat toch :ok:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Moon
Zeer actief

Hanneke2 schreef:
Moon schreef:
Dante reageert zoals Jack. :mrgreen: Allemaal best hoor, want we gaan ons niet opwinden over een kleuter, maar puntje bij paaltje even op de strepen gaan staan. Uiteindelijk is het wel "Meneer" Dante en "Meneer" Jack. :mrgreen:

Ik zou proberen of ik van de zomer ofzo niet eens een tevenpup te logeren kon krijgen. Da's net zo leuk, maar dan *nog* leuker omdat Dante dan waarschijnlijk toch anders reageert, en dat is gaaf om te bekijken. Met zo'n puppeding heb je sowieso al geen tv meer nodig, maar als het samen klikt is het helemaal kijkplezier.
Ik denk dat het voor Dante niet veel uitmaakt. Er heeft hier wel vaker een teefje gelogeerd maar heel veel interactie was er niet. Alleen buiten heel af en toe, maar dat kan nu niet omdat ik de pup echt niet los durf te laten (kostbaar bezit zo'n hondje van iemand anders..). Ik kan wel verklappen dat er hier stevige plannen zijn voor een pup, maar dat is dan echt een keuze voor mij en niet zo zeer voor Dante (ik hoop dat natuurlijk wel :wink: ).
Gr. Marijke
Afbeelding
Moon
Zeer actief

bydevries schreef:He wat is hij leuk :I: Ik was al benieuwd wanneer er foto's van hem zouden komen.
Kan je vast wennen aan twee honden :mrgreen: of misschien wil je hem wel niet
meer terug geven :roll: :wink: Mooi he die gangen met een soort vertraging. Ik heb
zijn broer? gezien echt ook een enorm schatje :I:
Haha, de Bracco-tamtam :mrgreen:
Foto's maken valt niet mee; Hydro plakte nogal aan me vast en als ik de camera pakte zag ik meteen een grote roze gok voor de lens :roll: :mrgreen: .
Dat vastplakken wordt al minder gelukkig. Moet me aanwennen om rustig op te staan als hij ligt, dan is er kans dat hij blijft liggen. Beweeg ik op mijn hup hup manier, dan krijgt hij weinig rust :roll: . Verder gaat het heel goed; ook het gehannes met de riemen buiten wordt al wat minder :mrgreen: .
En nee, blijven is geen optie; krijg ik ernstig ruzie met Mattie :N: :mrgreen:
Gr. Marijke
Afbeelding
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

Oh wat een leukerd! Die oren, dat vel, die neus... het is echt een enorm aandoenlijke hond zeg. :I:

En ach, die Dante. :mrgreen: Nou ja, hij is igg de wijste! :pffff: :wink:
Afbeelding
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Re: Logé

Ongelezen bericht door Jaap* »

Moon schreef:Afbeelding
Wel even doorlopen ja! :mrgreen:
Hij ziet er heerlijk uit :ok:
Leuk zeg, zomaar twee van die kanjers :wink:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

En vooral niet even zeggen dat je foto's hebt geplaatst hoor :boos: :wink:

Wat een lekkere slungel :D
Hij heeft kennelijk nog het nodige aan puppykrediet dat hij speelgoed van Dante weg mag pikken.
Heel mooi dat de grens ligt bij wat Dante zelf al vast heeft :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Moon
Zeer actief

ranetje schreef:En vooral niet even zeggen dat je foto's hebt geplaatst hoor :boos: :wink:

Wat een lekkere slungel :D
Hij heeft kennelijk nog het nodige aan puppykrediet dat hij speelgoed van Dante weg mag pikken.
Heel mooi dat de grens ligt bij wat Dante zelf al vast heeft :ok:
Nettie sorry sorry; ik wil steeds een verhaal aan je doen, maar heb geen tijd met mijn baby :smile: . Het is niet alleen wennen aan twee honden maar ondanks zijn leeftijd (6 mnd) is hij in veel toch nog pup. Hij is nog niet 100% zindelijk, moet ik ook aan wennen, dus af en toe hoor ik naast me een vrolijk geklater :smile: en dan mag ik weer met de dweil in de weer :wink: . Tijdens het wandelen gaat hij soms ineens zitten :19: en kijkt dan met peinzende blik om zich heen :denken: :mrgreen: ( 'wát een wereld' denkt hij dan waarschijnlijk :wink: ). Hij heeft vandaag ook de vogels en eenden ontdekt (leve de lange lijn :ok: ), maar is daar goed van weg te roepen (beloond met een snoepje uiteraard).
Gr. Marijke
Afbeelding
ranetje
Zeer actief

Heerlijk meid
Goede oefening voor de dweilperiode die je nog tegemoet gaat :mrgreen:
Geniet van deze jonge slungel. :ok:
Ik kan me zijn verbazing over de grote wijde wereld zo goed voorstellen :wink:
Hoe lang blijft hij logeren eigenlijk?
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Ah, wat een leuke jonge gup :ok:
Afbeelding
Murphy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Murphy »

Leuke foto's. Mooie hond. En wat schrijf je er leuk over :-) Ik kan het me helemaal voorstellen zoals je het vertelt :-)
Marjan
*Esther
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Esther »

Och, wat een lekker ding!! Ik zie veel vereenkomsten met mijn Italiaan.......Geniet van hem!!!
Moon
Zeer actief

Vanmiddag heb ik me echt tranen gelachen. We wilden een paadje op met een rooster. Vlak achter dat rooster lag een modderplas. Naast het rooster aan beide kanten een sloot. Hydro ziet de modderplas, gaat in de ankers en denkt "je denkt toch zeker niet dat ik natte EN vieze voeten ga krijgen hè?" (rooster was geen probleem :19: ). Ik probeer hem te lokken en trek zachtjes aan de lijn. Hydro denkt slim te zijn en de plas te omzeilen en jumpt (tot mijn verbijstering ) met vier poten tegelijk .... de sloot in :eek: :smile: :smile: .Gelukkig was het maar een centimeter of vijftig diep... Resultaat; vier natte poten én een natte buik, maar niet smerig geworden :pffff: :smile:
Gr. Marijke
Afbeelding
Moon
Zeer actief

ranetje schreef:Heerlijk meid
Goede oefening voor de dweilperiode die je nog tegemoet gaat :mrgreen:
Geniet van deze jonge slungel. :ok:
Ik kan me zijn verbazing over de grote wijde wereld zo goed voorstellen :wink:
Hoe lang blijft hij logeren eigenlijk?
Nou, genieten doe ik; met volle teugen :ok: . Vooral nu alles weer een beetje reilt en zeilt. De eerste dagen dacht ik weleens 'wat heb ik gedaan'; het hele beestenspul van slag... Mijn poesje (Moon) bivakkeerde hele dagen boven en Dante durfde af en toe de kamer niet in :roll: . Maar nu, na vier dagen, loopt Moontje hooghartig langs Hydro en Dante trekt zich minder aan van die gekke pup en gaat weer een beetje zijn eigen gangetje... Nu kan ik dus wat ontspannener genieten :wink:
Hij blijft een paar weken; nog niet echt afgesproken.
Gr. Marijke
Afbeelding
Moon
Zeer actief

TeamWork schreef:Och, wat een lekker ding!! Ik zie veel vereenkomsten met mijn Italiaan.......Geniet van hem!!!
Scheer je Spinone kaal en je houdt een Bracco over :mrgreen: . Qua karakter en bouw zijn er volgens mij veel overeenkomsten. Qua jachtpassie ook :roll: :mrgreen: . Bij mijn keuze van het ras heb ik erg getwijfeld tussen Bracco en Spinone. Uiteindelijk om praktische redenen voor kortharig gekozen :wink:
Maar ik vond het een heel moeilijke keuze!
Gr. Marijke
Afbeelding
ranetje
Zeer actief

Moon schreef:
TeamWork schreef:Och, wat een lekker ding!! Ik zie veel vereenkomsten met mijn Italiaan.......Geniet van hem!!!
Scheer je Spinone kaal en je houdt een Bracco over :mrgreen: . Qua karakter en bouw zijn er volgens mij veel overeenkomsten. Qua jachtpassie ook :roll: :mrgreen: . Bij mijn keuze van het ras heb ik erg getwijfeld tussen Bracco en Spinone. Uiteindelijk om praktische redenen voor kortharig gekozen :wink:
Wat grappig, ik heb uit praktische overwegingen nou juist ruwharen :wink:
Of verharen Bracco's niet?
Afbeelding
Moon
Zeer actief

ranetje schreef:
Moon schreef:
Ik moest een reden verzinnen om te kunnen kiezen :wink: . Ik was bij iemand met Spinones op bezoek geweest en die hadden enorme baarden met veel nattigheid en zo er in. Ook betrapte ik me er op (da's dan geen praktische reden) dat ik steeds de foto's van pas getrimde Spinones mooier vond dan degenen met een boel haar. En de Spinone eigenaren vertelden dat de Spinones ook verhaarden. En ik moest nu eenmaal een keus maken; dus het was een soort kruis/munt keuze met minimale argumenten :wink:
Gr. Marijke
Afbeelding
Rosa
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rosa »

Wat een leuke logé! Ookal is hij al best groot het is nog duidelijk een pup... heerlijk.
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Afbeelding
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
ranetje
Zeer actief

Moon schreef:
ranetje schreef:
Moon schreef:
Ik moest een reden verzinnen om te kunnen kiezen :wink: . Ik was bij iemand met Spinones op bezoek geweest en die hadden enorme baarden met veel nattigheid en zo er in. Ook betrapte ik me er op (da's dan geen praktische reden) dat ik steeds de foto's van pas getrimde Spinones mooier vond dan degenen met een boel haar. En de Spinone eigenaren vertelden dat de Spinones ook verhaarden. En ik moest nu eenmaal een keus maken; dus het was een soort kruis/munt keuze met minimale argumenten :wink:
:smile: :smile:
In zo'n geval is elke reden goed genoeg om te kiezen :ok:
En als je kortharig mooier vindt moet je dat ook nemen :wink:
Afbeelding
*Esther
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Esther »

Ja, qua baard heb je helemaal gelijk :N:
En wat denk je wat ze aan zand meeslepen allemaal.... :N:
Ik dacht alleen dat Bracco's veel meer keelhuid hadden en wat langere oren maar zeker nauw verwant ja!
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ik vind hem een prachtig adellijk hoofd hebben!

Hij lijkt me al aardig stabiel :ok:
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Wat een lekker ding :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”