Wat ik al vond voor dat je het filmpje plaatste, maar op het filmpje zie je idd wat een prachtige hond het is.
En ik vind haar absoluut niet mager. 't Is een jonge hond, die moet je lekker schraal houden.
Moderator: moderatorteam

Jij insinueert dat de hond zelfs ergens pijn lijkt te hebben terwijl je een foto ziet. Hoe denk je dat dat overkomt op de eigenaar? Ziet de hond er zo rot uit dat ze zelfs pijn heeft? Ik zou er niet zo blij mee zijn als ik een trotse foto neer zou zetten van Eva en jij komt even langs om te zeggen dat ze er rot uit ziet en pijn lijkt te hebben. Kom op zeg! Dat gaat echt nergens over en is puur afzeiken van andermans hond. Er is niets waaruit je zou kunnen opmaken dat deze hond ook maar ergens pijn zou hebben*Linda* schreef:Nee, dat mag niet. Dat is duidelijkLongFields schreef:Iedereen mag toch zeker gewoon wel zijn of haar mening geven...

De verhoudingen zijn ook niet storend, maar (voor een kenner) wel enorm.LongFields schreef:Bij jouw foto's vind ik de verhoudingen bij de hond op jonge leeftijd helemaal niet storend, bij eerste foto in dit topic vielen mij deze voor mijn oog gestoorde verhoudingen juist wél op.
Dat zijn de hond van Alma en de hond van Estelle en die twee grauwe reuen. Daarvan zegt iedereen, pffff, gelukkig geen misvormde glijbaan kyno etc. Dus die zijn mooi omdat ze niet vies zijn zeg maar. Maar meestal zijn ze vies en krijgt iemand te lezen, mooi hoor, alleen zonde dat het een glijbaan is en dat hij zo misvormd is. Dat lees ik tenminste zo. Als je een dekreu foto plaatst krijg je minimaal een paar opmerkingen dat diegene nooit met zo'n doorgezakt misvormd beest zou fokken maar alleen met de grauwe werktypes. Verder zijn er tientallen pagina's hier waarin DH herders afgezeken worden. Misvormd, geen gangwerk, HD etc etc. De termen kyno, misvormd, glijbaan, doorgezakt etc slaan op dit forum allemaal op DH. Ik heb dat nog nooit bij een ander ook misvormd ras gelezen. Er lopen hier toch genoeg veel misvormdere rassen rond waar geen woord over gerept wordt buiten schattig, lief en hebbe hebbe. Geen enkel ras wordt zo kritische bekeken als de DH. Vooral Wendy is tientallen keren aangevallen op haar honden. Zelfs op Nanni die dus domweg bijna of al 13 jaar is inmiddels en nog steeds loopt zover ik weet. Ik vind toch echt dat mensen zelden zo weinig blad voor de mond nemen als bij dit ras. Ik heb bv nog nooit ergens bij een geplaatste foto gelezen dat de hond pijn lijkt te hebben.LongFields schreef: De opmerking van Marc dat iedereen altijd maar de DH zit af te zeiken vind ik wat gechargeerd, ik zie toch regelmatig naar voren komen dat mensen bepaalde Duitse Herders van forumleden juist prachtig vinden.![]()
En ik vind het niet meer dan normaal dat een hond van 12-13 nog normaal meekomt, maar het is zoals je zelf stelt dus blijkbaar een uitzondering bij een "Kyno-hond" En dat zegt genoegMARC_S schreef:Jij insinueert dat de hond zelfs ergens pijn lijkt te hebben terwijl je een foto ziet. Hoe denk je dat dat overkomt op de eigenaar? Ziet de hond er zo rot uit dat ze zelfs pijn heeft? Ik zou er niet zo blij mee zijn als ik een trotse foto neer zou zetten van Eva en jij komt even langs om te zeggen dat ze er rot uit ziet en pijn lijkt te hebben. Kom op zeg! Dat gaat echt nergens over en is puur afzeiken van andermans hond. Er is niets waaruit je zou kunnen opmaken dat deze hond ook maar ergens pijn zou hebben*Linda* schreef:Nee, dat mag niet. Dat is duidelijkLongFields schreef:Iedereen mag toch zeker gewoon wel zijn of haar mening geven...![]()
Als je nu je mening over puur het uiterlijk had gegeven met uitleg is dat echt iets anders
Ik krijg het idee dat het gewoon trendy is om Duitse herders af te zeiken. Dat stoort me enorm. Die van Wendy hadden een glijbaan en waren misvormd. Even vergetend dat Nanni mooi 12+ is en nog steeds prima loopt zonder HD wat een stuk ouder en gezonder is dan veel andere honden waar niemand iets over te zeiken heeft. Ik zou jaloers zijn op een Kyno-hond als Nanni die lekker op 12-13 jaar nog prima meekomt. Daar zou ik eens goed over nadenken voor zo'n hond als misvormd gedrocht wordt neergezet.

Ik zeg nergens dat dat een uitzondering is bij een kyno hond. Ik zal het mooier stellen. Er is geen gezondheidsverschil tussen kyno-herders en werktype. Bij beiden komt evenveel HD voor en er is geen enkele reden om aan te nemen dat een show gefokte herder niet zo oud zal worden als een werk gefokte herder. Onderzoeken genoeg die aantonen dat er procentueel geen enkel verschil is in ziektebeelden. Erger nog, in showlijnen wordt vaak beter gelet op erfelijke afwijkingen dan in sportfok. De eisen liggen hoger. Dat neemt niet weg dat in sportfok genoeg fokkers zijn die alle testen doen maar er liggen ook meer dan genoeg nesten die helemaal niet getest zijn.*Linda* schreef:En ik vind het niet meer dan normaal dat een hond van 12-13 nog normaal meekomt, maar het is zoals je zelf stelt dus blijkbaar een uitzondering bij een "Kyno-hond" En dat zegt genoegMARC_S schreef:Jij insinueert dat de hond zelfs ergens pijn lijkt te hebben terwijl je een foto ziet. Hoe denk je dat dat overkomt op de eigenaar? Ziet de hond er zo rot uit dat ze zelfs pijn heeft? Ik zou er niet zo blij mee zijn als ik een trotse foto neer zou zetten van Eva en jij komt even langs om te zeggen dat ze er rot uit ziet en pijn lijkt te hebben. Kom op zeg! Dat gaat echt nergens over en is puur afzeiken van andermans hond. Er is niets waaruit je zou kunnen opmaken dat deze hond ook maar ergens pijn zou hebben*Linda* schreef:Nee, dat mag niet. Dat is duidelijkLongFields schreef:Iedereen mag toch zeker gewoon wel zijn of haar mening geven...![]()
Als je nu je mening over puur het uiterlijk had gegeven met uitleg is dat echt iets anders
Ik krijg het idee dat het gewoon trendy is om Duitse herders af te zeiken. Dat stoort me enorm. Die van Wendy hadden een glijbaan en waren misvormd. Even vergetend dat Nanni mooi 12+ is en nog steeds prima loopt zonder HD wat een stuk ouder en gezonder is dan veel andere honden waar niemand iets over te zeiken heeft. Ik zou jaloers zijn op een Kyno-hond als Nanni die lekker op 12-13 jaar nog prima meekomt. Daar zou ik eens goed over nadenken voor zo'n hond als misvormd gedrocht wordt neergezet.En ja, ik vind de hond er wat "poeperig" bijstaan. Ik kan er niet mijn vinger opleggen maar ik vind het beestje een ongezonde uitstraling hebben. Er ís gewoon iets mee. Dat ik dat niet voor je kan uitkauwen is omdat het niet uit te leggen is. Voor jou houdt het daarmee op, geen bewijs, bek houden. Jammer dan.
De laatste zin is buiten proportie stellig. Hoe zou jij het vinden als iemand ipv "ik vind hem een beetje poeperig bijstaan en kan er mijn vinger niet op leggen" schrijft, volgens mij heeft de hond ergens pijn.*Linda* schreef:En ik vind het niet meer dan normaal dat een hond van 12-13 nog normaal meekomt, maar het is zoals je zelf stelt dus blijkbaar een uitzondering bij een "Kyno-hond" En dat zegt genoegMARC_S schreef:Jij insinueert dat de hond zelfs ergens pijn lijkt te hebben terwijl je een foto ziet. Hoe denk je dat dat overkomt op de eigenaar? Ziet de hond er zo rot uit dat ze zelfs pijn heeft? Ik zou er niet zo blij mee zijn als ik een trotse foto neer zou zetten van Eva en jij komt even langs om te zeggen dat ze er rot uit ziet en pijn lijkt te hebben. Kom op zeg! Dat gaat echt nergens over en is puur afzeiken van andermans hond. Er is niets waaruit je zou kunnen opmaken dat deze hond ook maar ergens pijn zou hebben*Linda* schreef:Nee, dat mag niet. Dat is duidelijkLongFields schreef:Iedereen mag toch zeker gewoon wel zijn of haar mening geven...![]()
Ik krijg het idee dat het gewoon trendy is om Duitse herders af te zeiken. Dat stoort me enorm. Die van Wendy hadden een glijbaan en waren misvormd. Even vergetend dat Nanni mooi 12+ is en nog steeds prima loopt zonder HD wat een stuk ouder en gezonder is dan veel andere honden waar niemand iets over te zeiken heeft. Ik zou jaloers zijn op een Kyno-hond als Nanni die lekker op 12-13 jaar nog prima meekomt. Daar zou ik eens goed over nadenken voor zo'n hond als misvormd gedrocht wordt neergezet.En ja, ik vind de hond er wat "poeperig" bijstaan. Ik kan er niet mijn vinger opleggen maar ik vind het beestje een ongezonde uitstraling hebben. Er ís gewoon iets mee. Dat ik dat niet voor je kan uitkauwen is omdat het niet uit te leggen is. Voor jou houdt het daarmee op, geen bewijs, bek houden. Jammer dan.
Dat ben ik helemaal met Marc eens, ik erger me daar ook dood aan en sla dat soort topics dan ook over.MARC_S schreef:Dat zijn de hond van Alma en de hond van Estelle en die twee grauwe reuen. Daarvan zegt iedereen, pffff, gelukkig geen misvormde glijbaan kyno etc. Dus die zijn mooi omdat ze niet vies zijn zeg maar. Maar meestal zijn ze vies en krijgt iemand te lezen, mooi hoor, alleen zonde dat het een glijbaan is en dat hij zo misvormd is. Dat lees ik tenminste zo. Als je een dekreu foto plaatst krijg je minimaal een paar opmerkingen dat diegene nooit met zo'n doorgezakt misvormd beest zou fokken maar alleen met de grauwe werktypes. Verder zijn er tientallen pagina's hier waarin DH herders afgezeken worden. Misvormd, geen gangwerk, HD etc etc. De termen kyno, misvormd, glijbaan, doorgezakt etc slaan op dit forum allemaal op DH. Ik heb dat nog nooit bij een ander ook misvormd ras gelezen. Er lopen hier toch genoeg veel misvormdere rassen rond waar geen woord over gerept wordt buiten schattig, lief en hebbe hebbe. Geen enkel ras wordt zo kritische bekeken als de DH. Vooral Wendy is tientallen keren aangevallen op haar honden. Zelfs op Nanni die dus domweg bijna of al 13 jaar is inmiddels en nog steeds loopt zover ik weet. Ik vind toch echt dat mensen zelden zo weinig blad voor de mond nemen als bij dit ras. Ik heb bv nog nooit ergens bij een geplaatste foto gelezen dat de hond pijn lijkt te hebben.LongFields schreef: De opmerking van Marc dat iedereen altijd maar de DH zit af te zeiken vind ik wat gechargeerd, ik zie toch regelmatig naar voren komen dat mensen bepaalde Duitse Herders van forumleden juist prachtig vinden.![]()

Natuurlijk mag dat. Ik vind de hond ook geen plaatje maar ik neem dan ook mee dat de hond heel jong is en de hoek van de foto niet goed. Er wordt gepraat over een staart die niet te zien is?renee-uk schreef: Maar Marc, dat heeft niks te maken met mijn opmerking hier over dit hondje.
Ik vind haar op deze foto gewoon niet mooi en dat mag toch?
Waarschijnlijk is het een hartstikke leuke hond , anders had Brigitte haar hier vast niet neergezet, maar je ziet op de foto ook niet de uitdrukking op haar koppie en die doet het hem toch heel vaak bij hd's, zeker bij jongere onuitgegroeide exemplaren.
Dat mag, al is het niet zo bedoeld.renee-uk schreef:Ik vind overigens ook dat ze poeperig bijstaat, niet omdat ze ziek zou zijn want daar ziet ze op de foto helemaal niet naar uit, maar omdat ze niet goed in stand staat en haar nek wel drie keer zo lang lijkt doordat ze zo omhoog getrokken wordt.
En die opmerking van Linda dat het niet meer dan normaal is dat een hond 13 jaar wordt zonder al te grote gezondheidsproblemen moet ze dan maar geven aan al die mensen die hun hond, ongeacht ras, voor zn 13e al hebben moeten laten inslapen.
Dat soort dingen vind ik dan wel weer vallen onder 'afzeiken'

Volgens mij weet Linda prima dat er bijna geen enkele hond de 13 haalt. Dat is uitzonderlijk oud voor een grote hond. Ik heb er dan een van 14 gehad maar dat was dus extreem. Onze laatste hond die dood is gegaan werd slechts 10 en dat was een middenslag kruising. Mensen mogen in hun handjes knijpen als hun hond 13 wordt en dat weet Linda dus zoals ik al zei ook prima. Zij heeft Ambullen en weet ook dat die vrijwel nooit ouder dan 8-10 worden. Uitzonderingen daargelaten.renee-uk schreef:Ik vind overigens ook dat ze poeperig bijstaat, niet omdat ze ziek zou zijn want daar ziet ze op de foto helemaal niet naar uit, maar omdat ze niet goed in stand staat en haar nek wel drie keer zo lang lijkt doordat ze zo omhoog getrokken wordt.
En die opmerking van Linda dat het niet meer dan normaal is dat een hond 13 jaar wordt zonder al te grote gezondheidsproblemen moet ze dan maar geven aan al die mensen die hun hond, ongeacht ras, voor zn 13e al hebben moeten laten inslapen.
Ik denk dat je heel goed weet wat ik met mijn opmerking bedoelde. Je zegt zelf al `slechts tien`. Dapper had nog járen kunnen leven als fijne gezonde hond, zónder lichamelijke berperkingen, als hij niet ziek had geworden. Oersterke hond was het. Het ging mij erom dat het er een uitzondering werd benoemd als zijnde dat je ervoor moet tekenen. Natuurlijk moet je ervoor tekenen, maar je kunt het ook omdraaien. Gezonde honden met een degelijk gestel halen die leeftijd makkelijk. En daar ga ik nog steeds vanuit, niet van de uitzonderingen die benoemd moeten worden als voorbeeld. Mijn Sun gaat de 8 waarschijnlijk niet halen en dat vind ik te erg voor woorden. Maar laat ik dan niet gaan doen alsof alle Boxers zo gezond zijnMARC_S schreef:Volgens mij weet Linda prima dat er bijna geen enkele hond de 13 haalt. Dat is uitzonderlijk oud voor een grote hond. Ik heb er dan een van 14 gehad maar dat was dus extreem. Onze laatste hond die dood is gegaan werd slechts 10 en dat was een middenslag kruising. Mensen mogen in hun handjes knijpen als hun hond 13 wordt en dat weet Linda dus zoals ik al zei ook prima. Zij heeft Ambullen en weet ook dat die vrijwel nooit ouder dan 8-10 worden. Uitzonderingen daargelaten.renee-uk schreef:Ik vind overigens ook dat ze poeperig bijstaat, niet omdat ze ziek zou zijn want daar ziet ze op de foto helemaal niet naar uit, maar omdat ze niet goed in stand staat en haar nek wel drie keer zo lang lijkt doordat ze zo omhoog getrokken wordt.

Als je hier een ambull neerzet, hoe ze tegenwoordig worden gefokt, krijg je absoluut dezelfde reacties, en zéker van mij. De een ziet het als mooi Bully, ik zie het als een kapot gefokt gedrocht met O/poten. Met herders zie ik dat ook zo, de een is een prachtige hond, de ander een stumperd met glijbaan. Sorry, maar ik vind het er gewoon niet uitzienrenee-uk schreef:Dat ben ik helemaal met Marc eens, ik erger me daar ook dood aan en sla dat soort topics dan ook over.MARC_S schreef:Dat zijn de hond van Alma en de hond van Estelle en die twee grauwe reuen. Daarvan zegt iedereen, pffff, gelukkig geen misvormde glijbaan kyno etc. Dus die zijn mooi omdat ze niet vies zijn zeg maar. Maar meestal zijn ze vies en krijgt iemand te lezen, mooi hoor, alleen zonde dat het een glijbaan is en dat hij zo misvormd is. Dat lees ik tenminste zo. Als je een dekreu foto plaatst krijg je minimaal een paar opmerkingen dat diegene nooit met zo'n doorgezakt misvormd beest zou fokken maar alleen met de grauwe werktypes. Verder zijn er tientallen pagina's hier waarin DH herders afgezeken worden. Misvormd, geen gangwerk, HD etc etc. De termen kyno, misvormd, glijbaan, doorgezakt etc slaan op dit forum allemaal op DH. Ik heb dat nog nooit bij een ander ook misvormd ras gelezen. Er lopen hier toch genoeg veel misvormdere rassen rond waar geen woord over gerept wordt buiten schattig, lief en hebbe hebbe. Geen enkel ras wordt zo kritische bekeken als de DH. Vooral Wendy is tientallen keren aangevallen op haar honden. Zelfs op Nanni die dus domweg bijna of al 13 jaar is inmiddels en nog steeds loopt zover ik weet. Ik vind toch echt dat mensen zelden zo weinig blad voor de mond nemen als bij dit ras. Ik heb bv nog nooit ergens bij een geplaatste foto gelezen dat de hond pijn lijkt te hebben.LongFields schreef: De opmerking van Marc dat iedereen altijd maar de DH zit af te zeiken vind ik wat gechargeerd, ik zie toch regelmatig naar voren komen dat mensen bepaalde Duitse Herders van forumleden juist prachtig vinden.![]()
Want wat mensen in hun hoofd hebben hebben ze nou eenmaal niet in hun kont en al de 'kenners'' krijg je ook niet aan hun verstand dat een glijbaanrug niets met HD te maken heeft, zelfs niet als je vertelt dat HD bij de werklijnen met een rechtere rug net zo vaak voorkomt.
Maar Marc, dat heeft niks te maken met mijn opmerking hier over dit hondje.
Waarschijnlijk is het een hartstikke leuke hond , anders had Brigitte haar hier vast niet neergezet, maar je ziet op de foto ook niet de uitdrukking op haar koppie en die doet het hem toch heel vaak bij dh's, zeker bij jongere onuitgegroeide exemplaren.
edit: rare typo

Ik hou van combinatiefok.MARC_S schreef:Natuurlijk mag dat. Ik vind de hond ook geen plaatje maar ik neem dan ook mee dat de hond heel jong is en de hoek van de foto niet goed. Er wordt gepraat over een staart die niet te zien is?renee-uk schreef: Maar Marc, dat heeft niks te maken met mijn opmerking hier over dit hondje.
Waarschijnlijk is het een hartstikke leuke hond , anders had Brigitte haar hier vast niet neergezet, maar je ziet op de foto ook niet de uitdrukking op haar koppie en die doet het hem toch heel vaak bij hd's, zeker bij jongere onuitgegroeide exemplaren.Pijn die schijnbaar van een foto afstraalt?
Dat zijn dingen waarvan ik denk, nou nou, zouden we dat ook neerzetten als iemand een basset plaatst? Of een tekkel? Niks mis mee hoor, maar daaraan zie ik meer dat niet klopt dan aan deze DH
![]()
Ik vind de koppen van kynologen sowieso veel mooier. Meer mijn smaak, dat zware wat loggere. Deze hond kan misschien wel ooit wat mechel in zich hebben want dat zie ik er een heel klein beetje in terug. In het hoofd, de vacht en de lengte van het lichaam. Ik denk dat dit een werklijnhondje is

Je mag best vinden dat een glijbaan niet mooi is, smaken verschillennou eenmaal.*Linda* schreef:Als je hier een ambull neerzet, hoe ze tegenwoordig worden gefokt, krijg je absoluut dezelfde reacties, en zéker van mij. De een ziet het als mooi Bully, ik zie het als een kapot gefokt gedrocht met O/poten. Met herders zie ik dat ook zo, de een is een prachtige hond, de ander een stumperd met glijbaan. Sorry, maar ik vind het er gewoon niet uitzienrenee-uk schreef:Dat ben ik helemaal met Marc eens, ik erger me daar ook dood aan en sla dat soort topics dan ook over.MARC_S schreef:Dat zijn de hond van Alma en de hond van Estelle en die twee grauwe reuen. Daarvan zegt iedereen, pffff, gelukkig geen misvormde glijbaan kyno etc. Dus die zijn mooi omdat ze niet vies zijn zeg maar. Maar meestal zijn ze vies en krijgt iemand te lezen, mooi hoor, alleen zonde dat het een glijbaan is en dat hij zo misvormd is. Dat lees ik tenminste zo. Als je een dekreu foto plaatst krijg je minimaal een paar opmerkingen dat diegene nooit met zo'n doorgezakt misvormd beest zou fokken maar alleen met de grauwe werktypes. Verder zijn er tientallen pagina's hier waarin DH herders afgezeken worden. Misvormd, geen gangwerk, HD etc etc. De termen kyno, misvormd, glijbaan, doorgezakt etc slaan op dit forum allemaal op DH. Ik heb dat nog nooit bij een ander ook misvormd ras gelezen. Er lopen hier toch genoeg veel misvormdere rassen rond waar geen woord over gerept wordt buiten schattig, lief en hebbe hebbe. Geen enkel ras wordt zo kritische bekeken als de DH. Vooral Wendy is tientallen keren aangevallen op haar honden. Zelfs op Nanni die dus domweg bijna of al 13 jaar is inmiddels en nog steeds loopt zover ik weet. Ik vind toch echt dat mensen zelden zo weinig blad voor de mond nemen als bij dit ras. Ik heb bv nog nooit ergens bij een geplaatste foto gelezen dat de hond pijn lijkt te hebben.LongFields schreef: De opmerking van Marc dat iedereen altijd maar de DH zit af te zeiken vind ik wat gechargeerd, ik zie toch regelmatig naar voren komen dat mensen bepaalde Duitse Herders van forumleden juist prachtig vinden.![]()
Want wat mensen in hun hoofd hebben hebben ze nou eenmaal niet in hun kont en al de 'kenners'' krijg je ook niet aan hun verstand dat een glijbaanrug niets met HD te maken heeft, zelfs niet als je vertelt dat HD bij de werklijnen met een rechtere rug net zo vaak voorkomt.
Maar Marc, dat heeft niks te maken met mijn opmerking hier over dit hondje.
Waarschijnlijk is het een hartstikke leuke hond , anders had Brigitte haar hier vast niet neergezet, maar je ziet op de foto ook niet de uitdrukking op haar koppie en die doet het hem toch heel vaak bij dh's, zeker bij jongere onuitgegroeide exemplaren.
edit: rare typoEn dat geld voor vele rassen, met vele extremen.

Haha oke, ja ik vond de laatste foto wel erg van Cay'Rak weghebben, dus ik zat nog niet zover uit de buurtvom Grubenländer-Schupo schreef:Maar het is Hector niet hoor.![]()
dit is onze reu; Ignatz vom Grubenländer Schupo,
(de vader van Orsayon Cay'Rak vom Grubenländer Schupo.)

ik denk dat er hier genoeg mensen zijn, die gewoon mogen zeggen wat ze vinden van de bouw van een hond.... alsof een VDH - KM heilig isvom Grubenländer-Schupo schreef:Die indruk heb ik ook.. Ik denk dat "het keuren" van de hond, beter aan een VDH-keurmeester kan worden overgelaten.blondie schreef:maar het ging er toch helemaal niet om of de hond wel of niet goed gebouwd is... het ging om het feit dat de TS het een mooie duitse herder vind..![]()
Ze kunnen er gerust iets van zeggen, maar of je daar nou waarde aan kan hechten?yamie schreef:ik denk dat er hier genoeg mensen zijn, die gewoon mogen zeggen wat ze vinden van de bouw van een hond.... alsof een VDH - KM heilig isvom Grubenländer-Schupo schreef:Die indruk heb ik ook.. Ik denk dat "het keuren" van de hond, beter aan een VDH-keurmeester kan worden overgelaten.blondie schreef:maar het ging er toch helemaal niet om of de hond wel of niet goed gebouwd is... het ging om het feit dat de TS het een mooie duitse herder vind..![]()
Sorry Marc. Nog niet zo heel lang geleden schreef jij ook dingen op het internet zonder ze gecheckt te hebben.MARC_S schreef:[en waarom dan wel zo op internet zetten over een jou totaal niet bekende hond die je nooit gezien hebt.
Je bedoelt daarmee dat ik reageerde op het feit dat jij zei binnenkort een nestje Shilo's te krijgen terwijl je hond pas 6 maanden was? Ja kijk, jij zou de eerste niet zijn die een zeldzame hond op de eerste loopsheid liet dekken en aangezien je letterlijk zei binnenkort een nest te gaan fokken en ik letterlijk las dat je hond ik meen 6 maanden was lijkt dat deel me duidelijk. Normaal gesproken weet je helemaal niet of je hond uberhaubt fokgeschikt is met 6 maanden en jij had het over je nest binnenkort.Shima schreef: Sorry Marc. Nog niet zo heel lang geleden schreef jij ook dingen op het internet zonder ze gecheckt te hebben.Dat schijnt hier een gewoonte te zijn? Waarom wordt iemand niet gevraagd nadere uitleg te geven?
![]()
Waar heb je nog meer last van gehad dan?Ik vind dit forum geweldig en leer hier veel, maar dat kletsen over anderen en dingen verklaren open en bloot op internet zonder uit te zoeken wat er nu precies aan de hand is en mensen beschuldigen van dingen..... Sorry, maar dat is een deel van dit forum wat ik niet zo leuk vind.
Dat geldt trouwens voor meerdere mensen hier, maar misschien kan dat van nu af aan anders?