Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gezichtsverlies op het ijs ;-)

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Angel2 schreef:
yamie schreef:
Angel2 schreef:
yamie schreef:

ten eerste... nee dat weten de meeste dus niet, ten tweede het gaat niet alleen om dun ijs, maar ik vind het verder wel goed hoor, laten we vooral leuk lachem om honden die slippen op ijs, laten we er vooral geen waarschuwing bij geven :ok:
je kunt er wel een waarschuwing bij geven maar de toon doet veel hé ;)

en dan kun je overal wel een waarschuwing bij geven
wat dacht je van die flexi lijnen geef daar dan ook ff een waatschuwing bij dat die dingen link zijn omdat als die lang is je absoluut geen controle over je hond hebt als die ineens de straat op vliegt..

laat een hond een hond zijn en maak er geen mens van.. een hond rent nu eenmaal en slipt af en toe.. dus ja dan heb je soms blessures is niet leuk maar gebeurd...
ik geloof dat je nog niet zolang op het forum zit, en dus ook niet weet dat er bij veel dingen een waarschuwing word gegeven, er zijn hier mensen op het forum die honden verloren hebben door op ijs te lopen, of die honden hebben die ernstige blessures hebben opgelopen doordat ze op ijs liepen en uitgleden.

een hond is een hond en dat een hond ook in situaties kan komen wat " gevaarlijk "kan zijn? dat weet ik maar al te best, maar als er een foto komt , van een hond op het ijs, die zo leuk uitglijdt? sorry, maar dan vind ik het niet meer dan logisch dat er wat van gezegd word, en het interesseert me niks of andere dingen of situaties ook gevaarlijk kunnen zijn, ik reageer hier nu op een hond op het ijs, en dan voornl op het "oh wat leuk hij glijdt uit"
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

en we gaan ook met ijzel :idea: niet meer de deur uit, stel dat ze kunnen zich wel blesseren.
dat wordt gewoon ophouden dan maar, of de kattenbak tot dat de zand auto is langsgeweest
Bons
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Bons »

Nanna schreef:
yamie schreef:ik reageer hier nu op een hond op het ijs, en dan voornl op het "oh wat leuk hij glijdt uit"
Als een mens op straat uitglijdt, lach ik ook ;-)

:smile: ik ook, maar wel pas als ik heb gezien dat het goed af liep :wink:
Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! ;)
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:
yamie schreef:ik reageer hier nu op een hond op het ijs, en dan voornl op het "oh wat leuk hij glijdt uit"
Als een mens op straat uitglijdt, lach ik ook ;-)
nou, wauw jacq, je bent echt een geweldig mens, ik zal niet zeggen dat ik niet kan lachen om een val partij, op het ijs of waar dan ook, maar als iemand valt, ben ik eerst bezorgd, als alles oke is, kan ik lachen, dit heeft alleen niks met een hond op het ijs te maken, als ik op het ijs ga lopen en op me smoel ga, oh lachen... en hond weet niet hoe en wat en ik vind het gewoon niet om te lachen, misschien lach ik een keer met je, als charles zijn banden scheurt, omdat hij zo leuk plat gaat op het ijs.

en nogmaals, dat het gebeurt , dat een hond op het ijs komt? ja snap ik, maar er om lachen en het allemaal wel oke vinden, of dat bij jou de waarschuwingen gewoon onzin zijn? denk eens na...
yamie
Zeer actief
Contacteer:

Nanna schreef:Doe alsjeblieft eens niet zo zwaar op de hand zeg. Hemel, wat een moeilijk leven moet jij hebben.
Die hond is echt die bevroren plas niet opgestuurd om nou eens even te gaan kieken dat ie valt, dat was gewoon toeval. Ze gleed uit. Ik glijd ook weleens uit :19:
En als iemand daar dan om moet lachen, lach ik mee als een boer met kiespijn :cheer:
wat en hoe zwaar leven ik heb? daar hoef je niet eens een oordeel of mening over te hebben, dat word nl ook niet gevraagd, verder heb ik genoeg gezegd wat duidelijk maakt wat ik bedoel
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Nanna schreef: Die hond is echt die bevroren plas niet opgestuurd om nou eens even te gaan kieken dat ie valt, dat was gewoon toeval. Ze gleed uit. Ik glijd ook weleens uit :19:
Het hondje van een forumlid hier was ook niet het ijs opgestuurd, die ging er zelf op, was ook gelijk het laatste wat hij deed. Dus ik begrijp de reactie van Noor heel goed. Even erbij zetten dat ijs niet altijd betrouwbaar is en dat het niet slim ik om je hondje er zomaar op te laten gaan, doet niets af aan de foto.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Tiny schreef:
Nanna schreef: Die hond is echt die bevroren plas niet opgestuurd om nou eens even te gaan kieken dat ie valt, dat was gewoon toeval. Ze gleed uit. Ik glijd ook weleens uit :19:
Het hondje van een forumlid hier was ook niet het ijs opgestuurd, die ging er zelf op, was ook gelijk het laatste wat hij deed. Dus ik begrijp de reactie van Noor heel goed. Even erbij zetten dat ijs niet altijd betrouwbaar is en dat het niet slim ik om je hondje er zomaar op te laten gaan, doet niets af aan de foto.
En dat was niet eens door het uitglijden, maar door de koude shock die het diertje kreeg.
Dat kan ook gebeuren namelijk, er hoeft niet eens ijs voor te liggen. Huppetee, hartaanval..
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”