Teckel_love<3 schreef:Ja, schokkend he?
DIT overkwan mijn moeder en zus nog niet zolang geleden schuin tegenover ons huis loopt onze ong. 16 jarige witte sammie (kat) gewoon zoals hij altijd gezellig even bij alle oude mensen in de buurt langsgaat deze mensen zijn echter dol op hem. maar dus komt de tegenover buurvrouw (andere kant) aanlopen met een dubbel lijn (zo'n lijn met 2 honden aan 1 lijn) haar O'zo lieve amerikaanse stafford en de hond haar o zo lieve dochter aanlopen deze vrouw kan echter de honden niet goed houden: de honden laten haar meer uit want ze slepen haar echt mee. de honden zien de oude sammie lopen en denken dat hij vijandig is! vallen hem aan! mijn moeder en zus waren daar toevallig ook en zaggen alles gebeuren mijn moeder wist niet wat ze moest doen en heeft sammen met een van de oudjes op de honden staan boksen echter pakte het oudje een bezem...maar goed (of niet) de vrouw deed echter niks en zo overleed de allemans vriend sammie. de vrouw had echter gezegd met hem naar de dierenarts te gaan. heeft ze niet gedaan...ze had hem begraven in haar eigen achtertuin! mijn zus is naar haar toe gegaan en heeft hem trug gehaald.politie is erbij geweest maar kon hier niks aan doen omdat de honden (jaja hoe erg) AANGELEIND waren!!!!!! wij (vader ik moeder en al mijn broers (2) en zussen(3)) snapten wel waarom de vrouw niet naar de dierenarts is gegaan:
ze zou een verklaring moeten geven..haar honden mogen t land niet meer uit en zij en haar man wouden graag weer trug naar australië.
om een bij ander inzien toch wel heel lang verhaal kort te maken:
honden vallen onschuldige kat aan en de bazin liegt in alle wegen.
ik lees dit nu pas joh.
1. de hond is geen amerikaanse stafford
2. de honden liepen niet aan één lijn
3. al 2 jaar liepen ze langs die kat en nog nooit was er van hond of kat een reactie geweest. nu ineens wel. enorm triest maar echt niet onverantwoord gedrag.
4. deze honden lopen normaal aan een slappe lijn naast hun baas
5. maar één hond viel de kat aan en toen het allemaal heftig werd werd de andere hond zo opgefokt dat die mee wilde doen maar 1 brul was voldoende deze hond weg te krijgen.
6. de vrouw deed niks staat er. de vrouw deed er alles aan om de schade niet groter te maken. weleens met 2 honden aan de lijn gestaan? handen vol hoor in zo'n situatie
7. naar de dierenarts gaan met een dode kat heeft geen zin. daarbij zou hij dan naar de destructie gaan en deze mevrouw wist dat de eigenaren hem wel terug zouden willen en heeft hem toen in een doos in haar tuin begraven tot de eigenaren zouden komen (die ook kwamen)
8. de reden gaat nergens over want er is wel contact met de politie geweest zoals jij ook weet. de wijkagent heeft hier lang en breed over gesproken. er is geen sprake van dat deze honden wel of niet mee zouden mogen naar australie.
9. de vader van dit gezin (jouw vader?) is nog wezen praten en begreep het hele verhaal en heeft mevrouw in alles gelijk gegeven hoe moeilijk zo'n situatie ook is.
wat denk jij? het is 18 december, morgen krijgt hun huis nieuwe eigenaren, nu durf ik wel?
natuurlijk is het verschrikkelijk als je kat zoiets overkomt, maar toevallig weet ik precies wat er gebeurt is en hoe erg ook. dit verhaal dat jij neerzet klopt gewoon van geen kanten.