Ik moet steeds lachen als ik hem zo dapper voor me uit zie lopen; hij tilt vooral zijn achterpoten nogal overdreven op
Hier wat foto's, maar helaas zonder Dante want die heeft buiten belangrijker dingen te doen

Moderator: moderatorteam

Hij is buiten een beetje overweldigd door alles; hij komt van het plattelandchristo schreef:Wat een dotje. Zit er nog wat ondeugd in, hij oogt zo onschuldig?

Dante ondergaat hem lijdzaamalm@ schreef:Wat een leuke logéWat vindt Dante ervan?

Dante reageert zoals Jack.Moon schreef:Dante ondergaat hem lijdzaamalm@ schreef:Wat een leuke logéWat vindt Dante ervan?
. Hydro vindt zichzelf heel wat (tegenover Dante dan, niet tegenover mij) en Dante vindt dat best.. Hydro pikt bijvoorbeeld alle speelgoed en holt daarmee naar zijn bench
. Alleen wil hij ook hebben wat Dante in zijn bek heeft en dan komt hij van een koude kermis thuis
. Verder hebben ze niet zoveel interactie. Alleen buiten wil Hydro alles doen wat Dante ook doet (kan helaas niet omdat ik hem niet los durf te laten). Hij is zelfs met zijn poot omhoog gaan plassen (een soort van dan
) in navolging van Dante
Ik denk dat het voor Dante niet veel uitmaakt. Er heeft hier wel vaker een teefje gelogeerd maar heel veel interactie was er niet. Alleen buiten heel af en toe, maar dat kan nu niet omdat ik de pup echt niet los durf te laten (kostbaar bezit zo'n hondje van iemand anders..). Ik kan wel verklappen dat er hier stevige plannen zijn voor een pup, maar dat is dan echt een keuze voor mij en niet zo zeer voor Dante (ik hoop dat natuurlijk welHanneke2 schreef:Dante reageert zoals Jack.Moon schreef:Dante ondergaat hem lijdzaamalm@ schreef:Wat een leuke logéWat vindt Dante ervan?
. Hydro vindt zichzelf heel wat (tegenover Dante dan, niet tegenover mij) en Dante vindt dat best.. Hydro pikt bijvoorbeeld alle speelgoed en holt daarmee naar zijn bench
. Alleen wil hij ook hebben wat Dante in zijn bek heeft en dan komt hij van een koude kermis thuis
. Verder hebben ze niet zoveel interactie. Alleen buiten wil Hydro alles doen wat Dante ook doet (kan helaas niet omdat ik hem niet los durf te laten). Hij is zelfs met zijn poot omhoog gaan plassen (een soort van dan
) in navolging van Dante
Allemaal best hoor, want we gaan ons niet opwinden over een kleuter, maar puntje bij paaltje even op de strepen gaan staan. Uiteindelijk is het wel "Meneer" Dante en "Meneer" Jack.
![]()
Ik zou proberen of ik van de zomer ofzo niet eens een tevenpup te logeren kon krijgen. Da's net zo leuk, maar dan *nog* leuker omdat Dante dan waarschijnlijk toch anders reageert, en dat is gaaf om te bekijken. Met zo'n puppeding heb je sowieso al geen tv meer nodig, maar als het samen klikt is het helemaal kijkplezier.

Haha, de Bracco-tamtambydevries schreef:He wat is hij leukIk was al benieuwd wanneer er foto's van hem zouden komen.
Kan je vast wennen aan twee hondenof misschien wil je hem wel niet
meer terug geven![]()
Mooi he die gangen met een soort vertraging. Ik heb
zijn broer? gezien echt ook een enorm schatje

Wel even doorlopen ja!Moon schreef:
Nettie sorry sorry; ik wil steeds een verhaal aan je doen, maar heb geen tijd met mijn babyranetje schreef:En vooral niet even zeggen dat je foto's hebt geplaatst hoor![]()
![]()
Wat een lekkere slungel
Hij heeft kennelijk nog het nodige aan puppykrediet dat hij speelgoed van Dante weg mag pikken.
Heel mooi dat de grens ligt bij wat Dante zelf al vast heeft

Nou, genieten doe ik; met volle teugenranetje schreef:Heerlijk meid
Goede oefening voor de dweilperiode die je nog tegemoet gaat![]()
Geniet van deze jonge slungel.![]()
Ik kan me zijn verbazing over de grote wijde wereld zo goed voorstellen![]()
Hoe lang blijft hij logeren eigenlijk?

Scheer je Spinone kaal en je houdt een Bracco overTeamWork schreef:Och, wat een lekker ding!! Ik zie veel vereenkomsten met mijn Italiaan.......Geniet van hem!!!

Wat grappig, ik heb uit praktische overwegingen nou juist ruwharenMoon schreef:Scheer je Spinone kaal en je houdt een Bracco overTeamWork schreef:Och, wat een lekker ding!! Ik zie veel vereenkomsten met mijn Italiaan.......Geniet van hem!!!. Qua karakter en bouw zijn er volgens mij veel overeenkomsten. Qua jachtpassie ook
![]()
. Bij mijn keuze van het ras heb ik erg getwijfeld tussen Bracco en Spinone. Uiteindelijk om praktische redenen voor kortharig gekozen
![]()
Maar ik vond het een heel moeilijke keuze!
Ik moest een reden verzinnen om te kunnen kiezenranetje schreef:Wat grappig, ik heb uit praktische overwegingen nou juist ruwharenMoon schreef:Scheer je Spinone kaal en je houdt een Bracco overTeamWork schreef:Och, wat een lekker ding!! Ik zie veel vereenkomsten met mijn Italiaan.......Geniet van hem!!!. Qua karakter en bouw zijn er volgens mij veel overeenkomsten. Qua jachtpassie ook
![]()
. Bij mijn keuze van het ras heb ik erg getwijfeld tussen Bracco en Spinone. Uiteindelijk om praktische redenen voor kortharig gekozen
![]()
Maar ik vond het een heel moeilijke keuze!![]()
Of verharen Bracco's niet?

Moon schreef:Ik moest een reden verzinnen om te kunnen kiezenranetje schreef:Wat grappig, ik heb uit praktische overwegingen nou juist ruwharenMoon schreef:Scheer je Spinone kaal en je houdt een Bracco overTeamWork schreef:Och, wat een lekker ding!! Ik zie veel vereenkomsten met mijn Italiaan.......Geniet van hem!!!. Qua karakter en bouw zijn er volgens mij veel overeenkomsten. Qua jachtpassie ook
![]()
![]()
Maar ik vond het een heel moeilijke keuze!![]()
Of verharen Bracco's niet?. Ik was bij iemand met Spinones op bezoek geweest en die hadden enorme baarden met veel nattigheid en zo er in. Ook betrapte ik me er op (da's dan geen praktische reden) dat ik steeds de foto's van pas getrimde Spinones mooier vond dan degenen met een boel haar. En de Spinone eigenaren vertelden dat de Spinones ook verhaarden. En ik moest nu eenmaal een keus maken; dus het was een soort kruis/munt keuze met minimale argumenten