Hallo luitjes,
Ik ben even vanalles aan het uitproberen.
@Aphraell, bedankt voor je uitleg en waarschuwing over de combinatie kvv en brokken. Daar ben ik echt blij mee want ik had dat aldoor elkaar gedaan.
@Martijn, Starfleet en de anderen ook bedank voor jullie reacties.
Sarah heeft altijd goed gegeten, dronk normaal, en was een hele vrolijke en blije hond en rende nog lekker haar rondje. Behoorlijk actief voor een hond van 13 jr.
Juist na het eten van het dieet voer kon je merken dat ze niet zo lekker in haar vel zat en ongeveer 2-3 weken later wilde ze deze brokken niet meer.
Eerst geprobeert om gewoon te laten staan als je honger hebt dan eet je wel". Nou niet dus. Toen met ander voer erdoorheen. Nou ze spuugde het dieet voer er gewoon uit naast haar bak.

Toen met bouillon geprobeert, nou dat ging wel maar dan moet het hééééél goed doordrenkt zijn want als er ook maar een brokje niet goed is gooit ze het er ook weer naast. En dan te bedenken dat het altijd echt een hele goeie alles eter is. Dan moet het toch bijna wel aan het voer liggen zou je denken
Ga nog wel even proberen met kvv van carnibest dat is gelukkig bij ons in het dorp ook tekoop heb ik gezien.
Als iemand nog een suggestie heeft dan hoor ik dat graag ik sta overal voor open.
Overigen is de DA nu met vakantie kan even geen nieuwe test doen.
groetjes Britta