[quote="pooh"]hoe is het vandaag?[/quote
Nou, het ziet ernaar uit dat ik me toch weer voor (bijna) niks zorgen heb gemaakt.

Hij liep vanochtend weer iets beter, dus ik dacht 'Klein rustig rondje park moet wel lukken.'
Gaat die gek toch lopen scheuren zodra hij los was. :N: En gewoon helemaal niet luisteren he, alsmaar met een noodvaart langs me heen racen en dan weer terug, en dat wel een minuut of vijf lang. Daarna was hij wel moe, en hij ging er ook niet beter van lopen

, maar een tijdje later begon hij zelfs om zijn bal te zeuren (die hij niet kreeg), en toen trok hij nog maar een paar sprintjes met Lilo.
Ik was bang dat het vanmiddag weer slechter zou zijn, maar dat viel eigenlijk reuze mee. Hij loopt nog steeds niet goed, maar wel beter dan gisteren. En blijkbaar was dat beetje rennen vanochtend niet genoeg om alle opgekropte energie eruit te krijgen, want toen ik thuis kwam lag de bodem van Lilo's mand eruit, vulling door de hele kamer, alles uit de speelgoedmand verspreid over de vloer en hij had een leeg voerbakje van de katten op zijn manier 'verstopt', want hij denkt dat ik achterlijk ben.
Het gaat dus eigenlijk wel goed.